[NEW#1AGS][TOT: 53.913.946.000] Jenske [GZV] & Vulcan [GZV] & Eierbal [GZV] vs. Borgie [HZN] (A: 13.467.568.000, V: 40.446.378.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • KoekieMonster wrote:

      "Gier heeft direct moeten kiezen, niets hypocriets aan", hoe is dit een valide argument tegen de hypocrisie van Gier?
      Misschien kan ie over zn afscheidstopic en DM gezeik zeggen dat ie "er geen actieve herinnering aan heeft", werkt in de politiek ook.

      Blijft hoe dan ook hypocriet, maar dat mag. Ook wel weer veelzeggend dat zn henchmen zijn reputatie verdedigen en hijzelf nergens te bekennen is; wss omdat ie goed weet dat ie een hypocriet is :D

      Anyways, over de slag; hoeveel verlies als je vliegkosten meetelt? En dus blijkbaar met ploffers + plaatsing/maantjes met afgekochte sprongpoorten?
      Blijft niet veel over lijkt me. Dus een turtle-bash zonder winst?
      en henchmen ben ik niet, en jenske had geen ploffer, die koste het meeste deut, maar een miljard de man winst is toch niet verkeerd, bijna 2 dagen expo lol
      En dm viel ook mee, had best wel veel uit die expo’s gehaald, met 6 maanvelden uit beloningen die je omzet in robot wordt de spronger ook goedkoper.
      Wou daar toch al een planeet, zat een gat tussen in 1, dus 2 vliegen in 1 klap
      Voor de rest kan ik mij niets meer herinneren haha
    • KoekieMonster wrote:

      "Gier heeft direct moeten kiezen, niets hypocriets aan", hoe is dit een valide argument tegen de hypocrisie van Gier?
      Misschien kan ie over zn afscheidstopic en DM gezeik zeggen dat ie "er geen actieve herinnering aan heeft", werkt in de politiek ook.

      Blijft hoe dan ook hypocriet, maar dat mag. Ook wel weer veelzeggend dat zn henchmen zijn reputatie verdedigen en hijzelf nergens te bekennen is; wss omdat ie goed weet dat ie een hypocriet is :D

      Anyways, over de slag; hoeveel verlies als je vliegkosten meetelt? En dus blijkbaar met ploffers + plaatsing/maantjes met afgekochte sprongpoorten?
      Blijft niet veel over lijkt me. Dus een turtle-bash zonder winst?
      en henchmen ben ik niet, en jenske had geen ploffer, die koste het meeste deut, maar een miljard de man winst is toch niet verkeerd, bijna 2 dagen expo lol
      En dm viel ook mee, had best wel veel uit die expo’s gehaald, met 6 maanvelden uit beloningen die je omzet in robot wordt de spronger ook goedkoper.
      Wou daar toch al een planeet, zat een gat tussen in 1, dus 2 vliegen in 1 klap
      Voor de rest kan ik mij niets meer herinneren haha
      En lezen is niet je sterkste kant, kroket had al ploffer daar, was ook een tactische keuze, en nu gaat het gier account weer naar een ander, win win
    • No save NO fleet. dat geldt ook voor de mega turtles in de uni. tot zo ver niets dan respect voor deze slag :thumbsup: :thumbsup: Ook de winst eerlijk die is heerlijk :thumbsup: :thumbsup:

      Dat de DM ( een beetje Dm ok maar 100% :thumbdown: ) vloot en naam van Gravely (eierbak) in deze slag voorkomt is de grootste zonde :thumbdown: :thumbdown: ook al zit er iemand anders inmiddels achter die PC. Ook dat is een zonde want hij is een anti DM-abuser :thumbdown: :thumbdown: dus waarom dit account overnemen. ik snap daar niets van. Heel erg schijnheilig.

      na een half jaar weer ogame gespeeld te hebben is de koek wel weer op. het was even leuk :thumbsup: . ook mijn account gaat op verwijderen. Ciao succes en wie weet wederom tot over 10 jaar :) :)

      Thanx Lange Giraffe, Heru, Fonzy en alle leden van TCC en PAK <3
      Toorooie OUT
    • Ik dacht hier eerst niets op te zeggen en gewoon toe te kijken want alles is zowat gezegd.
      Ik ben echt verrast hoe positief de community is.
      Heb meerdere spellen gespeeld en daar was de salt REAL.

