[TOT: 21.054.620.000] Klapstoeltje [TCC] vs. Skilz [CCG] (A: 4.800.675.000, V: 16.253.945.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • @ knowledge, dat ik kan spelen bewijs ik al vanaf uni 2 waar ik een jaar lang nr 1 gestaan heb, daarna een paar jaar niet gespeeld, en in nusa en merkur weer gestopt ben met de grootste vloot in de uni, dus heb mijzelf wel bewezen, oberon wou ik eigenlijk zowiezo niet spelen omdat ik zakelijk te weinig tijd heb maar ben overgehaald.
      Ik zoek personeel, dus zou zeggen solliciteer, maar dat er dm in je account zit kun je niet ontkennen en maakt ook niet uit, het is legaal.
      Wat ik erger vind is dat er spelers zijn zoals lange giraffe in nusa, speelt nu ook in oberon onder de naam van love goat die een handelaars bot hebben en als ze meedoen elke handel winnen, zelfs als ze off zijn.
      Helaas hebben de Go’s zoals zij zelf zeggen niet de tools gekregen van gameforce om deze cheaters te kunnen pakken, maar dat is net als pokeren met een extra aas in je mouw.
      @gambit,ik ken je als een goede speler en top 10 is soms het hoogst haalbare zonder dm, maar heb daar veel respect voor dan
    • Zullen we niet gewoon massaal stoppen met gezeur over wel of geen DM gebruiken? Had er in eerste 2 weekjes na een 10 jaar break ofzo ook wel moeite mee dat het niet meer is als voorheen maar het is gewoon het beste verdienmodel voor f2p games. So be it. Daarbij is t eigenlijk best hilarisch, lui doen alsof 100 euro een hoop geld is maar steken wel zonder probleem 100 uur in Ogame (opportunity cost iemand?).

      Dus gewoon een heel erg lekkere hit met een heel lekkere vloot!
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Atlas wrote:

      @ knowledge, dat ik kan spelen bewijs ik al vanaf uni 2 waar ik een jaar lang nr 1 gestaan heb, daarna een paar jaar niet gespeeld, en in nusa en merkur weer gestopt ben met de grootste vloot in de uni, dus heb mijzelf wel bewezen, oberon wou ik eigenlijk zowiezo niet spelen omdat ik zakelijk te weinig tijd heb maar ben overgehaald.
      Ik zoek personeel, dus zou zeggen solliciteer, maar dat er dm in je account zit kun je niet ontkennen en maakt ook niet uit, het is legaal.
      Wat ik erger vind is dat er spelers zijn zoals lange giraffe in nusa, speelt nu ook in oberon onder de naam van love goat die een handelaars bot hebben en als ze meedoen elke handel winnen, zelfs als ze off zijn.
      Helaas hebben de Go’s zoals zij zelf zeggen niet de tools gekregen van gameforce om deze cheaters te kunnen pakken, maar dat is net als pokeren met een extra aas in je mouw.
      @gambit,ik ken je als een goede speler en top 10 is soms het hoogst haalbare zonder dm, maar heb daar veel respect voor dan
      Jij bent wel echt de meest domme speler die ik ooit gezien heb lol. In een dode uni enkel vloot spammen en dat als bewijs zien dat je een grote jongen bent.. ik zie dat eerder als bewijs dat je amper spelkennis hebt. Als je na +10 jaar nog niet weet hoe je snel op de veiling kan bieden zonder bot, dan kan je beter je mond houden.

      @ontopic, heerlijke slag met bijbehorende winst!
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Atlas wrote:

      @ fonzy met 10 euro kun je al die sprongpoorten niet afkopen, maakt niet uit zowel kroket als cheese hebben overmatig dm gebruikt, wat overigens hun eigen keuze is. Ik heb ook gezegd dat het een mooie spot en mooie slag was.
      En voor klap, het is geen zure reacties, alleen vraag ik me af hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt om een mooi account over te kunnen nemen, het account van cheese zit vol met dm aankopen net als dat van kroket, dat is ook niet mijn probleem, doe zelf ook wel een een aankoop om sprongpoorten af te kopen, hier trouwens nog niet omdat ik idd een account overgenomen had waar de oude eigenaar er nog wat in had zitten.
      @ klapstoeltje, ik beschuldig niemand, was gewoon nieuwsgierig, dat mag je iemand niet kwalijk nemen.
      Ik weet dat je kunt spelen, gewoon een mooie slag, spotten en gaan, gewoon netjes, maar ga niet zeggen dat er niet veel dm erin gegaan is bij cheese, hij kon alleen kroket niet bijhouden, ik vind het alleen jammer dat ogame een spel geworden is dat zonder geld niet meer gewonnen kan worden.
      Ik heb zelf met een ogame verslaving uni 2 een jaar lang zonder geld erin te stoppen gedomineerd dus vind het alleen jammer dat gameforce door een verdien model eigenlijk dit spel verziekt.
      No hard feelings naar iemand, het blijft maar een spel
      klapstoeltje
      zo had ik het niet opgevat, mijn excuses :D Het is en blijft idd maar een spel ^^

