Expo en Vlootslot items in Winkel

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Expo en Vlootslot items in Winkel

      Vanaf morgen zouden we dus allemaal onbeperkte expo slots kunnen kopen in de winkel (die items stacken dus je kan er meerdere tegelijkertijd actief hebben).
      De implicaties als dit serieus wordt ingevoerd zijn gigantisch, competitief als Generaal spelen is dan volledig onmogelijk.

      30 dagen +3 expo slots goedkoper dan 1 planeet verplaatsing, zelfde prijs als 3 metaalpakketten ong. Een kosten effectieve manier om op de grondstof-kopende miners in te lopen, maar waar laat dit het PvP element van Ogame? Het is nu al bijna exclusief een PvE spelletje, maar met deze items beschikbaar zie ik niet in hoe je nog aan PvP kan denken überhaupt.

      Wat denken jullie van deze ontwikkeling?


      EDIT/UPDATE:

      Liebe Spielerinnen und Spieler,

      die Einführung der Items wird auf unbestimmte Zeit verschoben, um Justierungen an der Verhaltensweise der Items durchzuführen.
      Sobald diese Justierungen abgeschlossen sind und die Items im Shop verfügbar gemacht werden, werden wir euch selbstverständlich vorab informieren.


      Euer OGame.DE-Team


      Lolol gelukkig realiseren ze zich blijkbaar dat met t huidige functioneren van deze items dit het meest achterlijke idee in lange tijd voor Ogame is.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)

      The post was edited 2 times, last by KoekieMonster: Lolol gelukkig realiseren ze zich blijkbaar dat met t huidige functioneren van deze items dit het meest achterlijke idee in lange tijd voor Ogame is. ().

    • Independence, erg netjes :thumbsup:



      Sommige Duitsers hebben best mooie humor op t .de forum;
      ''Hey Chef, ich brauch mal 7 Tage Urlaub''

      Chef: Fährst du fort, wo geht's hin?


      ''Ogame Expo fliegen''
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Dacht laatst nog bij mezelf: " is er een reden dat deze dingen niet te koop zijn? "

      Whatever het was, ze zijn eroverheen gestapt :P (mentaal iig, over de uitvoering gaan ze dus nog even langer nadenken?)

      Je zou bijna denken dat er een limiet op de spending ligt, maar in het hobbywereldje waar ik me brood mee verdien is die geldstroom blijkbaar ook oneindig, dus dit zal wel lekker zijn voor GF

      Achja het kon er nog wel bij dus voor wie hier gebruik van wil maken: enjoy