      Dus alvast bedankt voor jullie antwoorden!

      Maar het stoort me een beetje dat GZV niet het hele verhaal vertelt en ja er is dm gebruik whooohoow..
      Als je het allemaal uitrekent kom je op bedragen uit waar je stil van wordt..
      1500€+ voor een spelletje? ik heb zoals Argentum al eerder zei; 2x50 bij de 30% extra DM events gekocht en dan het officieren pak gekocht bij de 15% return event.
      Ook nog wat boosters voor onderzoeken en vooral veel DM gespendeerd aan handelaar.

      Maar goed,

      Het begon met dat Gier mijn paar honderd Rips had gespot (waarschijnlijk omdat ik een vriendje van hem aan het breken was)
      Zijn timing met jenske zat er helaas (goed voor mij) volledig naast (Deutkost: 120M + recs)

      Ik nam wraak door zijn dagwinsten te crashen en hij kon hier blijkbaar niet tegen.
      Die nacht kwam hij met 4K+ raketten om daarna gewoon te stoppen nadat ik hem had gescout.
      Geen raid, geen bootjes gezien niks. Kostplaatje: 100M Rss

      Diezelfde morgen scout hij me opnieuw om er achter te komen dat de paar K plasma's die hij geschoten heeft er gewoon terug staat:
      Had alle mijnboosters die je gratis elke dag uit de handelaar krijgt geactiveerd en alle grondstoffen pakketjes geactiveerd die ik gespaard had met beloningen.
      + alle winst die ik ben hem geschept heb.

      Daarna spot ik een halt op zijn vriendje en kan ik tijdig terugtrekken.
      Deutkost voor te halten voor hem: 40M + recs

      Weeral spot iemand mijn ripjes en ja weer een AGS op mijn maantje.
      Bijna zakt de moed me in de schoenen om een seconde later weer in lachen uit te barsten.
      Iemand van GZV kan blijkbaar niet timen met een AGS, want een kwartier is wel echt super sportief om me tijd te geven om te ontkomen.
      Deutkost: 140M+ + Recs

      Dus ik kom al op een deut kost van 300M + alle recs en dat zal ook wel weer snel 40M zijn + zijn rare raket aanval.

      En dan gaan ze nu nog zeggen dat ze een miljard de man winst hebben?
      Leer tellen zou ik zeggen

      Deutkost om te vliegen deze keer?
      + alle vorige kosten
      + de losses van 700M?

      Daar zit geen winst in. Dit is vliegen om te vliegen.
      En dat zie je aan de erepunten.
      (Oneervol gevecht: -2.272.270) vs. (Eervol gevecht: +1.296.613)
      Dit was een F2P turtle die ook nog eens de meeste rips had.. tegen een overmacht die (helaas gekocht is) (al is dat een deel van het spel) daar kon ik niet tegen winnen.

      Proficiat aan Jenske waar ik nog wel een tof gesprek mee had
      Proficiat aan Vulcan die ik niet ken maar wel al voor de 2de maal zie meevliegen op mij. (deze keer is het je wel?? gelukt.)

      En graag had ik de match gezien die GZV zou laten zien hebben zonder eierbal.
      Want zonder eierbal is jullie combined vlootje maar juist genoeg om er door te komen
      Laat staan winst :)


      Het was een leuke tijd en wie weet, even in V en mss tot ooit.
      Deze uni is helaas weer een stuk stiller geworden
    • Atlas wrote:

      En lezen is niet je sterkste kant, kroket had al ploffer daar

      Atlas wrote:



      kroket vannacht ineens melde dat hij ging stoppen, maar ploffer van hem liep al, en als we de aanval afbliezen dan had borgie toch de ploffer of vernietigde planeet gezien in zijn stelsel

      Ploffer "liep" al....

      Ik kan best goed lezen, het probleem zit volgens mij meer in jou onkunde om een duidelijk coherent verhaal te typen. Of misschien is t lastig om feiten van leugens te onderscheiden.