      Ik kan natuurlijk niet in de portemonnee van Knowledge kijken, maar zover ik weet hielden we elkaar een beetje op de hoogte van acties etc en ik was vaker diegene die wat dm hier en daar kocht en hij niet, hij heeft heel veel winstgevende hits gemaakt om een voorsprong te creëren voor zichzelf, totdat Gravely besloot om de nummer 1 plek over te kopen.. tuurlijk, Knowledge heeft ook dm gespendeerd, maar nog niet eens 10 a 15% van wat Gravely gespendeerd heeft...

      maarja dat daar gelaten, de ene koopt iedere maand voor 50 a 100 euro dm op ogame waar diegene veel speelplezier mee beleeft, de ander koopt iedere maand voor 50-100 nieuwe console games om mee te spelen, zo zie ik het een beetje, je mag best wat geld investeren in een spelletje wat je leuk vind om te spelen.

      Spelen zonder dm zoals Gambit (waarvoor veel respect) wordt steeds lastiger helaas.
      Het kan wel, maar je ontkomt er bijna niet meer aan, of er gaat gewoon heel erg veel extra tijd in zitten.
      -Niets Interessants te melden-
    • @ Lange giraffe
      Vloot was er in nusa en merkur al toen hij nodig was om te stijgen en mooie slagen te maken, inderdaad gestopt toen hij dood was, alleen jij en je clan gaan door, je eigen allie genoten zeggen dat je bied met een bot, dus wie is er nu een domme cheater?
      Begrijp niet dat je blijft volhouden dat je zogenaamd zo snel bent, iedereen weet beter.
    • Ik denk los van alle reacties dat het dm gebruik niet meer weg te cijferen is. Iedereen koopt wel eens een tientje voor commander of andere officieren.
      En er zijn er die meer spenderen en dat is iedereen zijn volste recht he.

      Los van het dm gebruik denk ik niet dat je met dm ineens alles gaat domineren en de ene top 10 na de andere gaat maken.
      Ik denk dat je meer bent met ervaring dan met dm.

      Het is aan de niet-dm spelers om de dm spelers het vuur aan de schenen te leggen met een snelle gezamenlijke actie.
      Daar haal je pas plezier uit :thumbsup: :saint:
    • Atlas wrote:

      @ Lange giraffe
      Vloot was er in nusa en merkur al toen hij nodig was om te stijgen en mooie slagen te maken, inderdaad gestopt toen hij dood was, alleen jij en je clan gaan door, je eigen allie genoten zeggen dat je bied met een bot, dus wie is er nu een domme cheater?
      Begrijp niet dat je blijft volhouden dat je zogenaamd zo snel bent, iedereen weet beter.
      Je bent van harte welkom op de "Ogame cursus a la Giraffe", daar gaan de flaporen van opstaan lieve dombo

      Nu in de aanbieding voor slechts 5.000.000.000!

      Dan kan je vervolgens een keer positief overkomen op het forum in plaats van dat eeuwige gezeur. :D

      - Niet meer zeuren over accountovernames, terwijl jezelf op een overgenomen account speelt;
      - Niet meer zeuren over DM gebruik, terwijl jezelf met de grootste spendeerder in de alliantie zit;
      - Niet meer zeuren over het geen tijd hebben om fatsoenlijk te spelen, maar wel in 100 uni's een account hebben;
      - Niet meer zeuren over botgebruik, omdat je zelf niets van de veiling snapt;

      Verder snap ik ook niet waarom je continu moet oplepelen dat je ooit ergens een keer nummer 1 was. Lekker boeiend allemaal op welke plek je staat in een universum. De speler op plek 100 kan alsnog de betere speler zijn maar simpelweg minder tijd in het spel stoppen. Gewoon lekker kappen met dat jezelf omhoog praten en continu lopen zeuren, beschuldigen of sneren toevoegen aan je complimenten. Als het allemaal zo waardeloos is, stop dan gewoon met spelen of log helemaal niet in op het forum :whistling:
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Atlas wrote:

      ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4
      voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje
      Dit ziet er meer uit als een filmpje waarmee jullie twee jezelf compleet belachelijk maken. Ik zie de excuses wel tegemoet als je echt zo'n grote jongen bent :whistling:
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Atlas wrote:

      ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4
      voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje
      Ouderdom brengt kuren met zich mee zie ik.. Langzame droef toeter!
      Ga leren gamen, dan zul je begrijpen dat dit average is en niet eens zo heel snel LMFAO


      3daimtrainer.com/play/
      Ga maar vast oefenen, misschien levert het nog wat op :whistling:

      The post was edited 1 time, last by Knowledge ().

