[TOT: 65.959.593.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 14.982.940.000, V: 50.976.653.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 65.959.593.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 14.982.940.000, V: 50.976.653.000)

    Zag al een weekje puinsave missies vanaf zijn planeet, maar telkens zaten zijn rips er niet bij dus was het de schrale winst niet waard om te vliegen.

    gisteravond vertrok hij echter op een 27u puinsave incl de rips :D Vanochtend bootjes en recs getimed en rustig afwachten tot de boem vanavond.

    Hij had nog gesimd om 4 halters te regelen, helaas kwamen ze tot de conclusie dat mijn winst alleen maar groter zou worden, de haltbootjes waren nl meer dan welkom geweest :P

    En pech voor Harrybob’s zijn getimede recs zat al het puin in de mijne :D

    Sportieve reactie gehad, gl rb!


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Zippp
    ________________________________________________

    Kolonisatieschip 1
    Licht gevechtsschip 15.025.920
    Kruiser 1.003.033
    Slagschip 402.997
    Interceptor 1.102.647
    Bommenwerper 102.478
    Vernietiger 407.883
    Reaper 102.632

    _________________________________________

    Verdediger Harrybob [ShadowRe]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 154.177
    Groot vrachtschip 33.147
    Licht gevechtsschip 140.188
    Zwaar gevechtsschip 61.696
    Kruiser 24.228
    Slagschip 10.456
    Kolonisatieschip 3
    Recycler 12.074
    Spionagesonde 573.800
    Bommenwerper 8.397
    Zonne-energiesatelliet 1.910
    Vernietiger 6.399
    Ster des Doods 960
    Interceptor 8.781
    Reaper 5.800
    Pathfinder 28.400
    Raketlanceerder 5.350.000
    Kleine laser 1.001.000
    Grote laser 1.252.000
    Gausskanon 11.400
    Ionkanon 251.020
    Plasmakanon 60.000
    Kleine planetaire schildkoepel 1
    Grote planetaire schildkoepel 1

    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Zippp
    ________________________________________________

    Kolonisatieschip 1 ( -0 )
    Licht gevechtsschip 12.453.011 ( -2.572.909 )
    Kruiser 971.942 ( -31.091 )
    Slagschip 394.048 ( -8.949 )
    Interceptor 1.079.660 ( -22.987 )
    Bommenwerper 100.377 ( -2.101 )
    Vernietiger 401.167 ( -6.716 )
    Reaper 100.943 ( -1.689 )

    _________________________________________

    Verdediger Harrybob [ShadowRe]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    125.257.025 Metaal, 6.334.663 Kristal en 144.743.300 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 14.982.940.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 50.976.653.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 10.300.489.849 metaal en 6.307.364.352 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 276.334.988 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de aanvaller(s):
    1.126.919.951 Metaal en 690.054.048 Kristal
    10.300.489.849 Metaal en 6.307.396.752 Kristal

    Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
    11.427.409.800 Metaal en 6.997.450.800 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 1.468.229.825
    Kristal: 2.678.304.463
    Deuterium: -428.278.700
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 3.718.255.588 eenheden winst gemaakt.

    + nog zo’n 2.5 miljard generaal kerkhof :whistling:

    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -33.283.163.025
    Kristal: -14.271.837.663
    Deuterium: -3.697.987.300
    De verdediger(s) hebben een totaal van 51.252.987.988 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1

    The post was edited 1 time, last by Zippy ().

  • mooi

    Heb je snel goedgekeurd gekregen, geeneens 12 uur+ hoeven wachten! Chapeau :thumbsup:
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)

    The post was edited 2 times, last by KoekieMonster: Verbaasd hoe snel sommige posts goedgekeurd worden vergeleken met anderen. Forum is doder dan Ogame zelf lol ().

  • Nog zo'n nette slag. Totaal geen afgesproken werk enzo. Mooi hoor.
    Wel toevallig dat dit 1 van die v-hop fanboys is die altijd komen roeptoeteren dat v-hop stijl de beste stijl is.
    Ook mooi dat hij nu weer in een andere alliantie zit, kan je die online tijden ook netjes door krijgen.

    Maar wat weet ik er verder van natuurlijk.
    Goed gedaan hoor, mooi werk.


