[TOT: 1.173.696.500] TooRooie [TCC] vs. Viceregent Flare [D-Sky] (A: 134.285.000, V: 1.039.411.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 1.173.696.500] TooRooie [TCC] vs. Viceregent Flare [D-Sky] (A: 134.285.000, V: 1.039.411.500)

      ik zag dit vlootje op de phalax gisteren. helaas had ik een klote verbinding en timede ik op 4 seconden. :cursing: balen, pullen en uithuilen maar.
      Vanmiddag zag ik deze vloot wederom op dezelfde missie. nu maar met een goede verbinding op 1 sec getimed en boem :thumbsup:
      Wel jammer dat mijn IC's niet mee konden. die heb ik eergisteren in een ninja laten vliegen. Veels te grettig helaas :thumbdown: ik had gehoopt die mooie slag hier nog terug te vinden maar helaas.
      Geen reactie van Viceregent Flare, ik wens jou een goede rebuild :thumbsup:


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller TooRooie [TCC]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 399.153
      Kruiser 96.840
      Slagschip 36.985
      _________________________________________

      Verdediger Viceregent Flare [D-Sky]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 7.004
      Groot vrachtschip 7.244
      Licht gevechtsschip 10.966
      Zwaar gevechtsschip 4.298
      Kruiser 3.541
      Slagschip 1.476
      Recycler 300
      Spionagesonde 100
      Bommenwerper 599
      Zonne-energiesatelliet 569
      Vernietiger 560
      Ster des Doods 2
      Interceptor 975
      Crawler 150
      Reaper 45
      Pathfinder 987
      Raketlanceerder 140.000
      Kleine laser 10.000
      Grote laser 2.000
      Gausskanon 1.000
      Ionkanon 1.000
      Plasmakanon 100
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller TooRooie [TCC]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 371.426 ( -27.727 )
      Kruiser 96.127 ( -713 )
      Slagschip 36.940 ( -45 )
      _________________________________________

      Verdediger Viceregent Flare [D-Sky]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      3.594.988 Metaal, 23.713.119 Kristal en 14.371.340 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 134.285.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.039.411.500 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 272.209.500 metaal en 141.097.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 41.679.447 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      272.209.500 Metaal en 141.097.500 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 176.338.488
      Kristal: 131.417.619
      Deuterium: 12.945.340
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 320.701.447 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -711.873.988
      Kristal: -298.923.119
      Deuterium: -70.293.840
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.081.090.947 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Nette slag TooRooie .. lukt ook prima zonder IC zie ik :)

      Als deutboer ben ik niet zo actief met posten op het forum, en mijn deutafnemer die is te druk met erepunten verzamelen om zich met het forum bezig te houden.

      Genieten van de resources, die IC vloot is zo weer op orde op deze manier!

      GL@RB ViceRegent Flare
    • Toorooie wrote:

      die ic's kan ik alweer terug bouwen dus dat komt goed. wel grappig dat ik ingame wel mijn ic's terug zie via gasten die ik niet ken en nooit gesproken heb. als je er zo trots op bent dat mag ie hier ook verschijnen hoor. of mag dat niet van die erepunten verzamelaar :D :D
      Hmm.. interessant. Ik heb het rapportje letterlijk met 1 iemand gedeeld (weet ik ook gelijk dat dit een onbetrouwbare roddeltante is die ik vooral buiten mijn alliantie moet houden)
      en uiteraard binnen mijn alliantie. Wat die er verder mee doen heb ik geen invloed op.

      Allereerst, ik was weinig trots want had geen enkele bijdrage en gaat alle eer naar een speler die nooit zijn rapporten deelt omdat dit niet zo nodig is voor zijn ego denk ik... zo komt hij althans op mij over.
      Ik snap echt die kinderachtige sneren naar andere spelers niet zo... (Overigens van niemand zowel hier op board als ingame!) Je reactie ingame was sportief en vond ik dus een stuk sympathieker.