    • Atlas wrote:

      ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4
      voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje

      Wil niet heel vervelend zijn, maar voor een bot is die wel heel traag :blink:
      Denk eerder dat die als een bezetene op die pc loopt te rammen :P zal je vast wel een toetsenbord en muis per jaar kosten @Lange Giraffe of niet? :D
      Pas op! De nummer twee haalt je bijna in, wat kun je doen 1. Ga gelijk je maandsalaris verbranden aan DM 2. Je denkt jaa boeie en gaat gewoon lekker verder!
    • Ah haha de slag die er wel van moest komen:
      - klapstoel nam account van cheese over
      - kale nam de nick skills aan. bwoehahahaha

      De grote aantallen in vloot en dus puin zijn mogelijk gemaakt door betaalde DM op beide accounts. Niet mijn ding maar als anderen dat nodig vinden moeten ze dat vooral doen. Zalig in ieder geval die betaalde DM in puin op te zien gaan :D
      "My ambition is handicapped by laziness"
      — Charles Bukowski (Factotum)
    • Daralanteriel wrote:

      Atlas wrote:

      ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4
      voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje
      Wil niet heel vervelend zijn, maar voor een bot is die wel heel traag :blink:
      Denk eerder dat die als een bezetene op die pc loopt te rammen :P zal je vast wel een toetsenbord en muis per jaar kosten @Lange Giraffe of niet? :D
      @Daralanteriel Uit kostenbesparing ben ik maar overgestapt naar mijn touchpad :/

      Maar ik zie de cursus aanmeldingen wel tegemoet, bij genoeg aanmeldingen wil ik ook best een filmpje maken van mijn zijde van het spectrum :love:
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      Daralanteriel wrote:

      Atlas wrote:

      ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4
      voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje
      Wil niet heel vervelend zijn, maar voor een bot is die wel heel traag :blink: Denk eerder dat die als een bezetene op die pc loopt te rammen :P zal je vast wel een toetsenbord en muis per jaar kosten @Lange Giraffe of niet? :D
      @Daralanteriel Uit kostenbesparing ben ik maar overgestapt naar mijn touchpad :/
      Maar ik zie de cursus aanmeldingen wel tegemoet, bij genoeg aanmeldingen wil ik ook best een filmpje maken van mijn zijde van het spectrum :love:
      @Lange Giraffe haha geweldig :biggrin: misschien overstappen naar iets incl. touchscreen kun je nog sneller, zou ik wel iets van formaat beeldbuis nemen zodat je het niet stuk drukt :P

      :P zal mijn aanmelding overwegen
      Pas op! De nummer twee haalt je bijna in, wat kun je doen 1. Ga gelijk je maandsalaris verbranden aan DM 2. Je denkt jaa boeie en gaat gewoon lekker verder!
    • Lange Giraffe wrote:

      Maar ik zie de cursus aanmeldingen wel tegemoet, bij genoeg aanmeldingen wil ik ook best een filmpje maken van mijn zijde van het spectrum :love:
      Yes please.

      Kies aub wel beter muziekje voor op de achtergrond!
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Atlas wrote:

      ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4
      voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje
      ik zal je even wat uitleggen over wat LG doet en waarom hij jou dist.

      Jij biedt de hele tijd als een simpele ziel 1K Over zijn bod heen. Terwijl LG al 2997 (een ware ogame autist die naar ronde getallen wil) heeft klaar staan.

      Jij drukt op de knop. Enige wat hij dan hoeft te doen is ook op de knop drukken. Vervolgens moet jij weer naar het +1000 knopje, extra handelingen etc terwijl LG gewoon die 2997 gekopieerd heeft en wacht tot jij eens met je bod komt.

      Als LG echt een bot zou hebben zou hij wel alles hebben gepakt.

      En je kan ook nog steeds voorspellen in welke minuut de veiling gaat aflopen. Dus als je dan even actief bent. Mensen die met 1K overbieden te slim afbent heb je alles te pakken

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Atlas wrote:

      ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4
      voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje
      heeerlijk, vroeger toen mensen dingen deden die ze niet konden omschrijven of als niet mogelijk werd gezien door andere werden kregen ze het labeltje "heks" vandaag de dag doen we dat met "bots en hacker" om op die manier de eigen incompententie te verbloemen.... is geen schande he als iemand beter is!! zie het als een uitdaging om jezelf te overstijgen en ook beter te worden ^^
      Gezocht: sugardaddy die maandsalaris wilt uitgeven aan DM.
    • @Spacefighter Daar gaan mijn cursusinkomsten haha.

      Maar goed nu kunnen hij en Gier wel eindelijk eens stoppen met dat kinderachtige gedrag. Maandenlang beticht worden van valsspelen wegens onkunde, werd ook wel wat vermoeiend. :/

      Laten we het verder maar weer over de slag hebben, want het blijft een heerlijke knaller.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat