Hoe is het nu met Kreela

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Hoe is het nu met Kreela

    Hallo iedereen kennen jullie Kreela nog? De schik van de normale mensen de held der Autisten. Met mij gaat het prima ik en wat ex spelers hebben een ogameachtig(Dont mind de copyrights de meeste schipnamen zijn toch gejat van Starwars en Starwars does not care) spel opgericht waar precisie niet kan voorkomen. Dit betekent dat hoofdrekenen geen zin heeft vloten zullen altijd iets te vroeg of te laat aankomen(Astrioden gordels ontwijken enz mechanics) Na mn baan in Hoveniers en Tuinbouw ben ik Lead Template(idéén) Designer geworden(Waar buiten de box en Autisme je niet kunnen brengen XD). Ook ben ik lid van de Antikapitalistische Afdeling van Antifa die bedrijven die te hongerig zijn naar geld met de grondgelijk maakt. Hier en daar wat dingentjes regelen zoals secretkernel en een hoop Ai deeplearning cheating bots voor de comptieve sector van de game industrie. Ik zie dat ogame nog wat meer achteruit gegaan is misschien is de greed naar geld iets te groot geworden bij de Duitsers of failde ze te luisteren naar gamebalancing suggesties wie weet waar het fout is gegaan dat mogen ze zelf uitzoeken lol xd. In ieder geval een paar mensen messagede me waaronder @JamesCameron en @Anuvinda en likeurbrouwer @Robbendinho hoe het met me ging nou prima. Op Linkedin linkedin.com/in/dagony-zorano-b89408191 ben ik te vinden als Dagony Zorano ja Rimmer was een valse naam he Wouter(Regel 1 van het Internet). Ik help ook af en toe wat mensen van de Politie met het oplossen van oneindige conflicten 8n het gebied van drugsbeleid en deescalatie templates ik bedoel als je naar Amerika kijkt weet je precies wat ik daar me bedoel XD... En natuurlijk Nintendo helemaal kapot maken met Homebrew fixes en dingen die ze gewoon weigeren te fixen want Its albout te money ziekte lijkt ze der van weerhouden en ja ze zijn boos omdat ik het gewoon beter weet dan hun. Ook heb HackerCheater vs HackerCheater ontwikkeld in plaats van valsspelers en hackers te bannen worden ze in een lobby gestopt waar ze vrolijk de hele dag tegen elkaar kunnen spelen(Klant is Koning)zonder dat de legitbase daar last van heeft en de legitbase kan de HCbase joinen maar hun niet andersom behalve als het systeem 2 weken geen hacks of cheats detecteerd kunnen ze gewoon weer de LB joinen..... In iedergeval met mij gaat het Prima en mn vriend heeft ondertussen zn eigen bier brouwerij opgezet( @Robbendinho weet dat destijds het nog een hobby was).... Het grappigste van dit is dat ik het allemaal bijna zonder school heb gedaan alleen de basis school tja ja auditact is niet te onderschatten zeker niet bij autisten hoewel de meeste echter nooit een Foofighters Breakout poging zullen doen of gehersenspoeld zijn. Mazelen SSPE en Synapsen(zonder auto immuunrespons) i love it. Corona gaat de wereld helemaal kapot maken haha ten 1ste ons lichaam lijkt wel het virus te moedwillig te willen ontvangen(B memory verdwijndt snel na infectie) ten 2de de hoge symptoomloosheid komt door CovidNL63 die de zelfde poort gebruikt(zie antigene bindlading). En tja naturele selectie heeft ons gemaakt over miljoenen jaren door alle subsystems. Mn laaste IQ test was 147 lolol...... Nou ieder geval ik denk niet dat ik hier ooit nog terug kom ik heb mn eigen perfecte/onperfecte wereld gemaakt.......... Groetjes en voor altijd be ever yours :thumbsup: :thumbsup: :love: .

    De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
  • Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer.

    Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen.

    GLIRL.


    ==Yoshi [29/4/21 02:02] warn voor belediging
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer.

    Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen.

    GLIRL.
    Volgens mij zegt hij juist iets over de besmettelijkheid etc. En niet iets "wappie" achtigs.

    The post was edited 1 time, last by Azenomei: Netter antwoord. ().

  • Azenomei wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer.

    Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen.

    GLIRL.
    Volgens mij zegt hij juist iets over de besmettelijkheid etc. En niet iets "wappie" achtigs.

    Nee, bagatelliseren door 'haha' te gebruiken en wat termen er in mikken waar hij/zij duidelijk zelf geen verstand van heeft. Jammer dat mensen die niet in het vakgebied zitten, zoals jij, dit direct zien als iets wat mogelijk waar is. Maw duidelijk een wappie. Niet iedereen die een grote bek heeft en medische termen gebruikt direct geloven.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Azenomei wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer.

    Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen.

    GLIRL.
    Volgens mij zegt hij juist iets over de besmettelijkheid etc. En niet iets "wappie" achtigs.
    Nee, bagatelliseren door 'haha' te gebruiken en wat termen er in mikken waar hij/zij duidelijk zelf geen verstand van heeft. Jammer dat mensen die niet in het vakgebied zitten, zoals jij, dit direct zien als iets wat mogelijk waar is. Maw duidelijk een wappie. Niet iedereen die een grote bek heeft en medische termen gebruikt direct geloven.
    Welk vakgebied zit ik wel in volgens jou? Ik denk dat hij niet corona ontkent en gewoon wat onsamenhangende text typt over dat er geen blijvende immuniteit is en dat er veel besmettingen plaatsvinden omdat er (veel) mensen besmettelijk zijn zonder symptomen te hebben. Dingen die feitelijk waar zijn.
  • Een paar goed gekozen feitjes/datapunten zonder context met een verhaaltje eromheen neerkalken is juist exact wat wappies doen. Individuele punten zijn misschien niet per se incorrect, maar wel op de manier hoe ze gepresenteerd worden.
    Lees eens wat die gast rondom die paar zinnetjes heen typed (uitlacherige en betweterige toon), hoe die de termen door elkaar haalt, een deel specifiek en een ander deel aspecifiek benoemt, volgens mij vertaalfouten mixt met zelf verzonnen Engelse termen waardoor je uiteindelijk niet kunt achterhalen waar hij het nou eigenlijk wel over heeft en kom tot de conclusie dat het een wappie betreft.