Waar klacht indienden

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Waar klacht indienden

    Meer dan 24 uur moeten wachten op de approval voor een slag, terwijl andere slagen wel in de tussentijd goedgekeurd worden, is bizar.
    Dus als de nette burger die ik ben probeer ik dit netjes te rapporteren.

    "Stuur Lord maar een berichtje, volgens mij is dat de grote forum baas", maar hoe werkt dat dan als je hem een bericht probeert te sturen en vervolgens dit bericht krijgt: "Lord is already participating in too many conversations and cannot be added." Dat maakt t natuurlijk lastig.

    3 mods + 1 grote baas voor 15 posts per dag en dan alsnog 24 uur+ moeten wachten....

    (ik uit hier natuurlijk geen kritiek op het functioneren van een individuele mod en breek daarmee dus als t goed is geen regeltjes :) )

    Zou graag uitleg krijgen waarom t zo tergend lang duurt voor threads approved worden meestal.
  • Via het ingame ticket systeem kan je een ticket aanmaken. Dezelfde tickets als je game zaken doet, je kan daar een keuze maken uit game en board. :)
    Tevens worden enkel bij nieuwe leden forumposts automatisch op hold gezet. Dit is een soort van beveiliging tegen bots en dat spul. Als iemand eenmaal stuk of wat posts heeft gehad gaan ze automatisch door dat ze ook gepost zijn.

    Thanks Syrabi <3
  • ah, t had dus niet door een noob gepost moeten worden :saint:

    Independence, ty voor snelle reactie (en nu eens ff lekker lang offline gaan zonder te saven? :) )
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
  • Naast mijn board pm, heb ik ook nog een mail adres: Lord@ogame.nl
    En een ticket aanmaken werkt ook prima natuurlijk.

    Doorgaans streven we ernaar zaken zo snel mogelijk op te pakken met een maximum van 48 uur. Het kan zijn dat goedkeuring van een slag snel gebeurd, maar het kan ook wat langer duren als moderators niet inloggen in tussentijd.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][