[TOT: 21.054.620.000] Klapstoeltje [TCC] vs. Skilz [CCG] (A: 4.800.675.000, V: 16.253.945.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 21.054.620.000] Klapstoeltje [TCC] vs. Skilz [CCG] (A: 4.800.675.000, V: 16.253.945.000)

      Het is toch wel echt een trend geworden ^^

      Ik had Kale (die na de slag op Insidious zijn naam naar Skilz veranderde) al een tijd op het oog, de nodige acties ondernomen om in zijn beide mogelijke save stelsels te liggen in de hoop een keer tussen de checks of na een terugkomende save snel te kunnen vliegen.
      Terwijl ik me voorbereidde op het knallen van manen (250 rips gebouwd) was Kale alleen maar fodder aan het spammen, wat er voor zorgde dat ik er niet in 1x doorheen kon komen... ik had namelijk behoorlijk wat gs ingeleverd op snelle vuurkracht.... dus dit moest zo snel mogelijk gebeuren..

      Gisteren had ik minder succes, toen kwam hij tussen de checks door vroeger online dan verwacht...
      Toen maar de switch naar generaal gemaakt om sneller te kunnen vliegen :D
      Ik was klaar met werken en onderweg een lekker hamburgertje halen bij de mcdonalds, en ik spotte act op zijn maan, bij de eerste spio lag er niets...
      Ik dacht dat ik te laat was, maar besloot de act in de gaten te houden, wellicht een refresh en zou zijn vloot nog terug komen... er kwamen geen 15 min te staan en toen nog een spio er overheen gegooid, en daar lag hij full fleet :D Gelijk gevlogen en 1 min voor impact verscheen de mooie 15 minuten timer op zijn maan terwijl ik op mijn bestelling aan het wachten was ^^

      Toen kwam het verlossende berichtje :D inclusief de ruimtewerf toch een goede 6,4 miljard winst ^^ en de grootste slag tot nu toe in deze uni :D

      Kale kwam vrij rap na de slag online maar ik had al het puin al :D
      Kale, bedankt voor je sportiviteit, je vertelde wat je wat struggles irl had en daarom te laat was, en je eigenlijk in vm had moeten gaan, dus sterkte daarmee.


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Klapstoeltje [TCC]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 1.022.181
      Zwaar gevechtsschip 41.544
      Kruiser 151.052
      Slagschip 60.565
      Interceptor 62.551
      Bommenwerper 5.213
      Vernietiger 3.890
      Reaper 22.511
      Pathfinder 20.756
      Klein vrachtschip 266.544

      _________________________________________

      Verdediger Skilz [CCG]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 239.178
      Groot vrachtschip 16.500
      Licht gevechtsschip 1.016.075
      Zwaar gevechtsschip 58.701
      Kruiser 62.580
      Slagschip 76.926
      Kolonisatieschip 2
      Recycler 72.274
      Spionagesonde 3.401
      Bommenwerper 4.383
      Vernietiger 7.622
      Ster des Doods 7
      Interceptor 8.132
      Reaper 2.025
      Pathfinder 15.943
      Raketlanceerder 130

      _________________________________________




      Aanvaller Klapstoeltje [TCC]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 362.194 ( -659.987 )
      Zwaar gevechtsschip 21.586 ( -19.958 )
      Kruiser 117.964 ( -33.088 )
      Slagschip 58.937 ( -1.628 )
      Interceptor 61.887 ( -664 )
      Bommenwerper 5.192 ( -21 )
      Vernietiger 3.882 ( -8 )
      Reaper 22.454 ( -57 )
      Pathfinder 16.017 ( -4.739 )
      Klein vrachtschip 94.405 ( -172.139 )

