JamesCameron wrote:
Een paar goed gekozen feitjes/datapunten zonder context met een verhaaltje eromheen neerkalken is juist exact wat wappies doen. Individuele punten zijn misschien niet per se incorrect, maar wel op de manier hoe ze gepresenteerd worden.
Lees eens wat die gast rondom die paar zinnetjes heen typed (uitlacherige en betweterige toon), hoe die de termen door elkaar haalt, een deel specifiek en een ander deel aspecifiek benoemt, volgens mij vertaalfouten mixt met zelf verzonnen Engelse termen waardoor je uiteindelijk niet kunt achterhalen waar hij het nou eigenlijk wel over heeft en kom tot de conclusie dat het een wappie betreft.
Hoe is het nu met Kreela
-
-
Misschien met IQ 147 verdwijnen in het darkweb?
Nog meer liefhebbers?
Ps.
6 -11-2020 positief.
Steeds ellende. -
-
Azenomei wrote:
Zaphod Beeblebrox wrote:
Azenomei wrote:
Zaphod Beeblebrox wrote:
Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer.
Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen.
GLIRL.
JamesCameron wrote:
Een paar goed gekozen feitjes/datapunten zonder context met een verhaaltje eromheen neerkalken is juist exact wat wappies doen. Individuele punten zijn misschien niet per se incorrect, maar wel op de manier hoe ze gepresenteerd worden.
Lees eens wat die gast rondom die paar zinnetjes heen typed (uitlacherige en betweterige toon), hoe die de termen door elkaar haalt, een deel specifiek en een ander deel aspecifiek benoemt, volgens mij vertaalfouten mixt met zelf verzonnen Engelse termen waardoor je uiteindelijk niet kunt achterhalen waar hij het nou eigenlijk wel over heeft en kom tot de conclusie dat het een wappie betreft.
Dus mods, geef mij maar een waarschuwing of twee hier, maar alsjeblieft knip die onrustmakerij uit de beginpost aub. Weg met dat soort idiote, kansloze en bovendien levensgevaarlijke uitingen.
Beterschap Bolder, ik hoop dat je snel klachtenvrij bent.The Hitchhiker's Guide!
424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
-
-
Zaphod Beeblebrox wrote:
Wappies denken vaak zwart-wit. Zo werkt het helaas niet.
-
Dat mensen uberhaupt de tekst van Kreela hebben gelezen.
Ik zag Kreela staan, weet hoe hij is en ben toen gaan smullen van de comments zonder echt gelezen te hebben wat hij te melden heeft xD
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
~Red Dragon @ 29-04/19:55 - Waarschuwing voor ongepast taalgebruikDefinitief is niet voor eeuwig
The post was edited 1 time, last by Red Dragon ().
-
Aangezien dit richting persoonlijk bashen lijkt te gaan, zal daarom het topic gesloten wordenmod Ogame NL | | Mail: reddragon[@]ogame.nl
The post was edited 3 times, last by Red Dragon ().
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 2
2 Guests