[TOT: 40.487.471.000] eierbal [GZV] vs. Fonzy [TCC] (A: 5.935.496.000, V: 34.551.975.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 40.487.471.000] eierbal [GZV] vs. Fonzy [TCC] (A: 5.935.496.000, V: 34.551.975.000)

      Extra dank aan de anonieme speler die mij een maan heeft geschoten. zonder jou was het niet gelukt!


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller eierbal [GZV]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 3.894.978
      Zwaar gevechtsschip 1.172.853
      Kruiser 524.344
      Slagschip 100.154
      Interceptor 355.357
      Reaper 45.151
      Pathfinder 21.622
      Klein vrachtschip 246.400
      _________________________________________

      Verdediger Fonzy [TCC]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 275.762
      Groot vrachtschip 33.763
      Licht gevechtsschip 1.804.017
      Zwaar gevechtsschip 216.893
      Kruiser 123.787
      Slagschip 76.613
      Kolonisatieschip 138
      Recycler 254.328
      Spionagesonde 38.035
      Bommenwerper 4.768
      Vernietiger 33.490
      Ster des Doods 60
      Interceptor 13.950
      Reaper 24.094
      Pathfinder 18.921
      Grote laser 1.000
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller eierbal [GZV]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 3.114.611 ( -780.367 )
      Zwaar gevechtsschip 1.031.982 ( -140.871 )
      Kruiser 497.982 ( -26.362 )
      Slagschip 98.946 ( -1.208 )
      Interceptor 351.841 ( -3.516 )
      Reaper 44.948 ( -203 )
      Pathfinder 20.398 ( -1.224 )
      Klein vrachtschip 196.636 ( -49.764 )
      _________________________________________

      Verdediger Fonzy [TCC]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      157.928.134 Metaal, 68.120.781 Kristal en 133.384.547 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 5.935.496.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 34.551.975.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 12.032.951.372 metaal en 6.243.883.129 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 359.433.462 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 8.190.897.506
      Kristal: 4.495.805.910
      Deuterium: 14.068.547
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 12.700.771.963 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -21.265.082.134
      Kristal: -11.278.963.781
      Deuterium: -2.367.362.547
      De verdediger(s) hebben een totaal van 34.911.408.462 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Dat je nog durft te posten.. Triest ventje ben je toch ook kevin, man..
      Zonder DM stond je nog steeds onderaan de lijst waar je dan ook behoort te staan

      Niks moois aan het spel of de slag en iedereen die het weet

      Zou maar opschieten, want mijn afscheidsslag komt er snel aan.
      Al dat geld voor niks uitgegeven, want dat was je doel toch? Mij pakken??
      Laat me niet lachen, zelfs met een extra 10K in je account gaat dat je niet lukken :whistling:
    • Mijn tekst, maar maakt niet uit hoor, ben van je gewent dat je niet meer als 2 breincellen hebt :whistling:

      Btw, die anonieme speler is natuurlijk onze kansloze en levenloze Gier. Weet je wel, die verslaafde en hypocriete speler die ooit ging stoppen en hiervoor een hier topic moest maken, omdat Ogame verpest werd door DM abusers maar ondertussen met de grootste spender (uit Oberon) gezellig verder gaat. ?(

      Nogmaals mijn afscheidsslag is deze week. Lekker verder als mijner, want de uni was al dood en verpest, dus chapeau :thumbup:

      OT: is en blijft een waardeloze slag zonder skills :whistling:
    • Knowledge wrote:

      Btw, die anonieme speler is natuurlijk onze kansloze en levenloze Gier. Weet je wel, die verslaafde en hypocriete speler die ooit ging stoppen en hiervoor een hier topic moest maken, omdat Ogame verpest werd door DM abusers maar ondertussen met de grootste spender (uit Oberon) gezellig verder gaat. ?(
      Soms als het voor sommige mensen niet meezit en zij het spelletje niet kunnen winnen, hebben zij af en toe gewoon een beetje aandacht nodig. Gier is hiervan een mooi voorbeeld, onsportief en huilie huilie doen als het hem niet meezit…
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/
    • Mooi gedaan Eierbal! 8)
      De slag ziet er indrukwekkend uit zo :D

      Voor mij een mooi moment om ogame weer aan de wilgen te hangen.
      Het was weer even leuk!
      De motivatie was al aan het inzakken met de lente in aantocht.

      Gisteravond na het uitzetten van de expo's sukkelde ik in slaap. Meestal word ik dan wel weer wakker na korte tijd,
      zoals ook in dit geval. De hand ging naar de laptop, maar ik besloot (half onbewust nog), om hem terug te trekken, me om te draaien en lekker verder te slapen. :whistling: Onder het mom van; als ie me nu pakt, so be it... Wel zonde van de 10 hele euro's die in het account zitten, maar ja ;(

      Het spel met de expo's kostte me stiekem teveel tijd/aandacht. <X
      En het spel als generaal dat ik 10 weken speelde op Oberon, leverde per saldo toch te weinig op. :saint:
      Dankzij de DM-abuse-mogelijkheid die de nr1 had aangegrepen, was er wel een leuk speldoel om de boel nog aan de gang te houden. Maar eigenlijk was ogame 'mijn spel' al niet meer echt. ||

      Toch was de tegenstand even leuk zo Eierbal! Waarvoor dank. :love:
      Je hebt de mazzel (en/of de kunde) dat je me net precies pakt bij de 1e keer dat ik save-technisch verzaakte. En 2 minuten na impact online kwam en niet er vlak voor :w00t:
      Toen ik de slag zag was mijn eerste reactie zelfs: Mooi zo ^^ En dat zegt eigenlijk voldoende X/
      Bedankt dat je het respect toont om de slag gewoon te plaatsen!

      Tevens wil ik mijn teamgenoten bedanken voor de fun van de jacht de afgelopen maanden. De jacht werd al iets minder, maar de fun op de chat bleef op hoog niveau :P
      Het gaat u allen goed, en wie weet weer tot ooit. :thumbsup:

      The post was edited 1 time, last by the Fonzzz ().

    • mooie slag en dik verdient dm of niet
      Goed save is het halve werk
      Jammer dat er kansloze spelers zijn
      Die het niet kunnen hebben
      (-Knowledge)
      Kans loos ben jij kom je woorden maar naar dan ik hoor zo veel van je maar ik zie niks .
      :thumbdown:

      Lekker gedaan mooi hit
      Fonzy suc6 met de opbouw of wat dan ook.'
      :thumbsup:
    • kale wrote:

      mooie slag en dik verdient dm of niet
      Goed save is het halve werk
      Jammer dat er kansloze spelers zijn
      Die het niet kunnen hebben
      (-Knowledge)
      Kans loos ben jij kom je woorden maar naar dan ik hoor zo veel van je maar ik zie niks .
      :thumbdown:

      Lekker gedaan mooi hit
      Fonzy suc6 met de opbouw of wat dan ook.'
      :thumbsup:
      De ene DM spammer die de andere verdedigd, aandelen ogame? sneuneus 2.0 :)
    • Wat een klapper zeg! Congrats Eierbal.. Goed gespot en wat een geweld! Eindelijk zien we is een hit van je die in verhouding staat met die afgekochte vloot :whistling: :thumbsup: Enjoy spending!

      Fonz, niets meer dan respect voor de hoeveelheid vernietigde punten die je gepakt hebt! Jij weet als geen ander; no save no fleet.. Als dát je reactie is na zo'n hit dan kan je inderdaad je conclusies trekken.. Tijd voor wat ongestoorde nachtrust zonder Ogame in het achterhoofd ;)

      GL IR!
    • eindelijk de afgekochte vloot afgestoft zo te zien? wel eerst een testje gedaan of alle pre historische wapens het nog deden ?

      al zeg ik dit niet graag maar verder een mooie slag.
      fonzy jammer dat je ermee stopt.... kunnen we nog minder berichtjes verwachten op het forum...
      Gezocht: sugardaddy die maandsalaris wilt uitgeven aan DM.
    • Knowledge wrote:

      Mijn tekst, maar maakt niet uit hoor, ben van je gewent dat je niet meer als 2 breincellen hebt :whistling:

      Btw, die anonieme speler is natuurlijk onze kansloze en levenloze Gier. Weet je wel, die verslaafde en hypocriete speler die ooit ging stoppen en hiervoor een hier topic moest maken, omdat Ogame verpest werd door DM abusers maar ondertussen met de grootste spender (uit Oberon) gezellig verder gaat. ?(

      Nogmaals mijn afscheidsslag is deze week. Lekker verder als mijner, want de uni was al dood en verpest, dus chapeau :thumbup:

      OT: is en blijft een waardeloze slag zonder skills :whistling:
      Heel sportieve reactie is dit seg ;)
    • the Fonzzz wrote:

      Mooi gedaan Eierbal! 8)
      De slag ziet er indrukwekkend uit zo :D

      Voor mij een mooi moment om ogame weer aan de wilgen te hangen.
      Het was weer even leuk!
      De motivatie was al aan het inzakken met de lente in aantocht.

      Gisteravond na het uitzetten van de expo's sukkelde ik in slaap. Meestal word ik dan wel weer wakker na korte tijd,
      zoals ook in dit geval. De hand ging naar de laptop, maar ik besloot (half onbewust nog), om hem terug te trekken, me om te draaien en lekker verder te slapen. :whistling: Onder het mom van; als ie me nu pakt, so be it... Wel zonde van de 10 hele euro's die in het account zitten, maar ja ;(

      Het spel met de expo's kostte me stiekem teveel tijd/aandacht. <X
      En het spel als generaal dat ik 10 weken speelde op Oberon, leverde per saldo toch te weinig op. :saint:
      Dankzij de DM-abuse-mogelijkheid die de nr1 had aangegrepen, was er wel een leuk speldoel om de boel nog aan de gang te houden. Maar eigenlijk was ogame 'mijn spel' al niet meer echt. ||

      Toch was de tegenstand even leuk zo Eierbal! Waarvoor dank. :love:
      Je hebt de mazzel (en/of de kunde) dat je me net precies pakt bij de 1e keer dat ik save-technisch verzaakte. En 2 minuten na impact online kwam en niet er vlak voor :w00t:
      Toen ik de slag zag was mijn eerste reactie zelfs: Mooi zo ^^ En dat zegt eigenlijk voldoende X/
      Bedankt dat je het respect toont om de slag gewoon te plaatsen!

      Tevens wil ik mijn teamgenoten bedanken voor de fun van de jacht de afgelopen maanden. De jacht werd al iets minder, maar de fun op de chat bleef op hoog niveau :P
      Het gaat u allen goed, en wie weet weer tot ooit. :thumbsup:

      Zo. Nu ik wat slaap heb weten te pakken na de adrenaline kick, wilde ik hier toch nog even op reageren.

      Beste Fonzy, jij bent een van de weinige spelers in deze uni waar ik echt bang voor was. Die ploffer die je een redelijke tijd naast me liet liggen (in mw1), deed me zeker de eerste paar dagen alles goed checken en dubbele wekkers zetten.

      Zoals jij aangaf, wist ik eigenlijk al dat je in slaap was gevallen. Het kon ook niet anders. Een speler van jouw kaliber zou niet vergeten te saven. Dat betekend dat je elk moment on zou kunnen komen. Door deze reden zat ik ook meer dan een uur met zweethandjes en een hartslag van 190 achter mijn pc.
      Toen de klap binnen kwam, heb ik met mijn maanschutter (niet gier btw) een biertje opengetrokken om het te vieren. Kon het bijna niet geloven dat dit was gelukt, en het feit dat je vlak na de slag online kwam, was ook een behoorlijke verassing.

      En zoals Gier altijd al zegt, de verdediger moet altijd goed saven en geluk hebben. De aanvaller hoeft slechts 1 keer geluk te hebben...

      Sportieve reactie, uiteraard. Had ook niets anders verwacht.
      Het ga je goed, gozer. Mijn respect heb je.
    • Wauw.. wat een knal.

      Zonde om Fonzy te zien gaan. Dat waren toch de dagelijkse spio's die me wakker hielden en nu tijdens het verbouwen voor een v-mode lieten kiezen.

      Zonde dat sommige spelers het nodig achten om kinderachtige reacties te geven en te mekkeren over DM en dergelijke.. ik zie gelukkig dat Fonzy en Gravely begrijpen dat je ondanks alles gewoon volwassen en respectvol kan reageren.
    • Ja wat moet ik zeggen. Dikke dikke slag :thumbsup: helaas op een allymaatje ;( :angry: . Deze zag ik totaal niet aankomen ?( ?( . Zeker ook niet door jou Gravely . Respect dat dit jou gelukt is. Eindelijk zien we die vloot eens vliegen.

      @Fons Jammer dat je gaat stoppen maar dat snap ik dan ook wel volledig. Thanx voor het rellen, motiveren en de rgp :biggrin: :biggrin: