[TOT: 12.413.585.000] Klapstoeltje [TCC] & HellvsHeaven [TCC] vs. INSIDIOUS [CCG] (A: 1.934.279.000, V: 10.479.306.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 12.413.585.000] Klapstoeltje [TCC] & HellvsHeaven [TCC] vs. INSIDIOUS [CCG] (A: 1.934.279.000, V: 10.479.306.000)

      Oke, kort verhaaltje, ik was een poosje geleden wegens drukte gestopt in Oberon.. anderhalve week geleden wilde mijn maatje Cheese Nugget stoppen en vroeg of ik belang had bij zijn account.

      Toen was het in eerste instantie een beetje rondkijken, nieuwe alliantie, nieuwe alliantiegenootjes (wel met een paar bekende van eerder zoals HellvsHeaven).
      In eerste instantie was mijn target Kale, zoals eerder ook al mijn vaste farm.

      Gisteravond kwam Hvh bij me met het verhaal dat hij actie wilden maken tegen Insidious, say no more fam! Ik had namelijk nog een appeltje te schillen met hem.

      Insidious en ik hebben in het begin van de uni mot gekregen met elkaar omdat meneer zich belachelijk maakte op het forum met grootse uitspraken terwijl hij niets liet zien. daar heb ik hem toen op aangesproken en meneer bleef zich maar uitlokken. Ik ben toen uit de alliantie gestapt en ik kreeg direct berichtjes van Kale en hem dat die 2 mij wel even de uni uit zouden werken :) daar is het tot mijn crash door Gier nooit van gekomen, andersom heb ik wel Kale kunnen slopen maar een enkele poging op Insidious was altijd niet succesvol.

      We hebben gisteravond besloten te gaan ploffen, maantjes te schieten, poortje bouwen en zijn maan op te blazen. Beide maantjes zijn kapot gegaan nog voordat mijn rips aankwamen dankzij HellvsHeaven, zonder veel verliezen ^^
      Kale begon vanmorgen weer eens met ipr te gooien (meneer is in de waan dat hij mij de top10 uit kan schieten met wat ipr, wat me overigens niet boeit).
      Vervolgens werden er allemaal loze dreigementen geuit over halters etc, dit zou geen nut hebben blablabla.

      Nou sorry, wij gaan voor de knal, niet voor de winst :) Er is wel wat puin weg en diegene heeft het met zo'n strakke timing ook wel verdiend, maar wij hebben iig een leuke dikke winst ^^

      nu genoeg gebabbeld! op naar de slag!


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Klapstoeltje [TCC]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 5.284
      Vernietiger 3.948
      Reaper 23.059
      Licht gevechtsschip 1.020.065
      Zwaar gevechtsschip 38.515
      Klein vrachtschip 276.452
      Kruiser 138.239
      Slagschip 60.146
      Interceptor 61.887
      Pathfinder 16.150
      _________________________________________

      Aanvaller HellvsHeaven [TCC]
      ________________________________________________

      Kruiser 70.314
      Slagschip 12.270
      Interceptor 21.474
      Pathfinder 13.066
      Zwaar gevechtsschip 31.036
      Klein vrachtschip 142.875
      Licht gevechtsschip 462.152
      Reaper 3.429
      Bommenwerper 6.234
      Vernietiger 4.107
      _________________________________________

      Verdediger INSIDIOUS [CCG]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 259.605
      Groot vrachtschip 33.053
      Licht gevechtsschip 507.457
      Zwaar gevechtsschip 117.033
      Kruiser 18.795
      Slagschip 15.492
      Kolonisatieschip 4
      Recycler 31.817
      Spionagesonde 295.544
      Bommenwerper 783
      Vernietiger 3.737
      Ster des Doods 146
      Interceptor 10.707
      Reaper 375
      Pathfinder 16.945
      Raketlanceerder 1.974
      Kleine laser 1
      Ionkanon 519
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Klapstoeltje [TCC]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 5.150 ( -134 )
      Vernietiger 3.834 ( -114 )
      Reaper 22.474 ( -585 )
      Licht gevechtsschip 854.589 ( -165.476 )
      Zwaar gevechtsschip 35.323 ( -3.192 )
      Klein vrachtschip 232.005 ( -44.447 )
      Kruiser 132.744 ( -5.495 )
      Slagschip 58.513 ( -1.633 )
      Interceptor 60.308 ( -1.579 )
      Pathfinder 15.499 ( -651 )
      _________________________________________

      Aanvaller HellvsHeaven [TCC]
      ________________________________________________

      Kruiser 68.054 ( -2.260 )
      Slagschip 11.966 ( -304 )
      Interceptor 20.919 ( -555 )
      Pathfinder 12.584 ( -482 )
      Zwaar gevechtsschip 28.708 ( -2.328 )
      Klein vrachtschip 124.215 ( -18.660 )
      Licht gevechtsschip 400.866 ( -61.286 )
      Reaper 3.348 ( -81 )
      Bommenwerper 6.062 ( -172 )
      Vernietiger 3.998 ( -109 )
      _________________________________________

      Verdediger INSIDIOUS [CCG]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      474.438.552 Metaal, 95.679.481 Kristal en 52.686.048 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 1.934.279.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 10.479.306.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 3.256.758.216 metaal en 2.147.795.687 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 622.804.081 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      236.997.676 Metaal en 156.297.322 Kristal
      34.297.308 Metaal en 22.618.691 Kristal
      1.329.544.000 Metaal en 1.329.544.000 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      1.600.838.984 Metaal en 1.508.460.013 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 835.018.536
      Kristal: 987.958.494
      Deuterium: -25.152.952
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.797.824.078 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -6.296.355.052
      Kristal: -4.134.339.981
      Deuterium: -671.415.048
      De verdediger(s) hebben een totaal van 11.102.110.081 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1

      HellvsHeaven! bedankt voor het vliegen, was heel gezellig ^^ we hebben flink gelachen samen! op naar de volgende!
      Insidious, ik weet niet wat je gaat doen maar ik wens je met gemengde gevoelens toch een gl@rb toe, wie pakt wie nou he ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • Heerlijke actie dit !
      Het was me een genoegen samen met je te vliegen!
      Ook wil ik nog even mijn ally genoten knabbel & toorooie & fonzy een honourable mention geven!
      Ook zij hebben geholpen deze slag tot een succes te maken.

      Insidious en ik hebben ook een aanvaring gehad een paar weken geleden.
      Hierbij dus het resultaat.

      GL @ RB Insid, dan kunnen we je misschien nog een keer crashen.

      P.S. mijn rec's waren het eerste op het puin

      The post was edited 1 time, last by HvH& ().

    • haha wou nog een sportieve reactie zetten maar aangeziene r weer zo word gepraat haha volgends mij was jij de uni uit gewerkt en heb je weeris een gekregen melk acountje waar je nu maar al te trots mee doet XD en hell of heaven een pussy is dattie heel ze clickerbij gaat halen omdat meneer zelf niet kapabel genoeg is om mij zelf aan te pakken terwijl meneer zelf begon en ik het vervolgends even afmaak bij hem maar goed ondanks gemengde gevoelens mooi gedaan,en jazeker rebuild ik gewoon opgeven is geen optie! ;)


      moet wel zeggen jullie woude me wel heel erg graag hebben haha 4 man ploffer in me stelsel en letterlijk heel de nacht lopen refreshen en me [pullinmg indegaten houden XD jullie zullen vast moe zijn nu haha
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • B-The-FearlesS wrote:

      haha wou nog een sportieve reactie zetten maar aangeziene r weer zo word gepraat haha volgends mij was jij de uni uit gewerkt en heb je weeris een gekregen melk acountje waar je nu maar al te trots mee doet XD en hell of heaven een pussy is dattie heel ze clickerbij gaat halen omdat meneer zelf niet kapabel genoeg is om mij zelf aan te pakken terwijl meneer zelf begon en ik het vervolgends even afmaak bij hem maar goed ondanks gemengde gevoelens mooi gedaan,en jazeker rebuild ik gewoon opgeven is geen optie! ;)


      moet wel zeggen jullie woude me wel heel erg graag hebben haha 4 man ploffer in me stelsel en letterlijk heel de nacht lopen refreshen en me [pullinmg indegaten houden XD jullie zullen vast moe zijn nu haha
      Mijn god, dit is onleesbaar.
      Doe eens ff gauw een spellingcheck ofzo.

      Mooie grote hit, sloop elkaar maar fijn allemaal!
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Heerlijke hit jongens, werd eens tijd dat koning hofnar weer aangepakt werd :thumbup:
      Denk dat ik wel kan gokken wie dat puin gestolen heeft, aangezien er maar een handje vol spelers zijn die goed kunnen timen, in tegenstelling tot de wannabe nr1 die niet eens recs kan timen, bewijst maar weer wat een skills er op dat account zitten :whistling:

      Hofnar begint over click erbij halen, maar ik kan me met de jaarwisseling herinneren dat er poging tot counter kwam waarbij zelfs spelers buiten je ally erbij getrommeld werden, dus vind je het niet een beetje hypocriet om dat te zeggen?
      Neem je verlies, houdt je mond en rebuild je zielige vlootje zodat die binnenkort weer in de recs van TCC kan belanden ;)

      Hf spending boys :D
    • KoekieMonster wrote:

      B-The-FearlesS wrote:

      haha wou nog een sportieve reactie zetten maar aangeziene r weer zo word gepraat haha volgends mij was jij de uni uit gewerkt en heb je weeris een gekregen melk acountje waar je nu maar al te trots mee doet XD en hell of heaven een pussy is dattie heel ze clickerbij gaat halen omdat meneer zelf niet kapabel genoeg is om mij zelf aan te pakken terwijl meneer zelf begon en ik het vervolgends even afmaak bij hem maar goed ondanks gemengde gevoelens mooi gedaan,en jazeker rebuild ik gewoon opgeven is geen optie! ;)


      moet wel zeggen jullie woude me wel heel erg graag hebben haha 4 man ploffer in me stelsel en letterlijk heel de nacht lopen refreshen en me [pullinmg indegaten houden XD jullie zullen vast moe zijn nu haha
      Mijn god, dit is onleesbaar.Doe eens ff gauw een spellingcheck ofzo.

      Mooie grote hit, sloop elkaar maar fijn allemaal!
      Beetje interpunctie zou ook geen kwaad kunnen. xD

      OT: Vette slag hoor! Leuk aantal fodderbootjes. :D
      Geniet van de winst.

      @verdedigende partij; succes met de rebuild. :)
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/
    • zou verboden moeten zijn zo een slag!
      Je bent meerdere keren ten onder gegaan in de uni en daarna heb je account nr.2 gekregen van je vriendje cheese..
      Iemand neerhalen met zo een account is wel heel makkelijk!
      Zou verboden moeten zijn je maakt Insidious zijn spel kapot.
      Begin zelf een account en probeer die heel te houden. Heb helemaal geen respect voor deze slag! Vriendjespolitiek..
      En volgende maand krijg je kroket zijn account zeker?
      Geen
    • Thor God wrote:

      zou verboden moeten zijn zo een slag!
      Je bent meerdere keren ten onder gegaan in de uni en daarna heb je account nr.2 gekregen van je vriendje cheese..
      Iemand neerhalen met zo een account is wel heel makkelijk!
      Zou verboden moeten zijn je maakt Insidious zijn spel kapot.
      Begin zelf een account en probeer die heel te houden. Heb helemaal geen respect voor deze slag! Vriendjespolitiek..
      En volgende maand krijg je kroket zijn account zeker?
      en wie is deze zure pruim dan weer

      meerderer keren, 2x om exact te zijn ;) en ik kan het niet helpen dat iemand een mooi account in mn schoot werpt, ik zeg er geen nee tegen, ik stond zelf op eigen kracht ook top 5 ;)

      en uhhh Insidious maakt zijn eigen spel kapot met al zijn geblaat en vervolgens niets laten zien ;) ik geloof dat ik een stuk meer heb laten zien hier :)
      -Niets Interessants te melden-
    • Knowledge wrote:

      Heerlijke hit jongens, werd eens tijd dat koning hofnar weer aangepakt werd :thumbup:
      Denk dat ik wel kan gokken wie dat puin gestolen heeft, aangezien er maar een handje vol spelers zijn die goed kunnen timen, in tegenstelling tot de wannabe nr1 die niet eens recs kan timen, bewijst maar weer wat een skills er op dat account zitten :whistling:

