Independence wrote:
@ExXx @Ind0@ressiv @Spacefighter @paul-maximilianus @Klapstoeltje @Julius @Bolder @Dizzy @Jillian
Graag tickets inleggen en mensen die er ook last van hebben ook een ticket in laten leggen.
Winkel button is dramatisch...
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Independence wrote:
@ExXx @Ind0@ressiv @Spacefighter @paul-maximilianus @Klapstoeltje @Julius @Bolder @Dizzy @Jillian
Graag tickets inleggen en mensen die er ook last van hebben ook een ticket in laten leggen.
In Nusakan speel ik en heb 258 items. Met FF en Chrome dezelfde waarden, dus geen verschil:
De knop Winkel en ook de knop er naast Inventaris geven dezelfde tijden. Maar die tijden schelen wel: overdag soms 16 maar ook 24 seconden wachten gezien. savonds is het 12 sec. wachten op respons ogame.
Als ik de grijswitteknop met het grijswitte kruisje gebruik om op planeet of maan iets te activeren is het steeds de helft van de tijd die de Winkel/Invent knop gebruikt.
Dus Winkelknop 24 sec, dan grijswitte 12 sec
Winkelknop 12 sec dan grijswitte=6 sec.
Accounts die in vakmode staan als bv U3 doen er 1 of max 2 sec over om de Winkelvooraad of Inventaris te laten zien (zit wel op 1500 items). Maar ik neem aan dat in vakmode het systeem op een andere manier reageert dan al spelende.
succes ermee.Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS! -
*bump*
Tickets voor trage inventory svp!
Vermeld welke browser etc je gebruikt en addons of zonder
Thanks Syrabi -
Ik speel nu in Zagadra en daar gaat de winkel veel sneller dan Nusakan deed.
Chrome en Firefox geen verschil.
Winkelknop 5 sec en via de grijswitte knop is het 3 sec.
Ik heb hier veel meer items dan de 150 in Nusakan: totaal hier in Zagadra: 1790 items. ( 899 GS en 891 Constructie ).Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0