      Atlas wrote:

      Voor de rest kan ik mij niets meer herinneren haha
      Goedzo, je bent klaar voor de politiek. Als ik jou was zou ik t verder hierbij houden; "Ich habe es nicht gewusst!!"

      Laatste commentaar: Ook hilarisch dat t blijkbaar totaal als verrassing kwam midden in de nacht terwijl er al een ploffer onderweg was/lag (no clue) voor een slag en daardoor Gier de impromptu beslissing moest nemen om dat account over te nemen. Mooi verhaal :thumbdown:


      Ik laat t hier ook fijn bij, of Gier moet ineens tevoorschijn komen met een briljante plottwist over waarom t niet hypocriet van hem was om dat account over te nemen.

      OT: Geweldige Slag, ongelofelijk wat een geweld met die vloten!! Vooral die ene vloot is erg mooi, super gespeeld!!!
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Genieten dit, hoe iedereen zich boos kan maken op wat een ander persoon doet.
      Lekker door gaan kinderen!


      Btw, er zit misschien maar 1000 euro in dit account. andere games die ik heb gespeeld zit over de 5k in.
      Ik snap dat dat veel geld is voor sommige mensen, maar daar moet je niet op haten.
      Ik ben het er mee eens dat DM een spel als ogame kapot maakt, maar als het er is, waarom zou ik er geen misbruik van maken? Leg de schuld maar neer bij gameforge, niet bij mij.

      En verder, ja. Mijn wens te stoppen kwam als een verassing voor GZV. Zelfs gier wist van niks. ik heb hem gevraagd of hij mijn account wilde overnemen, en binnen 10 minuten was het ook geregeld, dus er was niks van te voren afgesproken ofzo.

      Verder heb ik een leuke tijd gehad met het leren van ogame. Misschien dat ik in de toekomst weer ga spelen, maar ik heb net een huis gekocht, dus dat heeft voor nu prioriteit.

      Toch, wens ik iedereen heel veel geluk en succes in de toekomst. En moge de raids vele grondstoffen opbrengen!

      Behalve 'knowledge'.
      Ik hoop dat jij ergens in een goot beland, maar dat zal ongetwijfeld wel lukken aangezien je een hopeloos stuk verdriet zonder toekomst bent.

      Doei!

      The post was edited 1 time, last by Gravely ().

    • @Gravely, vind t een mooie post haha.
      Succes met t huis, onroerend goed altijd mooie investering!

      Niet dat t relevant is, maar vind je best een grappig personage.
      Zeik gewoon lekker over de hypocrisie van Gier, verder niet jou probleem natuurlijk xD

      Al t beste.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Spacefighter wrote:

      alle gekkigheid van genoten, maar ik aanbid het motto: winst = winst

      Wat waren de deutkosten voor deze slag @Jenske03 +/-

      Ik neem aan dat er nog ruime winst overblijft toch?

      Def gl@vm dan?
      @Spacefighter , Laat ons zeggen ongeveer 250M deutkosten (Vloot + recs).
      Vulcan & Gier waren inner geploft, dus dat scheelt ook wat deut.
      Ik lag een beetje verder, maar met een GV erbij, scheelt dat ook wat! :D

      @Borgie & @Argentum Sol, idd leuke gesprekken gehad, jammer dat jullie stoppen, misschien tot later in een andere uni! :thumbup:
      @Toorooie , ook jammer dat jij stopt, ik begrijp het wel, maar had wel nog graag de mainfleet willen neerhalen! Tot de volgende! :thumbup:
      @Gravely , Jij ook veel succes in het echte leven, geniet van je huisje en misschien zien we elkaar ooit nog eens terug! 8)
    • Om gelijk te stoppen is best zielig.
      Je kiest er zelf voor om zo slecht te spelen
      En je vloot te laten liggen had je gewoon gesave was dit niet gebeurd.

      Ik kan daar over mee praten naamelijk.

      Voor de rest mooie slag als nog
      Gravely suc6 met het huis
      Mischien dat we elkaar nog eens spreken.
      Jammer dat je bent gestopt maar ik had het al gehoord.