      Hofnar begint over click erbij halen, maar ik kan me met de jaarwisseling herinneren dat er poging tot counter kwam waarbij zelfs spelers buiten je ally erbij getrommeld werden, dus vind je het niet een beetje hypocriet om dat te zeggen?
      Neem je verlies, houdt je mond en rebuild je zielige vlootje zodat die binnenkort weer in de recs van TCC kan belanden ;)

      Hf spending boys :D
      Ik had 0 info want het kwam van insid, via kale naar mij.
      daar is weinig van te begrijpen. na meerdere keren vragen wist ik niet eens precies hoe laat de vloot terug was, dus het was een blinde gok.

      en moet jij niet andere dingen doen? werk zoeken ofzo
    • Tja.. Wat kunnen we er anders van zeggen dan; erg goed uitgevoerd attackers!

      Nadat we de manen zagen verdwijnen toch maar besloten het plof maantje neer te leggen.. In eerste instantie voor een halt, daarnaast voor een mooi spelletje blufpoker..(je moet de boosters van de opdrachten immers ergens voor gebruiken ) Het maantje creëren zorgde in ieder geval voor heel wat extra time-werk voor klappie xD Halten bleek overigens al snel niet mogelijk te zijn. Vervolgens blijft counteren over.. Met 2 aanvallers en 2 extra halters werd dit plannetje echter ook al snel geblokt helaas.

      Rest als laatste het puin.. Ik ben erg benieuwd naar de tijdlijn van alle recs die vlogen, en wanneer impact daadwerkelijk was voor iedereen xD Het zal niet veel gescheeld hebben qua puin.. Ik gok dat er een ogame-muntje is opgegooid wie er als eerste was, want meerdere vloten moeten dezelfde impact tijd hebben gehad xD

      Even de schouders eronder en je vloot is er zo weer Insid! In ieder geval is er een deel van de rebuild al verzorgd qua gs :whistling:
    • mijn spel is niet kapot hoor haha en btw dit is me 2de keer dat ik geprakt ben nouja eigenlijk me eerste keer want de eerste aanval was een kamikaze vlucht en remise waar ik ook een deel van het puin had en me vloot zoweer opgebouwd had en sowieso rebuild ik gewoon weer heren haha ik neem me verlies !,zoals baboon zegt idd mooi gedaan eindelijk is een keer ful fleet gepakt inde nl servers XD vele hebben het geprobeert maar de meeste hebbe gefaalt! zijn er maar weinig die kunnen zegge dat ze mij hebben dus voor alle meelopers en mee bluffers en grootbekke gewoon mondje houden en zelf proberen en als het dan lukt dan mag je praten tot die tijd ben ik niet onder de indruk en heb ook zero respect voor de mee praters en doen alsof ze het zelf gedaan hebben! !! XD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • Baboon wrote:

      Tja.. Wat kunnen we er anders van zeggen dan; erg goed uitgevoerd attackers!

      Nadat we de manen zagen verdwijnen toch maar besloten het plof maantje neer te leggen.. In eerste instantie voor een halt, daarnaast voor een mooi spelletje blufpoker..(je moet de boosters van de opdrachten immers ergens voor gebruiken ) Het maantje creëren zorgde in ieder geval voor heel wat extra time-werk voor klappie xD Halten bleek overigens al snel niet mogelijk te zijn. Vervolgens blijft counteren over.. Met 2 aanvallers en 2 extra halters werd dit plannetje echter ook al snel geblokt helaas.

      Rest als laatste het puin.. Ik ben erg benieuwd naar de tijdlijn van alle recs die vlogen, en wanneer impact daadwerkelijk was voor iedereen xD Het zal niet veel gescheeld hebben qua puin.. Ik gok dat er een ogame-muntje is opgegooid wie er als eerste was, want meerdere vloten moeten dezelfde impact tijd hebben gehad xD

      Even de schouders eronder en je vloot is er zo weer Insid! In ieder geval is er een deel van de rebuild al verzorgd qua gs :whistling:
      ja wij hadden idd Fonzy en Knabbel als.backup, dat was echt super van hun kant dat ze bereid waren om onze impulsieve actie wat extra stevigheid te bieden.