    GL@VM
  • Azenomei wrote:

    Nog zo'n nette slag. Totaal geen afgesproken werk enzo. Mooi hoor.
    Wel toevallig dat dit 1 van die v-hop fanboys is die altijd komen roeptoeteren dat v-hop stijl de beste stijl is.
    Ook mooi dat hij nu weer in een andere alliantie zit, kan je die online tijden ook netjes door krijgen.

    Maar wat weet ik er verder van natuurlijk.
    Goed gedaan hoor, mooi werk.


    GL@VM
    miss even kijken bij welke post je iets zet voor je een aaneen rateling van onzin zet die niks met de slag of de speler te maken heeft.

    ik weet t, je ziet een slag van mij en die paar hersencellen die je hebt krijgen gelijk kortsluiting maar probeer dan in ieder geval nog iets te schrijven wat ook maar enigszins lijkt of je erover hebt nagedacht ;)

    En nu stil maar weer jochie :pat: Ik zal snel proberen weer een mooie slag te maken die je van je commentaar mag voorzien, zo’n eer dat je bijna alleen bij mijn post wat wilt schrijven :love:
  • Zippy wrote:

    Azenomei wrote:

    Nog zo'n nette slag. Totaal geen afgesproken werk enzo. Mooi hoor.
    Wel toevallig dat dit 1 van die v-hop fanboys is die altijd komen roeptoeteren dat v-hop stijl de beste stijl is.
    Ook mooi dat hij nu weer in een andere alliantie zit, kan je die online tijden ook netjes door krijgen.

    Maar wat weet ik er verder van natuurlijk.
    Goed gedaan hoor, mooi werk.


    GL@VM
    miss even kijken bij welke post je iets zet voor je een aaneen rateling van onzin zet die niks met de slag of de speler te maken heeft.
    ik weet t, je ziet een slag van mij en die paar hersencellen die je hebt krijgen gelijk kortsluiting maar probeer dan in ieder geval nog iets te schrijven wat ook maar enigszins lijkt of je erover hebt nagedacht ;)

    En nu stil maar weer jochie :pat: Ik zal snel proberen weer een mooie slag te maken die je van je commentaar mag voorzien, zo’n eer dat je bijna alleen bij mijn post wat wilt schrijven :love:
    Klets er maar overheen. Naast je waardeloze gebruik van de Nederlandse taal is je gebruik van het spel ook afgezakt van v-hoppen naar "toevallig" fanboy's spotten die "toevallig" ook nog eens niet online komen. Toevallig hoor, ook toevallig dat je minder spelers pakt uit de vorige alliantie waar deze "Harry-bob-like-me" in zat. Toeval, toeval, toeval. Ik zou aan de Staatsloterij meedoen met zoveel toevalligheden die goed voor je uitpakken.

    GL@VM etc.
  • Azenomei wrote:

    Zippy wrote:

    Azenomei wrote:

    Nog zo'n nette slag. Totaal geen afgesproken werk enzo. Mooi hoor.
    Wel toevallig dat dit 1 van die v-hop fanboys is die altijd komen roeptoeteren dat v-hop stijl de beste stijl is.
    Ook mooi dat hij nu weer in een andere alliantie zit, kan je die online tijden ook netjes door krijgen.

    Maar wat weet ik er verder van natuurlijk.
    Goed gedaan hoor, mooi werk.


    GL@VM
    miss even kijken bij welke post je iets zet voor je een aaneen rateling van onzin zet die niks met de slag of de speler te maken heeft.ik weet t, je ziet een slag van mij en die paar hersencellen die je hebt krijgen gelijk kortsluiting maar probeer dan in ieder geval nog iets te schrijven wat ook maar enigszins lijkt of je erover hebt nagedacht ;)

    En nu stil maar weer jochie :pat: Ik zal snel proberen weer een mooie slag te maken die je van je commentaar mag voorzien, zo’n eer dat je bijna alleen bij mijn post wat wilt schrijven :love:
    Klets er maar overheen. Naast je waardeloze gebruik van de Nederlandse taal is je gebruik van het spel ook afgezakt van v-hoppen naar "toevallig" fanboy's spotten die "toevallig" ook nog eens niet online komen. Toevallig hoor, ook toevallig dat je minder spelers pakt uit de vorige alliantie waar deze "Harry-bob-like-me" in zat. Toeval, toeval, toeval. Ik zou aan de Staatsloterij meedoen met zoveel toevalligheden die goed voor je uitpakken.
    GL@VM etc.
    Chef droeftoeter speciaal, wederom laat je met deze post zien hoe weinig hersencellen er over zijn:

