[NEW#1AGS][TOT: 53.913.946.000] Jenske [GZV] & Vulcan [GZV] & Eierbal [GZV] vs. Borgie [HZN] (A: 13.467.568.000, V: 40.446.378.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [NEW#1AGS][TOT: 53.913.946.000] Jenske [GZV] & Vulcan [GZV] & Eierbal [GZV] vs. Borgie [HZN] (A: 13.467.568.000, V: 40.446.378.000)

      Borgie waande zich altijd heel veilig achter zijn defence & terecht!
      Maar nu dat Gier het account van Eierbal/Kroketje heeft overgenomen, konden we eens een dikke turtle slap uitdelen. :thumbup:
      Bedankt voor het vliegen, broeders!

      @def gl rb!





      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Jenske [GZV]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 404.831
      Zwaar gevechtsschip 43.125
      Kruiser 64.386
      Slagschip 12.046
      Interceptor 104.216
      Bommenwerper 12.953
      Vernietiger 7.527
      Reaper 6.913
      Pathfinder 16.728
      Klein vrachtschip 153.984
      Groot vrachtschip 20.000

      _________________________________________

      Aanvaller Vulcan [GZV]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 9.780
      Vernietiger 5.381
      Reaper 4.404
      Licht gevechtsschip 482.990
      Zwaar gevechtsschip 64.338
      Kruiser 138.770
      Slagschip 57.037
      Interceptor 54.946
      Pathfinder 19.921

      _________________________________________

      Aanvaller Eierbal [GZV]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 5.196.356
      Zwaar gevechtsschip 1.079.816
      Kruiser 1.000.554
      Slagschip 502.063
      Interceptor 354.389
      Bommenwerper 11.111
      Vernietiger 8.496
      Reaper 45.867
      Pathfinder 24.795

      _________________________________________

      Verdediger Borgie [HZN]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 72.725
      Groot vrachtschip 53.284
      Licht gevechtsschip 2.678
      Zwaar gevechtsschip 1.203
      Kruiser 397
      Slagschip 142
      Kolonisatieschip 4
      Recycler 5.184
      Spionagesonde 78.621
      Bommenwerper 4.448
      Vernietiger 6.134
      Ster des Doods 2.051
      Interceptor 1.859
      Reaper 4.936
      Pathfinder 3.077
      Raketlanceerder 2.000.000
      Kleine laser 1.750.000
      Grote laser 380.000
      Gausskanon 60.250
      Ionkanon 70.200
      Plasmakanon 25.000
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Jenske [GZV]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 338.282 ( -66.549 )
      Zwaar gevechtsschip 39.207 ( -3.918 )
      Kruiser 59.717 ( -4.669 )
      Slagschip 11.269 ( -777 )
      Interceptor 97.928 ( -6.288 )
      Bommenwerper 12.216 ( -737 )
      Vernietiger 7.114 ( -413 )
      Reaper 6.501 ( -412 )
      Pathfinder 15.479 ( -1.249 )
      Klein vrachtschip 128.561 ( -25.423 )
      Groot vrachtschip 18.328 ( -1.672 )

      _________________________________________

      Aanvaller Vulcan [GZV]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 9.190 ( -590 )
      Vernietiger 5.080 ( -301 )
      Reaper 4.160 ( -244 )
      Licht gevechtsschip 401.252 ( -81.738 )
      Zwaar gevechtsschip 58.476 ( -5.862 )
      Kruiser 128.502 ( -10.268 )
      Slagschip 53.525 ( -3.512 )
      Interceptor 51.618 ( -3.328 )
      Pathfinder 18.452 ( -1.469 )

      _________________________________________

      Aanvaller Eierbal [GZV]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 4.341.913 ( -854.443 )
      Zwaar gevechtsschip 982.450 ( -97.366 )
      Kruiser 927.791 ( -72.763 )
      Slagschip 471.131 ( -30.932 )
      Interceptor 333.278 ( -21.111 )
      Bommenwerper 10.456 ( -655 )
      Vernietiger 8.033 ( -463 )
      Reaper 43.224 ( -2.643 )
      Pathfinder 22.941 ( -1.854 )

      _________________________________________

      Verdediger Borgie [HZN]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      76.103.983 Metaal, 3.108.100 Kristal en 21.248.600 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 13.467.568.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 40.446.378.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 10.028.440.054 metaal en 6.716.260.251 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 100.460.683 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.645.134.037
      Kristal: 2.497.456.351
      Deuterium: -764.997.400
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 3.377.592.988 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -23.679.165.983
      Kristal: -13.603.771.100
      Deuterium: -3.263.901.600
      De verdediger(s) hebben een totaal van 40.546.838.683 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2

      The post was edited 1 time, last by Jenske03 ().

