TOP 10? [TOT: 1.550.019.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Donxplosiv (A: 101.464.000, V: 1.448.555.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • TOP 10? [TOT: 1.550.019.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Donxplosiv (A: 101.464.000, V: 1.448.555.000)


      Iemand moet t toch doen :)


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:



      Aanvaller Douwe Egberts [koffie]
      ________________________________________________


      Kruiser 91.479
      Slagschip 43.101
      Interceptor 22.078
      Bommenwerper 4.933
      Vernietiger 3.977
      Reaper 2.578
      _________________________________________


      Verdediger Donxplosiv
      ________________________________________________


      Klein vrachtschip 14.815
      Groot vrachtschip 10.534
      Licht gevechtsschip 29.559
      Zwaar gevechtsschip 12.162
      Kruiser 968
      Slagschip 1.557
      Recycler 700
      Spionagesonde 106
      Zonne-energiesatelliet 592
      Vernietiger 100
      Ster des Doods 3
      Interceptor 234
      Crawler 50
      Reaper 100
      Pathfinder 1.863
      Raketlanceerder 270.046
      Kleine laser 47.068
      Grote laser 12.611
      Ionkanon 1.968
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________



      Na het gevecht ...


      Aanvaller Douwe Egberts [koffie]
      ________________________________________________


      Kruiser 88.758 ( -2.721 )
      Slagschip 42.897 ( -204 )
      Interceptor 21.999 ( -79 )
      Bommenwerper 4.915 ( -18 )
      Vernietiger 3.965 ( -12 )
      Reaper 2.575 ( -3 )
      _________________________________________


      Verdediger Donxplosiv
      ________________________________________________


      Vernietigd!
      _________________________________________



      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!


      De aanvaller steelt:
      37.054.543 Metaal, 13.511.681 Kristal en 3.294.112 Deuterium


      De aanvaller heeft een totaal van 101.464.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.448.555.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 115.700.220 metaal en 72.097.581 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 53.860.336 eenheden gestolen.


      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:


      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 84.909.763
      Kristal: 59.127.262
      Deuterium: -3.842.888
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 140.194.137 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.135.736.543
      Kristal: -334.788.681
      Deuterium: -31.890.112
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.502.415.336 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Zolang Koekiemonster/DE herplaatsingen nodig heeft om HoF slagen te maken is er sowieso weinig sprake van skill. Zolang hij zijn portemonnee blijft trekken zullen dit soort slagen aan de lopende band voorkomen. Gelukkig lijkt hij één van de weinige te zijn in Polaris, als ik het forum zo zie...
    • Kippy wrote:

      Zolang Koekiemonster/DE herplaatsingen nodig heeft om HoF slagen te maken is er sowieso weinig sprake van skill. Zolang hij zijn portemonnee blijft trekken zullen dit soort slagen aan de lopende band voorkomen. Gelukkig lijkt hij één van de weinige te zijn in Polaris, als ik het forum zo zie...
      Ah onze pauper is er ook weer...

      Natuurlijk moet ik voor elke slag herplaatsingen doen, zelfs op inactievelingen; "hmm een stelsel overvliegen kost 25m deut, fuck it, ik verplaats die planeet wel gewoon ff".

      Nu terug naar je expo'tjes; ik kom t wel weer een keertje ophalen. Omdat je zo'n probleem hebt met herplaatsingen zal ik die planeet fijn bij je laten liggen.

      Edit: knap trouwens, je hebt blijkbaar eindelijk de "spioneren" knop gevonden.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)

      The post was edited 1 time, last by KoekieMonster ().

    • Gameforge heeft ooit herplaatsingen toegevoegd aan Ogame, dus het is je goed recht om daar gebruik van te maken. Dat is meer een fout van GF, aangezien reistijden er niet echt meer toe doen hierdoor. Iedereen kan in een paar minuten bij iemand zijn, je moet gewoon geluk hebben dat diegene niet online komt.

      Het is meer jouw arrogantie waar ik mij aan stoor. Bij vrijwel iedere slag die ik op het forum zie van jou, zit een sneer naar degene die jij aan hebt gevallen, of laat jij even merken hoe makkelijk het was om de betreffende persoon aan te vallen.
      Als je slagen op het forum zet (en dat doe jij nogal graag), wees er dan ook op voorbereid dat niet iedereen onder de indruk kan zijn van hoe ‘geweldig’ jij bent. Ik kan ook een standaardreactie geven als: ‘Wauw wat een klapper! Have fun met de winst!’, maar ik ben liever eerlijk tegen anderen.

      Ook heb ik liever dat je dat ‘pauper’ achterwege laat. Ik maak jou verder ook nergens voor uit, en dit geeft mij meteen een beeld van watvoor niveau ik hier voor mij heb.
    • Kippy wrote:

      Het is meer jouw arrogantie waar ik mij aan stoor. Bij vrijwel iedere slag die ik op het forum zie van jou, zit een sneer naar degene die jij aan hebt gevallen, of laat jij even merken hoe makkelijk het was om de betreffende persoon aan te vallen. Als je slagen op het forum zet (en dat doe jij nogal graag), wees er dan ook op voorbereid dat niet iedereen onder de indruk kan zijn van hoe ‘geweldig’ jij bent. Ik kan ook een standaardreactie geven als: ‘Wauw wat een klapper! Have fun met de winst!’, maar ik ben liever eerlijk tegen anderen.

      Ook heb ik liever dat je dat ‘pauper’ achterwege laat. Ik maak jou verder ook nergens voor uit, en dit geeft mij meteen een beeld van watvoor niveau ik hier voor mij heb.

      Het is meer jouw gewhine waar ik mij aan stoor. Bij vrijwel iedere
      slag die ik op het forum zet, zit gehuil van jou, of laat jij even merken hoe je tegen het gebruik van DM bent.
      Als je comments op het forum zet (Jij plaatst geen slagen want dan moet je ze eerst maken) wees er dan
      ook op voorbereid dat niet iedereen onder de indruk kan zijn van wat een
      ‘zeikerd’ jij bent. Ik kan ook een standaardreactie geven als: ‘Oke!’, maar ik ben liever eerlijk
      tegen anderen.

      Je hebt duidelijk iemand van superieur niveau voor je, pauper.

      Vergeet je expo's niet te versturen; heb binnenkort weer wat rss nodig van je.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Je hebt gelukkig wel ook zelfkennis!

      Wanneer zie ik eindelijk eens een HoF / Top 10 slag van jou voorbij komen waar ik ook mijn kansloze commentaar kan geven? :)
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)