Hoe is het nu met Kreela

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • JamesCameron wrote:

    Een paar goed gekozen feitjes/datapunten zonder context met een verhaaltje eromheen neerkalken is juist exact wat wappies doen. Individuele punten zijn misschien niet per se incorrect, maar wel op de manier hoe ze gepresenteerd worden.
    Lees eens wat die gast rondom die paar zinnetjes heen typed (uitlacherige en betweterige toon), hoe die de termen door elkaar haalt, een deel specifiek en een ander deel aspecifiek benoemt, volgens mij vertaalfouten mixt met zelf verzonnen Engelse termen waardoor je uiteindelijk niet kunt achterhalen waar hij het nou eigenlijk wel over heeft en kom tot de conclusie dat het een wappie betreft.
    Boeien, corona is toch een hoax
  • Azenomei wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Azenomei wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer.

    Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen.

    GLIRL.
    Volgens mij zegt hij juist iets over de besmettelijkheid etc. En niet iets "wappie" achtigs.
    Nee, bagatelliseren door 'haha' te gebruiken en wat termen er in mikken waar hij/zij duidelijk zelf geen verstand van heeft. Jammer dat mensen die niet in het vakgebied zitten, zoals jij, dit direct zien als iets wat mogelijk waar is. Maw duidelijk een wappie. Niet iedereen die een grote bek heeft en medische termen gebruikt direct geloven.
    Welk vakgebied zit ik wel in volgens jou? Ik denk dat hij niet corona ontkent en gewoon wat onsamenhangende text typt over dat er geen blijvende immuniteit is en dat er veel besmettingen plaatsvinden omdat er (veel) mensen besmettelijk zijn zonder symptomen te hebben. Dingen die feitelijk waar zijn.
    Niet in de biologie en niet in de medische wereld. Anders praatte je er wel anders over. En dat is feitelijk helemaal niet waar. Er is wel degelijk sprake van een blijvende immuniteit, al zal deze variëren per persoon. Daarnaast blijkt besmettelijkheid niet afhankelijk van symptomen inderdaad, maar de precieze aantallen zijn gewoonweg niet bekend. Ja, er zijn mensen zonder symptomen die besmettelijk zijn, net zoals er mensen mét symptomen zijn die besmettelijk zijn, en er ook hoogstwaarschijnlijk mensen zijn die wel besmet zijn, geen symptomen hebben en niet besmettelijk zijn. Dus wat is hier het punt eigenlijk van? Precies, wappie stijl twijfel zaaien. Wappies denken vaak zwart-wit. Zo werkt het helaas niet.

    JamesCameron wrote:

    Een paar goed gekozen feitjes/datapunten zonder context met een verhaaltje eromheen neerkalken is juist exact wat wappies doen. Individuele punten zijn misschien niet per se incorrect, maar wel op de manier hoe ze gepresenteerd worden.
    Lees eens wat die gast rondom die paar zinnetjes heen typed (uitlacherige en betweterige toon), hoe die de termen door elkaar haalt, een deel specifiek en een ander deel aspecifiek benoemt, volgens mij vertaalfouten mixt met zelf verzonnen Engelse termen waardoor je uiteindelijk niet kunt achterhalen waar hij het nou eigenlijk wel over heeft en kom tot de conclusie dat het een wappie betreft.
    Dit inderdaad. Hulde.

    Dus mods, geef mij maar een waarschuwing of twee hier, maar alsjeblieft knip die onrustmakerij uit de beginpost aub. Weg met dat soort idiote, kansloze en bovendien levensgevaarlijke uitingen.

    Beterschap Bolder, ik hoop dat je snel klachtenvrij bent.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Wappies denken vaak zwart-wit. Zo werkt het helaas niet.
    Dat is waar. Er zijn helaas wel enkele gevallen uit Zuid Korea bekend waar mensen na een eerste besmetting later toch weer besmet raakte, dus die immuniteit is ook niet in elk geval blijvend. Misschien moeten we ons vaker laten vaccineren, eerst dit jaar maar eens goed uitkomen. Als het vaccineren nog meer vertraging oploopt is het pas augustus of september dat het merendeel zijn prikken heeft gehad.