      _________________________________________

      Verdediger Skilz [CCG]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 0 ( -239.178 )
      Groot vrachtschip 0 ( -16.500 )
      Licht gevechtsschip 0 ( -1.016.075 )
      Zwaar gevechtsschip 0 ( -58.701 )
      Kruiser 3 ( -62.577 )
      Slagschip 250 ( -76.676 )
      Kolonisatieschip 0 ( -2 )
      Recycler 0 ( -72.274 )
      Spionagesonde 0 ( -3.401 )
      Bommenwerper 90 ( -4.293 )
      Vernietiger 480 ( -7.142 )
      Ster des Doods 7 ( -0 )
      Interceptor 101 ( -8.031 )
      Reaper 325 ( -1.700 )
      Pathfinder 1 ( -15.942 )
      Raketlanceerder 0 ( -130 )

      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 4.800.675.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 16.253.945.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 6.629.338.170 metaal en 3.080.602.532 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      268.278.186 Metaal en 124.666.813 Kristal
      6.629.338.170 Metaal en 3.080.602.532 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      6.897.616.356 Metaal en 3.205.269.345 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 3.654.402.356
      Kristal: 1.763.431.345
      Deuterium: -115.623.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 5.302.210.701 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -10.558.903.000
      Kristal: -4.971.794.000
      Deuterium: -723.248.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 16.253.945.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
      -Niets Interessants te melden-
    • Lekkere Klapper Klapstoel. De hunt duurde langer dan je had verwacht maar uiteindelijk telt het resultaat en dat is lekker 8o zal vast niet de laatste keer zijn

      Je naam in skillz veranderen verandert duidelijk niets :D die zijn niet verbetert. Maar als nog een goed rebuild toegewenst :thumbsup:
    • Wat een heerlijke klapper maak je weer, daar heb je skills voor nodig :P (inkoppertje)
      Altijd vervelend irl struggles, maar na de fratsen vlak nadat je mijn account kreeg, kan en ga ik hem niet sportief noemen.. Dan had hij z'n grote mond maar moeten houden ;) Wel een fijne rebuild gewenst :thumbup:
      Klap, je bent en blijft een prutser <3 maar wel 1 met echte skills 8)
    • Donders wat een slag en dat in zo'n jonge uni.
      Congratzzz klapstoel, je laat mooi zien wat je met een vloot kan.

      Kunnen anderen wel voorbeeld aan nemen :p

      Kale / Skilzz succes met de rebuild en je troubles in RL
      Pas op! De nummer twee haalt je bijna in, wat kun je doen 1. Ga gelijk je maandsalaris verbranden aan DM 2. Je denkt jaa boeie en gaat gewoon lekker verder!
    • Bolder wrote:

      Daralanteriel wrote:

      Donders wat een slag en dat in zo'n jonge uni.
      Congratzzz klapstoel, je laat mooi zien wat je met een vloot kan.

      Kunnen anderen wel voorbeeld aan nemen :P
      Samen met de Mac en DM kun je veel doen !
      GL@RB Skillz
      Alles bij elkaar nog geen 100 euro in dm kwijt hoor in deze uni ;) dat kunnen anderen in de uni niet zeggen :P
      en de burger smaakte heel erg goed :D
      -Niets Interessants te melden-
    • Het heeft even geduurd, maar je hebt je gewenste jachttrofee mooi te pakken Klapstoeltje! :thumbup:
      Toen Kale besloot om een innige band aan te gaan met onze spelvijand, was zijn lot eigenlijk al bezegeld :rolleyes:

      100 euro is ook al om te zetten naar heel wat Big Macs btw :blink:
      En ik denk dat Knowledge ook wel wat Franse Frietjes (met extra frietsaus) in je account heeft zitten 8o

      Maar niets boven de overheerlijke MacKroket natuurlijk X/
      Wat zal die lekker smaken straks! Of zou hij stiekem toch uncrashable zijn, hahaha :saint:
      Dat is ongeveer hetzelfde als Kale Skilz toedichten, met alle respect overigens :biggrin:

      GZV/ CCG, gaan jullie nog wat doen tegen TCC? Of leggen jullie gewillig 1 voor 1 het loodje... Kom op! een beetje tegenstand zou leuk zijn hoor :love:
    • @ fonzy dacht dat jij altijd zonder dm speelde en het ogame eerlijk speelde zonder dm
      Helaas heeft het winnen het eerlijk en clean spelen ook bij jou het niet gered.
      Kan het me wel voorstellen, maar laat je daar dan ook niet op voorstaan.
      Veel succes verder, en blijf vooral gameforce steunen zodat wij ook kunnenprofiteren.
    • Atlas wrote:

      wel weer jammer dat klap weer een gekocht account krijgt na zelf 2x gesloopt te zijn, maar mooi gespot en wacht tot klap zelf weer gesloopt word, mooie spot en mooie slag
      wel weer jammer van de zure reactie, ik heb ja gezegd tegen een TIJDELIJKE overname omdat Cheese zelf te druk was ivm een verhuizing, dit account gaat straks dan ook terug en dan ga ik gewoon weer verder op mijn eigen oude account ;) en daarnaast heeft Cheese zelf ook niet veel DM gebruikt op dit account ;)
      En als ik voor die tijd gesloopt wordt is het zonde natuurlijk, maar dan hebben de aanvallers goed opgelet en gebruik gemaakt van een slordigheid van mij.
      Dat ik 2x gesloopt ben hoort erbij, dat is het spel, ga ik ook niet over klagen want dat waren mijn eigen fouten :) ik snap alleen niet zo goed wat je met deze reactie wilt bereiken... het is niet tegen de regels om na gesloopt te worden een account over te nemen om een maatje uit de brand te helpen ;)

      Wat ik vooral vervelend vind is dat ik afgerekend wordt op het feit dat ik een account in de schoot geworpen kreeg, met mijn eigen ogame ervaring een paar mooie slagen maak, en dat dit niet op waarde geschat word omdat ik een account overgenomen heb waar al een vloot op aanwezig was... het hebben van een grote vloot zegt niets over het kunnen maken van slagen... dat kan onze lieve nummer 1 in de uni wel bevestigen ;) (die overigens zichzelf letterlijk naar de nummer 1 plek gekocht heeft ;) )
      -Niets Interessants te melden-
    • Atlas wrote:

      @ fonzy dacht dat jij altijd zonder dm speelde en het ogame eerlijk speelde zonder dm
      Helaas heeft het winnen het eerlijk en clean spelen ook bij jou het niet gered.
      Kan het me wel voorstellen, maar laat je daar dan ook niet op voorstaan.
      Veel succes verder, en blijf vooral gameforce steunen zodat wij ook kunnenprofiteren.
      Het kopen van DM is gewoon een eerlijke speloptie. Iedereen bepaalt zelf of hij 'er in wil trappen' en in welke mate. :whistling:
      Ja ik ben er 2 keer 'ingetrapt', tijdens een kortingsactie. 10 euro op Nusakan en 10 euro Oberon. :saint:
      Hiervan heb ik mooi even de officieren aan kunnen zetten. :thumbsup:
      Je mag dat zeker heel gemeen vinden hoor. :P Maar het zou toch veel leuker zijn, als je/jullie spelmatig eindelijk eens een punt zouden maken 8|