    1. Lanx hit op terugkomende puinsave dus niks toevallig offline: HIJ WAS GEWOON ON maar wordt lastig hè als mijn vloot er 1s achterhangt
    2. Harrybob is een andere speler dan Harry (be-like-me), miss weer een x inloggen om je feiten juist te krijgen
    3. Blauwe mensen kun je niet aanvallen, dacht dat je dat met alle kennis over vmode wel wist, dus nogal logisch dat er minder te slopen is in welke ally dan ook (weet je alles van aangezien je inmiddels al langer blauw bent dan ik bij elkaar ben geweest ;) )

    Kortom: DENK NA en CHECK JE FEITEN voor je populair en bijdehand probeert te doen :pat:
  • Zippy wrote:

    Harrybob is een andere speler dan Harry (be-like-me), miss weer een x inloggen om je feiten juist te krijgen
    Ik log helemaal niet meer in. Dit soort slagen is het niveau van ogame.nl. Het is voorbij en de v-hoppers hebben het spel over de rand gegooid met v-hoppen en afgesproken slagen.
    Dus hop lekker verder en zoek nog meer sneue slagen tussen alle blauwe spelers die niet meer terug komen.

    GL@VM of GL@lege servers. Beide goed.
  • Azenomei wrote:

    Ik log helemaal niet meer in.
    Ben natuurlijk maar een onwetende buitenstaander, maar als je niet meer inlogt... wtf doe je dan nog op t forum?
    Zie jou gejank overal voorbij komen, dat is natuurlijk prima en je goed recht maar begrijp niet echt waarom je de moeite neemt als je t toch maar allemaal triest gedoe vindt... Het is een simpel spelletje dat leuk tijdsverdrijf is, als je dat niet vindt; ga in godsnaam iets doen waar je wel plezier uit haalt. (of ben je zo'n ouwe zak die plezier haalt uit t op de buitenspelende kinderen schreeuwen? lijkt t nu namelijk wel op)

    Ik zie t probleem van V-hoppers ook niet echt, die zouden toch gruwelijk ver achter moeten gaan lopen als je beetje actief expo's doet en lekkere mijntjes hebt? (in t huidige Ogame komen verreweg de meeste rss uit PVE en niet PVP) En zelfs als ze dan grote vloten afkopen, gewoon netjes saven en niet te voorspelbaar zijn en t is toch allemaal prima?

    Verder lekkere hit, geniet van de winst!
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
  • Azenomei wrote:

    KoekieMonster wrote:

    Ben natuurlijk maar een onwetende buitenstaander
    Correct. De reden voor het de moeite nemen om die verdere lap tekst erachter neer te typen begrijp ik dan ook niet.Bemoei je lekker met jezelf.

    GL@VM

    "Hele lap tekst", hilarisch.
    En net zoals jou heb ik t recht om overal beetje willekeurig te zeiken; als je daar een probleem mee hebt moet je spiegels toch wel vermijden....
    ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
  • Azenomei wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Azenomei wrote:

    Bemoei je lekker met jezelf.
    Correct.GL@RL
    Dat jij me nog eens gelijk geeft. Er zit toch nog groei in.
    Jij ook GL@RL
    Lees het nog eens, maar dan langzaam.

    He Zippo, komt er nog een grotere klapper aan? 8o
    ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic, ondanks de poging er nog een draai aan te geven.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Lees het nog eens, maar dan langzaam.
    Ga er maar vanuit dat hij t al langzaam leest maar t concept van begrijpend lezen nog niet bereikt heeft. T zou me niet eens verbazen als mama hem nog moet voorlezen zelfs, gezien ie duidelijk een mentale beperking heeft.
    ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Azenomei wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Azenomei wrote:

    Bemoei je lekker met jezelf.
    Correct.GL@RL
    Dat jij me nog eens gelijk geeft. Er zit toch nog groei in.Jij ook GL@RL
    Lees het nog eens, maar dan langzaam.
    He Zippo, komt er nog een grotere klapper aan? 8o
    Gedaan. Wellicht bedoelde je dat ik me met mezelf moet bemoeien. Maar aangezien daar letterlijk staat dat ik zeg: Bemoei je lekker met jezelf. En jij daar correct op antwoord. Geef je (met de door jou gekozen bewoording) aan dat hetgeen ik daar heb neergezet, correct is.

    Misschien moet je iets meer moeite steken in je bewoording.

    GL@ook de basisschool dan maar.
    ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic