[TOT: 40.487.471.000] eierbal [GZV] vs. Fonzy [TCC] (A: 5.935.496.000, V: 34.551.975.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • kale wrote:

      hahhaa kun je zien dat je niet lang speelt anders weet je heel goed dat ik geen dm gebruik enkel voor de handel wat jij zeker ook wel doet ( bubbles) klopt
      Jammer van die kansloze reactie

      I))))
      Ik herinner me de eerste maand van de server nog, je werd dagelijks 2x gehit en altijd direct na de hits kocht je je recs af om zelf puin te ruimen... dat vind je niet uit expedities maat :)
    • Dikke slag Gravely. Je kans gegrepen en beloond dus!

      @fonz: vaarwel of tot ziens, wie weet? Ik was 9 jaar geleden ook "permanent" gestopt :P
      Je hebt in ieder geval mooie dingen laten zien deze uni!

      Zijn er wel meer gevallen vandaag. Soms wordt er een paar dagen niemand gecrashed en nu in 1 dag 3 grote hits :o
    • jammer dat je stopt Fonzy, jij en gier waren als generaal toch in staat om het expo geweld bij te houden op de ouderwetse ogame manier, ook ik was jouw slachtoffer, maar kon goed rebuilden, zou jij ook kunnen, maar lekker buiten zitten in het zonnetje is misschien beter.
      Veel respect, en misschien zie ik je nog wel eens terug, met in slaap vallen kan ik kort zijn, gebeurd ons allemaal wel eens, soms heb je mazzel en soms niet
      Wordt wel rustig nu je weg bent, eens kijken wie er in jullie allie het oppakt?
      Veel geluk in real live.
      En Eierbal, natuurlijk mooi gespot, maar ik heb nog een deel meegemaakt op de rondgaande, mooie reactie van jullie beiden, laat die zuurpruim die niet eens zijn eigen ingame naam goed kan spellen maar links liggen.
    • tja, jammer dat je gecrashed bent Fonzy, je was een behoorlijke aanjager in deze uni :D leuk om met je samen gespeeld te hebben maar jammer dat je moet sneuvelen door een gekochte vloot... maar achja, dat hoort tegenwoordig helaas bij ogame :(

      Gravely, goed gespot en afgestraft, laat je dan toch eindelijk eens wat zien met die megavloot van je. Als het aan ons gelegen had was je al neer geweest met een volle actie, echter door een naaistreek van Kale (die alle plannen doorgespeeld heeft aan je) kon dit helaas niet doorgaan... maar proficiat met de nieuwe nummer 1 hit, Fonzy, tot over 9 jaar weer :P
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      tja, jammer dat je gecrashed bent Fonzy, je was een behoorlijke aanjager in deze uni :D leuk om met je samen gespeeld te hebben maar jammer dat je moet sneuvelen door een gekochte vloot... maar achja, dat hoort tegenwoordig helaas bij ogame :(

      Gravely, goed gespot en afgestraft, laat je dan toch eindelijk eens wat zien met die megavloot van je. Als het aan ons gelegen had was je al neer geweest met een volle actie, echter door een naaistreek van Kale (die alle plannen doorgespeeld heeft aan je) kon dit helaas niet doorgaan... maar proficiat met de nieuwe nummer 1 hit, Fonzy, tot over 9 jaar weer :P
      Ik hoorde dat jij baboon had aangevallen, waardoor de ags van tafel was, dus kale treft niet alle blaam. Maar ook dat was een interessante klap geworden!

      Ik hoop dat er nog meer van zulke slagen zullen volgen, vind het wel leuk ipv alleen maar expo's sturen
    • Klopt klapstoeltje valde mijn aan xd
      En de keus was heel makkelijk gemaakt voor mijn ik heb klapstoel nooit gemogen en we zullen ook nooit vrienden worden xd
      En ik ken gier ook goed zo als meer spelers

      Vindt het wel leuk om te horen dat door mijn jullie plan naar kloten is gegaan
      Ik kan vanaaf weer lekker slapen haha
      :thumbsup:
      <3

      Oja bubbles rec afkopen haha
      Als ke booster bewaard kost het geen dm
      :D

      kale wrote:

      Oja bubbles rec afkopen haha
      Als je booster bewaard kost het geen dm
      :D


      ==Yoshi 30/03/21 15:58 posts samengevoegd

      The post was edited 3 times, last by Yoshi ().

    • We hadden een tijd, datum, plan van aanpak.. ofnouja, mijn allygenootjes.. ik wist er niets van af, was niet op de hoogte...
      Dus ik kwam uit vm en deed wat ik vanaf mijn vertrek uit CCG deed, Kale pakken..
      Echter was het een subje, achteraf kreeg ik dus te horen dat Kale deelnuitmaakte van de plannen... dat wist ik niet..
      Maarja, niet opletten is je vlootje verliezen.. Kale wilde hoe dan alles vergoed hebben anders zou hij niet meer meevliegen en er ook voor zorgen dat Baboon niet meer zou meevliegen.

      Baboon gaf zelf aan nog wel te willen, en dat Kale een heethoofd was op dat moment. Ik heb toen ook geweigerd om de boel te vergoeden want ik was niet op de hoogte van alle plannen.

      Toen kreeg ik persoonlijk via whatsapp een berichtje van Gravely waarin hij aangaf hoe Kale het hele plan van A tot Z doorgeluld had... dus dat feest ging niet door helaas.

      Ik heb daarna alsnog mijn gram gehaald door Kale fullfleet te prakken ^^ nadat ik samen met HVH Insidious gepakt had in tijdsbestek van 2 weken.

      Toen is de uni eigenlijk we wat inactiever geworden, hier en daar wat leuke slagen van vooral Fonzy en Toorooie tussendoor... tot dit moment...

      Iedereen is te crashen totdat je een paar belangrijke sleutelvlootjes verliest dus ik denk dat de overmacht nu te groot is en de uni daadwerkelijk dood is...

      @kale ik heb je ook nooit gemogen, maar we hebben wel respect naar elkaar gehad om het spelletje sportief te houden (naar mijn idee) en dat waardeer ik dan wel.
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      We hadden een tijd, datum, plan van aanpak.. ofnouja, mijn allygenootjes.. ik wist er niets van af, was niet op de hoogte...
      Dus ik kwam uit vm en deed wat ik vanaf mijn vertrek uit CCG deed, Kale pakken..
      Echter was het een subje, achteraf kreeg ik dus te horen dat Kale deelnuitmaakte van de plannen... dat wist ik niet..
      Maarja, niet opletten is je vlootje verliezen.. Kale wilde hoe dan alles vergoed hebben anders zou hij niet meer meevliegen en er ook voor zorgen dat Baboon niet meer zou meevliegen.

      Baboon gaf zelf aan nog wel te willen, en dat Kale een heethoofd was op dat moment. Ik heb toen ook geweigerd om de boel te vergoeden want ik was niet op de hoogte van alle plannen.

      Toen kreeg ik persoonlijk via whatsapp een berichtje van Gravely waarin hij aangaf hoe Kale het hele plan van A tot Z doorgeluld had... dus dat feest ging niet door helaas.

      Ik heb daarna alsnog mijn gram gehaald door Kale fullfleet te prakken ^^ nadat ik samen met HVH Insidious gepakt had in tijdsbestek van 2 weken.

      Toen is de uni eigenlijk we wat inactiever geworden, hier en daar wat leuke slagen van vooral Fonzy en Toorooie tussendoor... tot dit moment...

      Iedereen is te crashen totdat je een paar belangrijke sleutelvlootjes verliest dus ik denk dat de overmacht nu te groot is en de uni daadwerkelijk dood is...

      @kale ik heb je ook nooit gemogen, maar we hebben wel respect naar elkaar gehad om het spelletje sportief te houden (naar mijn idee) en dat waardeer ik dan wel.
      Ah op die fiets.
      Dan is het gewoon ongelukkig geweest, meer kan ik er niet van maken.

      In ieder geval succes voor je volgende uni's en voor oberon, als je nog weer wilt gaan spelen. Ik heb je altijd een prima gozer gevonden.
    • Klapstoeltje wrote:

      We hadden een tijd, datum, plan van aanpak.. ofnouja, mijn allygenootjes.. ik wist er niets van af, was niet op de hoogte...
      Dus ik kwam uit vm en deed wat ik vanaf mijn vertrek uit CCG deed, Kale pakken..
      Echter was het een subje, achteraf kreeg ik dus te horen dat Kale deelnuitmaakte van de plannen... dat wist ik niet..
      Maarja, niet opletten is je vlootje verliezen.. Kale wilde hoe dan alles vergoed hebben anders zou hij niet meer meevliegen en er ook voor zorgen dat Baboon niet meer zou meevliegen.

      Baboon gaf zelf aan nog wel te willen, en dat Kale een heethoofd was op dat moment. Ik heb toen ook geweigerd om de boel te vergoeden want ik was niet op de hoogte van alle plannen.

      Toen kreeg ik persoonlijk via whatsapp een berichtje van Gravely waarin hij aangaf hoe Kale het hele plan van A tot Z doorgeluld had... dus dat feest ging niet door helaas.

      Ik heb daarna alsnog mijn gram gehaald door Kale fullfleet te prakken ^^ nadat ik samen met HVH Insidious gepakt had in tijdsbestek van 2 weken.

      Toen is de uni eigenlijk we wat inactiever geworden, hier en daar wat leuke slagen van vooral Fonzy en Toorooie tussendoor... tot dit moment...

      Oersterk is te crashen totdat je een paar belangrijke sleutelvlootjes verliest dus ik denk dat de overmacht nu te groot is en de uni daadwerkelijk dood is...

      @kale ik heb je ook nooit gemogen, maar we hebben wel respect naar elkaar gehad om het spelletje sportief te houden (naar mijn idee) en dat waardeer ik dan wel.
      respect hoort er bij idd
      En opnaaie ook natuurlijk hehe
      En niet te vergeten dat ik jou ook gepakt hebt.
      En dat je mijn hebt gepakt is zekers waar :whistling:
    • laten we het erop houden dat het een prima strijd onderling was @kale, en @Gravely buiten de overmatige dm spending om (wat je helemaal zelf moet weten natuurlijk want het hoort nou eenmaal bij het spel) heb ik ook nooit problemen met jou gehad en was de keuze voor te tegenstanders puur een strategische en vooral spannende zet haha dus wellicht zullen we in de toekomst elkaar wel weer tegen komen ^^
      -Niets Interessants te melden-