moeilijke tijden

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • moeilijke tijden

      dag mede ogamers,

      zoals jullie weten is er een pandemie bezig en heeft die helaas ook ogame bereikt... hierdoor mocht onze Daddy Space Care niet de deuren openen om jullie lieftallige kindertjes op te vangen!
      door de langdurige lockdown samen met dat we geen geld kregen van de galactic republic zijn we helaas tot het punt gekomen dat we de deuren nu ook echt voorgoed moeten sluiten....
      wat betekend dit nou voor jullie ?

      het komt neer op dat jullie je kinderen dus moeten meenemen met jullie "werk" bezoekjes bij andere spelers ! ik snap heel goed dat dit vervelend is. uiteindelijk lopen ze alleen maar in de weg, stellen ze teveel vragen en zien ze ook nog is 18+ gore content.... hopelijk hebben jullie begrip voor de situatie en voor pedagogisch advies kan je natuurlijk altijd contact opnemen ;)

      dit betekend wel dat daralanteriel en ik nu werkloos zijn en opzoek naar onderdak om toch deze donkere tijden door te komen :D we hebben genoeg kwaliteiten en hopen een aanwinst te zijn natuurlijk en zoals vele al geleerd hebben:

      heb je geen kwaliteiten dan doet geld ook wonderen!

      heb je verder nog vragen na aanleiding hiervan dan hoor ik het graag ^^

      kusjes van de daddy's
      Gezocht: sugardaddy die maandsalaris wilt uitgeven aan DM.
    • Dat wordt de komende weken maar met de handen in het haar zitten. Al die baby geitjes die ik niet meer bij jullie kan achterlaten en het genot van de alliantiepagina kwijtraken ;( !

      Succes met het vinden van een nieuwe woning op de huidige woningmarkt!
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      Dat wordt de komende weken maar met de handen in het haar zitten. Al die baby geitjes die ik niet meer bij jullie kan achterlaten en het genot van de alliantiepagina kwijtraken ;( !

      Succes met het vinden van een nieuwe woning op de huidige woningmarkt!
      Geitjes? Zou jij zo spoedig contact op willen nemen doormiddel van een DM met één van onze medewerkers? Hopelijk ben je er geen kwijt geraakt? ;(

      want één van de redenen dat we geen subsidie meer krijgen, is dat onze kinderboerderij in opspraak kwam nadat de plaatselijke snackbar de kroketten uit de vitrine heeft verwisseld voor de nieuwe boerderijstaaf van gestolen dieren uit onze kinderboerderij 8|
      Pas op! De nummer twee haalt je bijna in, wat kun je doen 1. Ga gelijk je maandsalaris verbranden aan DM 2. Je denkt jaa boeie en gaat gewoon lekker verder!
    • Is er dan helemaal niemand die ons wil opnemen ;(

      Sinds gisteren heeft deze post 121 views gehad en alleen van onze sociale Giraffe een reactie gegeven. Oftewel er zijn weinigen die interesse hebben om 'hun ''clubje'' uit te breiden om het plezier te vergroten ?(
      Stel @internecine en ik hadden met elkaar afgesproken dat als we nergens terecht konden, ons account op ''delete'' ging. Dan was Ogame ''Oberon'' weer twee actieve spelers kwijt. Maar vervolgens lopen er wel velen te klagen over de aantallen inactieve en actieve spelers, terwijl je daar dus zelf ook invloed op kan hebben :whistling:
      Pas op! De nummer twee haalt je bijna in, wat kun je doen 1. Ga gelijk je maandsalaris verbranden aan DM 2. Je denkt jaa boeie en gaat gewoon lekker verder!
    • volgens mij zie ik hier een schoolvoorbeeld van iemand die in zijn jonge jaren meer maal op zijn hoofdje is gevallen... spijtig om te zien dat dit je is overkomen @Gravely.

      waren wij als Daddy Space Care maar wat langer aanwezig geweest dan hadden we je het leed kunnen voorkomen door kwaliteit en service gerichte opvang te verlenen ;)
      als je nog verdere hulp of nazorg nodig bent kan je altijd even onze DM inglippen.

      hiermee wil ik maar laten zien hoe belangrijk ons vak is, want je wilt toch niet dat je kinderen zo eindigen als @Gravely door een onvoorzichtig momentje tijdens een "werk" trip.
      Gezocht: sugardaddy die maandsalaris wilt uitgeven aan DM.