      Net als Klapstoeltje hier heeft laten zien. Die verdient gewoon alle lof voor deze fraaie, eerlijke nr1 hit. 8)
      Wel grappig dat jij als accountovernemer Klapstoeltje beschuldigt van het (voor bepaalde tijd) overnemen van een account X/
      Als ik het goed heb geteld, is zelfs meer dan de helft van GZV al accounthoppend Oberon binnengekomen haha :thumbsup:
    • @ fonzy met 10 euro kun je al die sprongpoorten niet afkopen, maakt niet uit zowel kroket als cheese hebben overmatig dm gebruikt, wat overigens hun eigen keuze is. Ik heb ook gezegd dat het een mooie spot en mooie slag was.
      En voor klap, het is geen zure reacties, alleen vraag ik me af hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt om een mooi account over te kunnen nemen, het account van cheese zit vol met dm aankopen net als dat van kroket, dat is ook niet mijn probleem, doe zelf ook wel een een aankoop om sprongpoorten af te kopen, hier trouwens nog niet omdat ik idd een account overgenomen had waar de oude eigenaar er nog wat in had zitten.
      @ klapstoeltje, ik beschuldig niemand, was gewoon nieuwsgierig, dat mag je iemand niet kwalijk nemen.
      Ik weet dat je kunt spelen, gewoon een mooie slag, spotten en gaan, gewoon netjes, maar ga niet zeggen dat er niet veel dm erin gegaan is bij cheese, hij kon alleen kroket niet bijhouden, ik vind het alleen jammer dat ogame een spel geworden is dat zonder geld niet meer gewonnen kan worden.
      Ik heb zelf met een ogame verslaving uni 2 een jaar lang zonder geld erin te stoppen gedomineerd dus vind het alleen jammer dat gameforce door een verdien model eigenlijk dit spel verziekt.
      No hard feelings naar iemand, het blijft maar een spel
      klapstoeltje
    • Atlas wrote:

      @ fonzy met 10 euro kun je al die sprongpoorten niet afkopen, maakt niet uit zowel kroket als cheese hebben overmatig dm gebruikt, wat overigens hun eigen keuze is. Ik heb ook gezegd dat het een mooie spot en mooie slag was.
      En voor klap, het is geen zure reacties, alleen vraag ik me af hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt om een mooi account over te kunnen nemen, het account van cheese zit vol met dm aankopen net als dat van kroket, dat is ook niet mijn probleem, doe zelf ook wel een een aankoop om sprongpoorten af te kopen, hier trouwens nog niet omdat ik idd een account overgenomen had waar de oude eigenaar er nog wat in had zitten.
      @ klapstoeltje, ik beschuldig niemand, was gewoon nieuwsgierig, dat mag je iemand niet kwalijk nemen.
      Ik weet dat je kunt spelen, gewoon een mooie slag, spotten en gaan, gewoon netjes, maar ga niet zeggen dat er niet veel dm erin gegaan is bij cheese, hij kon alleen kroket niet bijhouden, ik vind het alleen jammer dat ogame een spel geworden is dat zonder geld niet meer gewonnen kan worden.
      Ik heb zelf met een ogame verslaving uni 2 een jaar lang zonder geld erin te stoppen gedomineerd dus vind het alleen jammer dat gameforce door een verdien model eigenlijk dit spel verziekt.
      No hard feelings naar iemand, het blijft maar een spel
      klapstoeltje
      Ga jij nou maar eerst eens leren saven en spelen wat dat betreft voordat je mensen uitmaakt van het overmatig kopen van DM.
      Volgens mij is lezen ook niet je beste vak, want ik heb al meerdere malen aangegeven dat deze jongen momenteel werkloos is. Denk je dan echt dat ik zoveel geld ga uitgeven aan een spelletje? Hier en daar wat gebruik maken van DM acties zal ik niet ontkennen, maar je reageert nu net alsof ik er honderden euro's in heb zitten dan dat is gewoonweg niet waar.
      Waarom denk je dat die flapdrol steeds zegt dat ik werk moet zoeken om geld uit te kunnen geven aan ogame??!!
      Ook jou zal ik even doorverwijzen naar de hitjes die ik gemaakt hebt, stuk voor stuk miljarden slagen, niet alleen schade, maar ook winst, dus doe even rekenen, dan kom je er vanzelf achter dat het account gebouwd is op pure winst en niet op DM :whistling:
    • Zal eerst maar wat van de slag zeggen, prachtig gedaan !

      @Atlas, ik ben nog steeds het bewijs, dat het nog zonder --> gekochte <-- DM kan !
      al moet ik wel zeggen dat het steeds moeilijker en moeilijker word, moet er nog meer
      tijd in steken om het bij te houden. Maar nog steeds altijd top tien weten te behalen.
      Gebruik dan natuurlijk wel de dm die ik krijg van Ogame met beloningen en andere dm vondsten via expo.