      Ik ga er vanuit dat je ze snel weer terug kunt bouwen want je bent aan je eigen erepunten en posts hier te zien actief genoeg en een goede speler. (Wel of niet met DM... dat vind ik niet eens spannend aangezien dit ook een legitiem onderdeel van het spel is)

      Succes TooRooie en op naar de volgende slag. (Ik zal ze zeker zien op board maar niet vaak reageren omdat ik cookies moet toelaten om op board te komen en die normaal door add-ons geblokkeerd en gewist worden).
    • DeltaHalo wrote:

      Toorooie wrote:

      die ic's kan ik alweer terug bouwen dus dat komt goed. wel grappig dat ik ingame wel mijn ic's terug zie via gasten die ik niet ken en nooit gesproken heb. als je er zo trots op bent dat mag ie hier ook verschijnen hoor. of mag dat niet van die erepunten verzamelaar :D :D
      Allereerst, ik was weinig trots want had geen enkele bijdrage en gaat alle eer naar een speler die nooit zijn rapporten deelt omdat dit niet zo nodig is voor zijn ego denk ik... zo komt hij althans op mij over.
      Ik snap echt die kinderachtige sneren naar andere spelers niet zo... (Overigens van niemand zowel hier op board als ingame!) Je reactie ingame was sportief en vond ik dus een stuk sympathieker.
      Volgens mij is dit gewoon een spelmatig speldeprikje van TooRooie, met respect voor de persoon achter de speler.

      Zelf deel ik mijn rapporten, omdat ik vind dat een spelletje interactief hoort te zijn. Niet alleen met degene waar je de degens mee hebt gekruist, maar ook zodat andere geïnteresseerde spelers een beetje beeld hebben wat er (ook in hun spel) gebeurt. Uit respect voor de community dus, naast respect voor de defender.

      Dat Gier dit niet nodig acht, vind ik erg jammer. Zijn spelbeleving is duidelijk anders dan de onze en getuigt in mijn optiek juist van Ego.
      Achteloos een goeie hit voorbij laten gaan, en zo lak hebben aan alle tijd en aandacht die de defender in zijn gecrashte vloot heeft gestopt.

      Zonde om een goeie knal niet te tonen! Daar draait het spel tenslotte om. 8)
      Ook voor deutboeren die een goeie actie hebben gedaan. ^^
    • the Fonzzz wrote:

      DeltaHalo wrote:

      Toorooie wrote:

      die ic's kan ik alweer terug bouwen dus dat komt goed. wel grappig dat ik ingame wel mijn ic's terug zie via gasten die ik niet ken en nooit gesproken heb. als je er zo trots op bent dat mag ie hier ook verschijnen hoor. of mag dat niet van die erepunten verzamelaar :D :D
      Allereerst, ik was weinig trots want had geen enkele bijdrage en gaat alle eer naar een speler die nooit zijn rapporten deelt omdat dit niet zo nodig is voor zijn ego denk ik... zo komt hij althans op mij over.Ik snap echt die kinderachtige sneren naar andere spelers niet zo... (Overigens van niemand zowel hier op board als ingame!) Je reactie ingame was sportief en vond ik dus een stuk sympathieker.
      Volgens mij is dit gewoon een spelmatig speldeprikje van TooRooie, met respect voor de persoon achter de speler.
      Zelf deel ik mijn rapporten, omdat ik vind dat een spelletje interactief hoort te zijn. Niet alleen met degene waar je de degens mee hebt gekruist, maar ook zodat andere geïnteresseerde spelers een beetje beeld hebben wat er (ook in hun spel) gebeurt. Uit respect voor de community dus, naast respect voor de defender.

      Dat Gier dit niet nodig acht, vind ik erg jammer. Zijn spelbeleving is duidelijk anders dan de onze en getuigt in mijn optiek juist van Ego.
      Achteloos een goeie hit voorbij laten gaan, en zo lak hebben aan alle tijd en aandacht die de defender in zijn gecrashte vloot heeft gestopt.

      Zonde om een goeie knal niet te tonen! Daar draait het spel tenslotte om. 8)
      Ook voor deutboeren die een goeie actie hebben gedaan. ^^
      Ah ja, misschien moet ik niet te veel aannames doen over ego's ofzo.... Iedereen lekker spelen zoals hij wil.

      Voor mij persoonlijk is "Board" echt een overbodig onderdeel. Ik check het voor mededelingen, en werd dit x verwezen naar dit draadje via DM.