    • Ik ben altijd de eerste in rij om iemand op een sportieve manier te feliciteren. Je moet een kat een kat noemen en de feiten onder ogen zien.

      Het klopt dat dit een adembenemende slag is, daar kan niemand iets contra op zeggen. Maar ik vind het eerder een zwakke zet van Gier. Als je zelf niet sterk genoeg bent - zelfs niet met jouw mede-alliantieleden van GZV (m.u.v. Kroketje) - en dan met de pluimen gaat lopen door een account te (ge/mis)bruiken waar je zelf 0,0% in geïnvesteerd hebt, dan is dat een laffe en zwakke move om wraak te nemen op de prikjes die Borgie je heeft gegeven. Wraak mag zoet zijn, zeker en vast. Maar die moet je zélf verdiend hebben. Het zou totaal iets anders zijn indien Kroketje als medespeler zou meegevlogen hebben. Dan had ik Gier zelfs gefeliciteerd! Maar jouw account in V-mode zetten en het account van Kroketje overnemen, om dan uiteindelijk jouw wraak te nemen die je al zo lang wou? Hm, that's very sad.

      Geloof me vrij, ik ben hier niet om iemand te verdedigen. De kwestie tussen Gier en Borgie kunnen me geen "Gier" schelen. Er wordt door Gier vuil gespeeld en dat maakt het allemaal zo triest. En uiteindelijk is het de bedoeling van het spel om de leuze "Divide et impere" toe te passen. Maar de manier waarop het gedaan wordt fronst toch menig wenkbrauwen.

      In ieder geval: zelf ga ik ook in V-mode, omdat deze Uni toch volledig vernield is. Spijtige zaak, maar de realiteit is nu eenmaal zo ;)

      @Jenske & @Vulcan: oprecht gefeliciteerd met deze slag. Dat hebben jullie goed gedaan.
      @Gier: get a life.

      Have fun in a dead Uni.

      Peace out!
      ~ Argentum Sol
      Grootste Turtle van Oberon (oh, ik heb een "Giertje"* gedaan)

      *: een Giertje doen - Zichzelf geweldig voelen / Arrogant zijn.
    • Grappig gedaan, geen kunst verder om een turtle-bash te doen met overgenomen accounts.

      @StewieGriffin, als we het dan over "hypocriete prutsers" hebben, ben ik niet alleen in die club blijkbaar xD
      Ik heb iig geen hele afscheidspost geschreven met DM gejank om vervolgens een 100% DM account over te nemen haha. En dat zelfs als je zelf al een prima account hebt...

      Vraag me dan af, waarom? Mijn gok: de desbetreffende speler is een RL pauper en KAN daarom geen DM kopen, niet dat ie t niet wilt.

      Ik zou zeggen enjoy de winst, maar gezien de deutkosten zal die er niet echt zijn.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • ik heb zelf besloten te stoppen en aan gier gevraagd of hij mijn account over wilde nemen.

      De plannen om borgie te pakken waren er al lang, en ik zou zelf ook mee vliegen, maar ik heb geen interesse meer in ogame, dus vandaar.

      beetje zwak om meteen conclusies te trekken
    • Gravely wrote:

      ik heb zelf besloten te stoppen en aan gier gevraagd of hij mijn account over wilde nemen.

      De plannen om borgie te pakken waren er al lang, en ik zou zelf ook mee vliegen, maar ik heb geen interesse meer in ogame, dus vandaar.

      beetje zwak om meteen conclusies te trekken
      Irrelevant.

      Als Gier principes had, dan had ie netjes geweigerd :)
      Snap trouwens ook best dat je er geen interesse meer in hebt; je hebt t nooit fatsoenlijk gespeeld xD

      Have fun irl, bye bye.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Gravely wrote:

      jouw mening is irrelevant
      Relevanter in deze context dan die van iemand die niet eens meer speelt.
      Wat doe je hier nog?

      Verder natuurlijk gewoon karige slag, geen winst en geen uitdaging aan een turtle slopen met overgenomen accounts.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Argentum Sol wrote:

      Ik ben altijd de eerste in rij om iemand op een sportieve manier te feliciteren. Je moet een kat een kat noemen en de feiten onder ogen zien.

      Het klopt dat dit een adembenemende slag is, daar kan niemand iets contra op zeggen. Maar ik vind het eerder een zwakke zet van Gier. Als je zelf niet sterk genoeg bent - zelfs niet met jouw mede-alliantieleden van GZV (m.u.v. Kroketje) - en dan met de pluimen gaat lopen door een account te (ge/mis)bruiken waar je zelf 0,0% in geïnvesteerd hebt, dan is dat een laffe en zwakke move om wraak te nemen op de prikjes die Borgie je heeft gegeven. Wraak mag zoet zijn, zeker en vast. Maar die moet je zélf verdiend hebben. Het zou totaal iets anders zijn indien Kroketje als medespeler zou meegevlogen hebben. Dan had ik Gier zelfs gefeliciteerd! Maar jouw account in V-mode zetten en het account van Kroketje overnemen, om dan uiteindelijk jouw wraak te nemen die je al zo lang wou? Hm, that's very sad.

      Geloof me vrij, ik ben hier niet om iemand te verdedigen. De kwestie tussen Gier en Borgie kunnen me geen "Gier" schelen. Er wordt door Gier vuil gespeeld en dat maakt het allemaal zo triest. En uiteindelijk is het de bedoeling van het spel om de leuze "Divide et impere" toe te passen. Maar de manier waarop het gedaan wordt fronst toch menig wenkbrauwen.

      In ieder geval: zelf ga ik ook in V-mode, omdat deze Uni toch volledig vernield is. Spijtige zaak, maar de realiteit is nu eenmaal zo ;)

      @Jenske & @Vulcan: oprecht gefeliciteerd met deze slag. Dat hebben jullie goed gedaan.
      @Gier: get a life.

      Have fun in a dead Uni.

      Peace out!
      ~ Argentum Sol
      Grootste Turtle van Oberon (oh, ik heb een "Giertje"* gedaan)

      *: een Giertje doen - Zichzelf geweldig voelen / Arrogant zijn.
      Beetje jammer dat gier hierop afgerekend wordt, ook met 3 man zonder het account van kroket hadden we borgie kunnen slopen, maar kroketje gaf midden in de nacht aan te stoppen, en de winst werd hoger met zijn account.
      Het dm gebruik heeft hier niets mee te maken, borgie gebruikte ook genoeg.
      Als je wat aan het dm gebruik wil doen moet je GF aanschrijven, als het mogelijk is om dm te kopen is het aan een ieder om dit te doen, net als in merkur etc dat de go’s zelf accounts omhoog gooiden met marktplaats, gewoon omdat het kon.
      Dat ogame verziekt is door dm is helaas een verdien model voor gf.
      Je wist waar je aan begon toen je inlogde, en dat je nu stopt is een zwaktebod, er zijn veel spelers die het toch nog leuk vinden, er zijn zelfs verzamelaars bij die nooit hoog komen maar het bouwen etc boven expo’s verkiezen, iedereen speelt het spel op zijn manier.
      Ik was vroeger ook zwaar tegenstander van dm, maar heb nu ook gebruikt om mijn sprongpoort af te kopen, zo be it, mee huilen met de wolven.
      Als je dit niet wilt of kunt moet je een ander spel gaan spelen.
      Maar je moet niet vergeten dat er naast dm ook veel tijd in het spel gaat zitten als je met de top wil meedraaien, ik heb vannacht 3x een wekker moeten zetten en vanmorgen om 6:15 moest ik er weer uit om te gaan werken, kroket had daar geen zin meer in.
      Ook gier is bijna altijd on, als dat arrogant is, zo be it.
      Maar veel plezier in real live, en niet stoppen met auto rijden omdat een ander een dikkere auto heeft als jij, gewoon accepteren dat het leven niet eerlijk is.
    • Ik kan me de PM van gier naar HVH nog goed herinneren; hieronder stond dat hij het absoluut niet eens was met de manier waarop kroket het spel (probeerde) te spelen. Sterker nog ik weet ook nog het topic waarin je aankondigde om te stoppen, vanwege het gigantische misbruik van DM spammers.. Om vervolgens het grootste DM account van oberon over te nemen.
      Dan ben je echt diep gezonken en te hypocriet voor woorden! <X

      @Gravely Besloot je te stoppen voor of nadat ik mijn vloot had verschroot om je een oor aan te naaien met je verspilde geld? Ik meen me te herinneren dat je "doel" was om mij te slopen, echter niet eens een raid van je gehad, terwijl je op 2 locaties inner lag. #held
      Of.. Ben je gestopt omdat ik zogenaamd niet meer op het account zit, want laat me je 1 ding heel duidelijk maken. IK BEN NOOIT GESTOPT.. Met je welkom terug Sluggy LMFAO
      Om maar niet te beginnen over je naam wijziging naar fairyTALE, omdat je dacht dat ik het verkeerd gespeld had :whistling:
      Nogmaals; Als je enkel naar planeet / maan namen had gekeken, had je kunnen weten dat het om de anime ging en niet om de vertaling naar sprookje, alhoewel de naam wel van toepassing was bij jou, want je geloofd er blijkbaar nog steeds in.
      Genoeg over het vuilnis van de uni, je bent immers toch gestopt :thumbup:

      Over de slag zelf valt weinig te zeggen.. Leuk gedaan, maar echt spectaculair is het niet..
      Met vrij spel in een uni is er toch ook geen zak aan?!
      HF spending dan maar :sleeping:
    • Atlas wrote:

      Beetje jammer dat gier hierop afgerekend wordt, ook met 3 man zonder het account van kroket hadden we borgie kunnen slopen, maar kroketje gaf midden in de nacht aan te stoppen, en de winst werd hoger met zijn account.Het dm gebruik heeft hier niets mee te maken, borgie gebruikte ook genoeg.
      Als je wat aan het dm gebruik wil doen moet je GF aanschrijven, als het mogelijk is om dm te kopen is het aan een ieder om dit te doen, net als in merkur etc dat de go’s zelf accounts omhoog gooiden met marktplaats, gewoon omdat het kon.
      Dat ogame verziekt is door dm is helaas een verdien model voor gf.
      Je wist waar je aan begon toen je inlogde, en dat je nu stopt is een zwaktebod, er zijn veel spelers die het toch nog leuk vinden, er zijn zelfs verzamelaars bij die nooit hoog komen maar het bouwen etc boven expo’s verkiezen, iedereen speelt het spel op zijn manier.
      Ik was vroeger ook zwaar tegenstander van dm, maar heb nu ook gebruikt om mijn sprongpoort af te kopen, zo be it, mee huilen met de wolven.
      Als je dit niet wilt of kunt moet je een ander spel gaan spelen.
      Maar je moet niet vergeten dat er naast dm ook veel tijd in het spel gaat zitten als je met de top wil meedraaien, ik heb vannacht 3x een wekker moeten zetten en vanmorgen om 6:15 moest ik er weer uit om te gaan werken, kroket had daar geen zin meer in.
      Ook gier is bijna altijd on, als dat arrogant is, zo be it.
      Maar veel plezier in real live, en niet stoppen met auto rijden omdat een ander een dikkere auto heeft als jij, gewoon accepteren dat het leven niet eerlijk is.

      Denk dat het niet zozeer kritiek is op DM gebruik, maar eerder op het overnemen van een 100% DM account terwijl je eerst keihard hebt gejankt over hoe Ogame verkloot was door DM en je daarom stopt en je bericht eindigt met "dus tot nooit." Verder mag dat natuurlijk gewoon, maar dan moet je wel gewoon accepteren dat je een "hypocriete prutser" bent (in de woorden van StewieGriffin).

      Je hele "er gaat veel tijd in zitten" argument beaamd juist hoe waardeloos het is van Gier om dat account over te nemen: er zit namelijk 0 effort in van hem. Dat ie verder altijd online is, mooi; had ie lekker op dat account door moeten spelen dan was er geen kritiek geweest.

      Misschien allemaal heel onterecht hoe ik erover denk, zou Gier best uitnodigen om hier uit te leggen waarom dit DM-account overnemen niet problematisch is waar ie eerst wel een gigantisch probleem had met exact zulke accounts? Misschien omdat het hem dit keer toevallig wel uitkomt, is ie gewoon opportunist? Niks mis mee, maar dan wel een hypocriete opportunist :)
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Ik zou me er niet zo druk om maken, een paar maanden en wat uni's verder en deze uni is toch ook leeg met als winnaar GF :whistling:

      Zelf zie ik er de uitdaging niet van in om zo'n account over te nemen. Er zit toch weinig uitdaging in als je met een F1 wagen aan het racen bent in een zeepkisten-competitie of daar met je kar achter hangt. Maar waarschijnlijk zou het gros van de spelers erin gaan zitten als die kans zich voordoet. Verder ook begrijpelijk dat inmiddels al veel spelers gestopt zijn aangezien er competitief weinig meer te winnen valt.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • het was inderdaad een onverwachte wending dat kroket vannacht ineens melde dat hij ging stoppen, maar ploffer van hem liep al, en als we de aanval afbliezen dan had borgie toch de ploffer of vernietigde planeet gezien in zijn stelsel en was gaan saven, was nu of nooit.
      Ik denk dat gier samen met fonzy de meest aanvallende spelers uit deze uni waren en als generaal toch de expo minder spelers kon bij houden.
      Wij, ik,Jenske en Gier hebben ons ook bewezen in uni’s zonder dm.
      Dat je dm gebruik niet eerlijk vind wil niet zeggen dat je er geen gebruik van mag maken.
      Gf zal dit spel nooit meer eerlijk maken zoals het bv in uni 1 of 2 was, jammer maar helaas.
      Ik denk dat de gehele top 50 dm gebruikt, al is het alleen maar om ook bij de onderste items in beloningen te komen, de extra expo sloten etc staan meestal en niet voor niets daar.
      Het borgie dm account is gesloopt door een account waar nog meer geld in zat, helaas pindakaas.
      Gier heeft direct moeten kiezen, niets hypocriets aan, ik had het ook kunnen wezen of Jenske.
      Nu gewoon weer over de slagen hebben?
    • "Gier heeft direct moeten kiezen, niets hypocriets aan", hoe is dit een valide argument tegen de hypocrisie van Gier?
      Misschien kan ie over zn afscheidstopic en DM gezeik zeggen dat ie "er geen actieve herinnering aan heeft", werkt in de politiek ook.

      Blijft hoe dan ook hypocriet, maar dat mag. Ook wel weer veelzeggend dat zn henchmen zijn reputatie verdedigen en hijzelf nergens te bekennen is; wss omdat ie goed weet dat ie een hypocriet is :D

      Anyways, over de slag; hoeveel verlies als je vliegkosten meetelt? En dus blijkbaar met ploffers + plaatsing/maantjes met afgekochte sprongpoorten?
      Blijft niet veel over lijkt me. Dus een turtle-bash zonder winst?
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Atlas wrote:

      het was inderdaad een onverwachte wending dat kroket vannacht ineens melde dat hij ging stoppen, maar ploffer van hem liep al, en als we de aanval afbliezen dan had borgie toch de ploffer of vernietigde planeet gezien in zijn stelsel en was gaan saven, was nu of nooit.
      Ik denk dat gier samen met fonzy de meest aanvallende spelers uit deze uni waren en als generaal toch de expo minder spelers kon bij houden.
      Wij, ik,Jenske en Gier hebben ons ook bewezen in uni’s zonder dm.
      Dat je dm gebruik niet eerlijk vind wil niet zeggen dat je er geen gebruik van mag maken.
      Gf zal dit spel nooit meer eerlijk maken zoals het bv in uni 1 of 2 was, jammer maar helaas.
      Ik denk dat de gehele top 50 dm gebruikt, al is het alleen maar om ook bij de onderste items in beloningen te komen, de extra expo sloten etc staan meestal en niet voor niets daar.
      Het borgie dm account is gesloopt door een account waar nog meer geld in zat, helaas pindakaas.
      Gier heeft direct moeten kiezen, niets hypocriets aan, ik had het ook kunnen wezen of Jenske.
      Nu gewoon weer over de slagen hebben?
      Uiteindelijk veel woorden om uit te leggen dat gulzigheid het wint van moraal.

      Verder heb je zelfs in de top 50 geen euro's nodig om alle beloningen te halen of een admiraal te regelen, als je een beetje zuinig omgaat met je gratis DM dan blijft er nog genoeg over.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Funny guy, @Atlas.
      In het account van Borgie zit 2x €50,00. In de mijne 2x €25,00 xD En dat voor 2x 3 maanden legerleiding. Dit alles gespreid sinds de opening van Oberon tot nu.
      Je kan dan niet écht spreken over een DM-account :D Geen statements maken die op [modder / kak] (schrappen wat niet van toepassing is) zijn gefundeerd. Daar maak jij je alleen maar belachelijk mee, lieverd <3

      Borgie is gewoon een gek die dit spel quasi constant speelde. Wat hij heeft bereikt is puur uit harde werk en doorzettingsvermogen. Dus niet door DM-abuse. Zeker na de overschakeling van Verzamelaar naar Ontdekker zijn we beiden hard gestegen.

      Oh voor alle duidelijkheid en indien jullie zich enkele dingen afvroegen: Borgie en ik zijn familie die beiden dit spel met veel plezier hebben gespeeld.

      Ik heb ondertussen veel mooie en sportieve ingame reacties gekregen (waarvoor dank trouwens). Dat concludeert dat de spelers (die nog in deze dode Uni overblijven) GZV en zijn leden verafschuwen. Echt populair zijn jullie niet, maar dat is ook niet de opzet van het spel. Toch ;)

      Er is voor mij geen reden meer om op dit spel te blijven spelen en het forum te lezen. Het was leuk. Thanks daarvoor! ^^

      Ik wens jullie allen het beste in het spel en uiteraard nog meer IRL.
      #staysafe #staystrong #togetherwecanbeatthissh*t

      Peace Out!
      ~Argentum Sol
    • Argentum Sol wrote:

      Funny guy, @Atlas.
      In het account van Borgie zit 2x €50,00. In de mijne 2x €25,00 xD En dat voor 2x 3 maanden legerleiding. Dit alles gespreid sinds de opening van Oberon tot nu.
      Je kan dan niet écht spreken over een DM-account :D Geen statements maken die op [modder / kak] (schrappen wat niet van toepassing is) zijn gefundeerd. Daar maak jij je alleen maar belachelijk mee, lieverd <3

      Borgie is gewoon een gek die dit spel quasi constant speelde. Wat hij heeft bereikt is puur uit harde werk en doorzettingsvermogen. Dus niet door DM-abuse. Zeker na de overschakeling van Verzamelaar naar Ontdekker zijn we beiden hard gestegen.

      Oh voor alle duidelijkheid en indien jullie zich enkele dingen afvroegen: Borgie en ik zijn familie die beiden dit spel met veel plezier hebben gespeeld.

      Ik heb ondertussen veel mooie en sportieve ingame reacties gekregen (waarvoor dank trouwens). Dat concludeert dat de spelers (die nog in deze dode Uni overblijven) GZV en zijn leden verafschuwen. Echt populair zijn jullie niet, maar dat is ook niet de opzet van het spel. Toch ;)

      Er is voor mij geen reden meer om op dit spel te blijven spelen en het forum te lezen. Het was leuk. Thanks daarvoor! ^^

      Ik wens jullie allen het beste in het spel en uiteraard nog meer IRL.
      #staysafe #staystrong #togetherwecanbeatthissh*t

      Peace Out!
      ~Argentum Sol
      lol, ik houd ook wel een beetje van jou hoor, al is het alleen maar omdat je ogame toch leuk vond.
      Dat sommige mij niet mogen of mijn allie genoten omdat wij aanvallend spelen is jammer dan, maar dat is de opzet van het spel, van mij mogen ze die hele expo troep er weer uit gooien en de dm erbij.
      Iedereen zegt ik heb er maar een klein beetje dm inzitten etc, maar de groei was exponentieel, rekenen kunnen wij ook.
      En ik reageerde hier alleen maar omdat gier door het slijk gehaald wordt omdat hij nu het account met de grootste vloot ( gekocht om iemand die heel naar tegen kroket deed) heeft.
      Als kroket zijn account in v mode gezet had, dan was de vloot van gier nog steeds de grootste geweest, dus ik zie het probleem niet.
      Maar mensen op dit forum denken anders dan de doorsnee Nederlanders geloof ik.
      Maar veel geluk liefde en gezondheid in RL, dit is en blijft maar een spel
    • Atlas wrote:

      Als kroket zijn account in v mode gezet had, dan was de vloot van gier nog steeds de grootste geweest, dus ik zie het probleem niet.Maar mensen op dit forum denken anders dan de doorsnee Nederlanders geloof ik.
      Waarom heeft ie dan geswapped? Omdat het natuurlijk een grandioos verschil is, doe niet alsof je dom bent.
      En ik denk zeker anders dan de doorsnee (modale) Nederlander; moet er niet aan denken....

      "Maar veel geluk, liefde, en gezondheid in RL, dit is en blijft maar een spel.": Eindelijk iets dat logisch is.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)