[TOT: 12.413.585.000] Klapstoeltje [TCC] & HellvsHeaven [TCC] vs. INSIDIOUS [CCG] (A: 1.934.279.000, V: 10.479.306.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • ik vindt het best een leuk verhaal klap...
      Alleen jammer voor jou dat ik je gesloopt. Hebt
      En nu heb je een account gekregen en ga je blij lopen doen.

      Al die planeetjes wat je bij mijn neer zet is tot op heden nog steeds kansloos geweest.
      Dus ga niet praten hier of je de beste bent want dat ben je totaal niet je bent zelf ook veelste vaak gepakt.
      Ik ook en dat maakt mijn ook hellemaal niks uit zo als je kan zien.

      Er zijn 1 verschil dat ik niet in vmode ga en jij wel zo als in elke uni. Wat je speelt


      Suc6 :thumbsup:
    • Knowledge wrote:

      Gravely wrote:

      Knowledge wrote:

      Heerlijke hit jongens, werd eens tijd dat koning hofnar weer aangepakt werd :thumbup:
      Denk dat ik wel kan gokken wie dat puin gestolen heeft, aangezien er maar een handje vol spelers zijn die goed kunnen timen, in tegenstelling tot de wannabe nr1 die niet eens recs kan timen, bewijst maar weer wat een skills er op dat account zitten :whistling:

      Hofnar begint over click erbij halen, maar ik kan me met de jaarwisseling herinneren dat er poging tot counter kwam waarbij zelfs spelers buiten je ally erbij getrommeld werden, dus vind je het niet een beetje hypocriet om dat te zeggen?
      Neem je verlies, houdt je mond en rebuild je zielige vlootje zodat die binnenkort weer in de recs van TCC kan belanden ;)

      Hf spending boys :D
      Ik had 0 info want het kwam van insid, via kale naar mij.daar is weinig van te begrijpen. na meerdere keren vragen wist ik niet eens precies hoe laat de vloot terug was, dus het was een blinde gok.
      en moet jij niet andere dingen doen? werk zoeken ofzo
      Ik heb momenteel een uitkering, omdat corona roet in het eten gooit, dus bedankt voor je inzet als hardwerkende man, zonder jouw, had ik geen inkomen LMAO. Je bent en blijft een skillloze knakker met enkel een grote bek en een klein .... :whistling:

      Thor God wrote:

      zou verboden moeten zijn zo een slag!
      Je bent meerdere keren ten onder gegaan in de uni en daarna heb je account nr.2 gekregen van je vriendje cheese..
      Iemand neerhalen met zo een account is wel heel makkelijk!
      Zou verboden moeten zijn je maakt Insidious zijn spel kapot.
      Begin zelf een account en probeer die heel te houden. Heb helemaal geen respect voor deze slag! Vriendjespolitiek..
      En volgende maand krijg je kroket zijn account zeker?
      Volgens mij vergeet jij dat Gier het account van Midnight / Zwijn heeft overgenomen, dus als je dit niet vind kunnen, kan dat andere ook niet en dat betekend dat Klapstoeltje nooit gecrasht had mogen worden? ?( Als jij het nog snapt, mag je het mij uitleggen X/

      @Knabbel Een slag op koning hofnar eindigt altijd in trash talk <3

      OT: Next up: Kale :thumbsup:
      @Knowledge Teveel testosteron in één post :love: :w00t:
    • @kale dat zal dan wel voor mijn opleiding bij 'The Fonzz' geweest zijn. :saint: Lang geleden... :whistling:

      Maar ik heb toch niets gepost naar jou toe toch?
      Wat moeten we nog bewijzen... Alle grote slagen zijn door ons gedaan...