      Wat betreft de recs.. tja ik had mijn recs heeeel strak getimed achter de vloot, aankomst van onze vloot lag op 12.05.03, mijn recs op 12.05.04 en de recs van hvh op 12.05.03... echter kreeg ik een rapport te zien waarin 12.05.09 stond... zal wss met de simulatie van de slag te maken hebben gehad... maar vaag is het wel
      -Niets Interessants te melden-
    • Eerst en vooral wens ik mijn medespelers te feliciteren met deze mooie uitgevoerde actie. :thumbsup:
      Twee manen knallen en dan constant op de phalanx, vanaf activiteit, om de juiste tijd te verkrijgen voor het terugtimen van de plaatsing.
      Nothing but love for this!

      Ik heb alles even gelezen wat voorafgaand werd gepost.

      Spijtige van deze mooie slag is al de trashtalk errond vind ik.
      Ik ken alle betrokken spelers en respecteer steeds elke speler ongeacht wat er in het verleden is gebeurd.
      Wat Baboon als tegenstander net heeft gepost is meer mijn stijl. Gewoon 'to the point' en een eerlijke analyse van de feiten.

      @Baboon! Stouterik :love:

      Ik weet dat ik ingame nog had aangegeven dat de counter het doel van de verdedigers(Baboon) was.
      Op zo een momenten in het spel is het 'adapt' 'adapt' adapt' en omschakelen en zien dat je aanvallers (vooral HVH, Klap had genoeg vloot op de terugweg) veilig kunnen landen.
      De sterkte van de aanval zit in 'Teamplay'. De rest is in mijn ogen inferieur.
      Soms moet je een slag kunnen laten passeren om de slag te kunnen maken zonder eigen schade. (dat pikt wel moet ik zeggen).
      Ik wil er altijd bijzijn. :thumbup:
      Volgens mij was dit een mooi uitgevoerde aanval idd.

      Ik wens insidious een vlotte rebuild en dat meen ik echt.

      Knabbel 'out'
    • Gravely wrote:

      Knowledge wrote:

      Heerlijke hit jongens, werd eens tijd dat koning hofnar weer aangepakt werd :thumbup:
      Denk dat ik wel kan gokken wie dat puin gestolen heeft, aangezien er maar een handje vol spelers zijn die goed kunnen timen, in tegenstelling tot de wannabe nr1 die niet eens recs kan timen, bewijst maar weer wat een skills er op dat account zitten :whistling:

      Hofnar begint over click erbij halen, maar ik kan me met de jaarwisseling herinneren dat er poging tot counter kwam waarbij zelfs spelers buiten je ally erbij getrommeld werden, dus vind je het niet een beetje hypocriet om dat te zeggen?
      Neem je verlies, houdt je mond en rebuild je zielige vlootje zodat die binnenkort weer in de recs van TCC kan belanden ;)

      Hf spending boys :D
      Ik had 0 info want het kwam van insid, via kale naar mij.daar is weinig van te begrijpen. na meerdere keren vragen wist ik niet eens precies hoe laat de vloot terug was, dus het was een blinde gok.

      en moet jij niet andere dingen doen? werk zoeken ofzo
      Ik heb momenteel een uitkering, omdat corona roet in het eten gooit, dus bedankt voor je inzet als hardwerkende man, zonder jouw, had ik geen inkomen LMAO. Je bent en blijft een skillloze knakker met enkel een grote bek en een klein .... :whistling:


      Thor God wrote:

      zou verboden moeten zijn zo een slag!
      Je bent meerdere keren ten onder gegaan in de uni en daarna heb je account nr.2 gekregen van je vriendje cheese..
      Iemand neerhalen met zo een account is wel heel makkelijk!
      Zou verboden moeten zijn je maakt Insidious zijn spel kapot.
      Begin zelf een account en probeer die heel te houden. Heb helemaal geen respect voor deze slag! Vriendjespolitiek..
      En volgende maand krijg je kroket zijn account zeker?
      Volgens mij vergeet jij dat Gier het account van Midnight / Zwijn heeft overgenomen, dus als je dit niet vind kunnen, kan dat andere ook niet en dat betekend dat Klapstoeltje nooit gecrasht had mogen worden? ?(
      Als jij het nog snapt, mag je het mij uitleggen X/

      @Knabbel Een slag op koning hofnar eindigt altijd in trash talk <3

      OT: Next up: Kale :thumbsup: