Discussie topic nieuwe uni Quoaor.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Nieuwe unies zouden standaard 8x eco moeten krijgen vind ik. Elk account dat je opbouwt doe je om uiteindelijk te mergen naar een oudere uni. Met 4x speed ga je hoe dan ook het gat nooit en te nimmer dichten.

      Een fleeter heeft juist miners en expoers nodig om te groeien. Als die klein blijven kan je als fleeter ook weinig slopen. Alleen voor de korte termijn spelers maken specs niet uit.
    • Robbendinho wrote:

      Nieuwe unies zouden standaard 8x eco moeten krijgen vind ik. Elk account dat je opbouwt doe je om uiteindelijk te mergen naar een oudere uni. Met 4x speed ga je hoe dan ook het gat nooit en te nimmer dichten.

      Een fleeter heeft juist miners en expoers nodig om te groeien. Als die klein blijven kan je als fleeter ook weinig slopen. Alleen voor de korte termijn spelers maken specs niet uit.
      Gelukkig is het overgrote merendeel "korte termijn spelers" dus beetje een non-issue.
      Na een merge lekker weer in een nieuwe uni spelen :D
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Azenomei wrote:

      Bolder wrote:

      Azenomei wrote:

      . Dus wat is nog het doel?
      Hopen dat je minder topics verziekt!Yep, leuke uni om te vhoppen :)
      Bah, wordt jij niet moe van jezelf joh. Als je alles zo snel verziekt vindt is het wellicht tijd om eens met een professioneel hulpverlener te praten.
      En ja, deze specs zijn inderdaad gemaakt voor DM schuiven en vhop fleet saven. Daar gaan je spaarcenten, Trollder.
      of jij iets geweldigs toevoegd hier :thumbdown:


      ==Yoshi [22/4/21 16:36] warn voor off topic
      Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:

      The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

    • Spacefighter wrote:

      overgrote deel is lange termijn...

      Dus best wel een issue
      Gezien het aantal actieve users in oudere uni's, I disagree.
      Anyways, niet perse een discussie die de moeite waard is; ieder kan er natuurlijk zijn eigen kijk op hebben.

      Ikzelf ben 100% een korte termijn-speler; Ogame heeft totaal geen longevity voor mij. Op bepaald punt (nu al ong bereikt in Polaris) is t gewoon meer van t zelfde aanklikken zonder duidelijk competitief doel :P

      Ik hoop dus dat deze nieuwe uni redelijk aantal actieve lui aantrekt, op zn minst voor de eerste paar maanden xD
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Bolder wrote:

      Azenomei wrote:

      Meer dan jou. Probeer je nog steeds stoer te doen? Ga weg joh. Je bent net zo relevant als de specs van de nieuwe uni.
      Heb jij je zelf wel eens afgevraagd hoe relevant jij bent?Ik ga in elk geval spelen !
      I

      Dat jij gaat spelen snap ik, spionage opslag staat aan, dus als je tussen het v-mode hoppen ook nog je gebruikelijke 300 spionages per hop cyclus spamt, heb je er in dit geval ook nog echt wat aan. Alhoewel, dan moet je ze op aanval sturen en dan valt het wel onder de bashing regel. Veel succes in ieder geval, gl@vm etc.