      Als we je wat meer TCC aandacht moeten geven wil ik dat gerust wel vragen aan de groep hoor. :w00t:
      Ik zie er al een paar springen :P

      Maar niet schuilen achter GZV dan he :love:

      Maar zoals ik daarnet zei: 'Nothing but love and respect'.
      Vroeg of laat is iedereen aan de beurt.
      Daar horen wij ook bij :)

      Knabbel 'out' :thumbsup:
    • kale wrote:

      knabbel daar houw ik je aan laat maar eens zien wat jullie kunnen als jullie echt zo goed zijn xd

      Ik lach me nu al kapot haha :w00t: :thumbsup:
      Als goed is heb ik je al eens gepakt weet je ook alles van haha maar kom maar op ik ben dit gewend
      Tot snel koffie staat klaar xd
      je zal het binnenkort wel weer zien :)

      kale wrote:

      Als jij alleen komt knabbel vindt ik het best hoor maar dat doe je niet dus ja

      De koffie en de eikels die staan klaar ^^
      Als je niet tegen teamplay kan ga dan lekker tetris spelen

      Knabbel wrote:

      Tja man, zoek je een team waar 'teamplay' de basis is he. Dan sta je mee aan de winning side :saint: .
      Maar ik voel aan je reacties dat deze hard is aangekomen :saint:
      dus dit ^^ ik help je graag Knabbel :D
      -Niets Interessants te melden-
    • B-The-FearlesS wrote:

      mijn spel is niet kapot hoor haha en btw dit is me 2de keer dat ik geprakt ben nouja eigenlijk me eerste keer want de eerste aanval was een kamikaze vlucht en remise waar ik ook een deel van het puin had en me vloot zoweer opgebouwd had en sowieso rebuild ik gewoon weer heren haha ik neem me verlies !,zoals baboon zegt idd mooi gedaan eindelijk is een keer ful fleet gepakt inde nl servers XD vele hebben het geprobeert maar de meeste hebbe gefaalt! zijn er maar weinig die kunnen zegge dat ze mij hebben dus voor alle meelopers en mee bluffers en grootbekke gewoon mondje houden en zelf proberen en als het dan lukt dan mag je praten tot die tijd ben ik niet onder de indruk en heb ook zero respect voor de mee praters en doen alsof ze het zelf gedaan hebben! !! XD
      Blij om te zien dat er toch nog een sportieve reactie uit komt.
      Dan bij deze een wel gemeende GL @ RB !


      P.S. mocht je nog normaal willen praten (ingame) kan ik je eventueel deblokkeren.
    • Toorooie wrote:

      Heerlijke slag gasten! zelfs nog winst overgehouden. ik heb genoten op afstand

      op naar het volgend slachtoffer. :thumbsup:

      Ik zie in de stats dat een target weer zit te zweten en ZIJN :?: skills toont 8S
      Je moet wat, als je geen slagen kunt maken.. Wat een noob en dat met zoveel vloot :blink:
      Je gaat in ieder geval naar huis met de award voor grootste droef toeter van ogame.nl @Gravely dus bij deze van harte gefeliciteerd :thumbsup:
    • Knowledge wrote:


      Toorooie wrote:

      Heerlijke slag gasten! zelfs nog winst overgehouden. ik heb genoten op afstand

      op naar het volgend slachtoffer. :thumbsup:

      Ik zie in de stats dat een target weer zit te zweten en ZIJN :?: skills toont 8S
      Je moet wat, als je geen slagen kunt maken.. Wat een noob en dat met zoveel vloot :blink: Je gaat in ieder geval naar huis met de award voor grootste droef toeter van ogame.nl @Gravely dus bij deze van harte gefeliciteerd :thumbsup:
      wel fijn dat die speciaal voor ons ervoor zorgt dat we meer expo winsten krijgen ;) en dat met het geld van mama !
      Gezocht: sugardaddy die maandsalaris wilt uitgeven aan DM.
    • Knowledge wrote:

      Toorooie wrote:

      Heerlijke slag gasten! zelfs nog winst overgehouden. ik heb genoten op afstand

      op naar het volgend slachtoffer. :thumbsup:

      Ik zie in de stats dat een target weer zit te zweten en ZIJN :?: skills toont 8S
      Je moet wat, als je geen slagen kunt maken.. Wat een noob en dat met zoveel vloot :blink: Je gaat in ieder geval naar huis met de award voor grootste droef toeter van ogame.nl @Gravely dus bij deze van harte gefeliciteerd :thumbsup:
      de enige die hier constant loopt te blèren en aandacht loopt te zoeken, ben jij.

      Misschien moet je eens wat nuttigs gaan doen en me met rust laten.