      Ik hoop nog een hoop leuke acties te mogen doen, en zal eens overdenken of ik die dan post... moet snel gebeuren want in het leven na Corona zal ik wel weer vertrokken zijn
      van Ogame :-p
    • the Fonzzz wrote:

      DeltaHalo wrote:

      Toorooie wrote:

      die ic's kan ik alweer terug bouwen dus dat komt goed. wel grappig dat ik ingame wel mijn ic's terug zie via gasten die ik niet ken en nooit gesproken heb. als je er zo trots op bent dat mag ie hier ook verschijnen hoor. of mag dat niet van die erepunten verzamelaar :D :D
      Allereerst, ik was weinig trots want had geen enkele bijdrage en gaat alle eer naar een speler die nooit zijn rapporten deelt omdat dit niet zo nodig is voor zijn ego denk ik... zo komt hij althans op mij over.Ik snap echt die kinderachtige sneren naar andere spelers niet zo... (Overigens van niemand zowel hier op board als ingame!) Je reactie ingame was sportief en vond ik dus een stuk sympathieker.
      Volgens mij is dit gewoon een spelmatig speldeprikje van TooRooie, met respect voor de persoon achter de speler.
      Zelf deel ik mijn rapporten, omdat ik vind dat een spelletje interactief hoort te zijn. Niet alleen met degene waar je de degens mee hebt gekruist, maar ook zodat andere geïnteresseerde spelers een beetje beeld hebben wat er (ook in hun spel) gebeurt. Uit respect voor de community dus, naast respect voor de defender.

      Dat Gier dit niet nodig acht, vind ik erg jammer. Zijn spelbeleving is duidelijk anders dan de onze en getuigt in mijn optiek juist van Ego.
      Achteloos een goeie hit voorbij laten gaan, en zo lak hebben aan alle tijd en aandacht die de defender in zijn gecrashte vloot heeft gestopt.

      Zonde om een goeie knal niet te tonen! Daar draait het spel tenslotte om. 8)
      Ook voor deutboeren die een goeie actie hebben gedaan. ^^
      Niets aan toe te voegen :D :D thanx voor de uitleg Fonzzzzzzzz
    • DeltaHalo wrote:

      Toorooie wrote:

      die ic's kan ik alweer terug bouwen dus dat komt goed. wel grappig dat ik ingame wel mijn ic's terug zie via gasten die ik niet ken en nooit gesproken heb. als je er zo trots op bent dat mag ie hier ook verschijnen hoor. of mag dat niet van die erepunten verzamelaar :D :D
      Hmm.. interessant. Ik heb het rapportje letterlijk met 1 iemand gedeeld (weet ik ook gelijk dat dit een onbetrouwbare roddeltante is die ik vooral buiten mijn alliantie moet houden)en uiteraard binnen mijn alliantie. Wat die er verder mee doen heb ik geen invloed op.

      Allereerst, ik was weinig trots want had geen enkele bijdrage en gaat alle eer naar een speler die nooit zijn rapporten deelt omdat dit niet zo nodig is voor zijn ego denk ik... zo komt hij althans op mij over.
      Ik snap echt die kinderachtige sneren naar andere spelers niet zo... (Overigens van niemand zowel hier op board als ingame!) Je reactie ingame was sportief en vond ik dus een stuk sympathieker.

      Ik ga er vanuit dat je ze snel weer terug kunt bouwen want je bent aan je eigen erepunten en posts hier te zien actief genoeg en een goede speler. (Wel of niet met DM... dat vind ik niet eens spannend aangezien dit ook een legitiem onderdeel van het spel is)

      Succes TooRooie en op naar de volgende slag. (Ik zal ze zeker zien op board maar niet vaak reageren omdat ik cookies moet toelaten om op board te komen en die normaal door add-ons geblokkeerd en gewist worden).
      bij de daddy space care zijn we niet van het roddelen en zijn wij zeer transparant, dus roddeltante vind ik wel weer jammer. wij leren namelijk onze oppaskindjes allemaal dat we eerlijk moeten zijn want anders moet je een kwartier in de hoek staan of krijg je strafwerk mee naar huis.

      je had het ook voor jezelf kunnen houden, want ik heb niet om een rapportje gevraagd en wist in eerste instantie niks van die hele slag af.
      nadat je dit stuurde viel bij mij het kwartje en ben ik gewoon even met toorooie gaan babbelen. wantja zoals aangegeven heeft corona ons ook geraakt en merk ik toch wel dat de sociale contacten zeldzaam zijn dus elk moment grijp ik graag aan om niet weg te kwijnen in een hoekje ;)

      ontopic: mooie slag toorooie ! succes met het uitgeven maar volgens mij komt dat wel goed.

      glrb viceregent Flare
      Gezocht: sugardaddy die maandsalaris wilt uitgeven aan DM.

      The post was edited 1 time, last by internecine ().