[TOT: 895.351.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Kippy (A: 101.140.000, V: 794.211.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 895.351.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Kippy (A: 101.140.000, V: 794.211.000)


      En nog een keer :)

      Had na-raids veel later gestuurd en Kippy kwam natuurlijk weer fijn online (erg veel online voor iemand die nu al 2x zn vloot kwijt is en net top 25 staat) voor ze aankwamen en dacht ze ff met sprongpoort ninja te kunnen slopen; gelukkig was ie lekker doorzichtig en fijn gepulled.

      EDIT: GLRB maar weer, kan de rss goed gebruiken

      Enjoy V-Mode, je schreef iets van dat privé-leven belangrijker is en dat is natuulijk waar; hoop niet dat je impliceert voorheen je echte leven verwaarloosd te hebben voor een spelletje want dat zou natuurlijk nogal dom zijn. Toedels!

      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:



      Aanvaller Douwe Egberts [koffie]
      ________________________________________________


      Kruiser 50.000
      Slagschip 55.533
      Interceptor 24.828

      _________________________________________


      Verdediger Kippy
      ________________________________________________


      Klein vrachtschip 12.272
      Groot vrachtschip 7.350
      Licht gevechtsschip 9.143
      Zwaar gevechtsschip 5.242
      Kruiser 1.526
      Slagschip 832
      Kolonisatieschip 2
      Recycler 656
      Spionagesonde 13.844
      Bommenwerper 498
      Vernietiger 600
      Ster des Doods 11
      Interceptor 581
      Reaper 439
      Pathfinder 3.180

      _________________________________________



      Na het gevecht ...


      Aanvaller Douwe Egberts [koffie]
      ________________________________________________


      Kruiser 48.565 ( -1.435 )
      Slagschip 54.905 ( -628 )
      Interceptor 24.571 ( -257 )

      _________________________________________


      Verdediger Kippy
      ________________________________________________


      Vernietigd!
      _________________________________________



      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!


      De aanvaller steelt:
      155.107.770 Metaal, 29.159.149 Kristal en 36.827.979 Deuterium


      De aanvaller heeft een totaal van 101.140.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 794.211.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 138.846.000 metaal en 105.305.100 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 221.094.898 eenheden gestolen.


      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________


      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      138.846.000 Metaal en 105.312.300 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:


      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 229.283.770
      Kristal: 104.726.449
      Deuterium: 30.102.979
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 364.113.198 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -553.257.770
      Kristal: -350.431.149
      Deuterium: -111.616.979
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.015.305.898 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)

      The post was edited 1 time, last by KoekieMonster ().

    • Ik zie de lol niet meer in van Ogame, dus ik kap er inderdaad mee. Als ik mijn vloot veilig wil houden van deze vent, dan moet ik mijn ‘online-tijden’ echt precies gaan plannen. Dat ben ik niet van plan, aangezien ik privé genoeg andere dingen (en belangrijkere dingen) te doen heb. Veel plezier met Ogame voor zover jullie dit nog spelen. Polaris is opnieuw een speler kwijt.
    • Robbendinho wrote:

      KoekieMonster wrote:

      Bye bye, niemand zal je missen... behalve ik, zo'n fijne farm.
      Net als dat niemand zich ene moer interesseert wat jij uitspookt
      succes Kippy me wat je wel gaat doen
      Why bother replying then?

      Maak je schaars als t je niks interesseert :)
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • @Bolder, Gelukkig is t duidelijk dat t zonder respect is want zo is het ook bedoelt :D

      Ik maakte alleen ff duidelijk aan Robbedebob dat als t niemand iets interesseert, hij niet de moeite hoeft te nemen om te replyen. Alleen maar logisch toch?

      Verder hou ik wel van jullie allemaal hoor :love:
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Robbendinho wrote:

      Omdat (kinderachtig mannetje) ik succes wil wensen aan Kippy. Of was het al moeilijk genoeg de eerste zin te lezen voor jou?
      Mijn leesvaardigheid is prima, maak je geen zorgen.

      Zal waarschijnlijk beetje in de war zijn geraakt van hoe je iets kan typen, dat je direct door het te typen als incorrect bevestigd. Of is je tijd zo ongelofelijk waardeloos dat je zelfs op topics die "niemand ene moer interesseert" reageert?

      Voel je in ieder geval niet verplicht om op mijn threads te reageren; zit ook niemand op te wachten.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • JamesCameron wrote:

      Nou ik vind het wel vermakelijk eigenlijk hoe koekie zich te kijk zet. Als je ogame nodig hebt om stoer te doen, en al helemaal als je dat doet in een nieuwe uni met <400 spelers, zou ik me juist zorgen maken over mijn eigen privé situatie :)

      Super reply van kippy, die ondanks alles netjes blijft. GLIRL!
      Het hele concept van "stoer doen" lijkt me iets van 20 jaar geleden lol. Ook grappig dat je denkt een zinvolle mening te kunnen vormen als volledige outsider, had stiekem beter van je verwacht gezien ik veel van je vorige posts best redelijk vond.

      Daarbij vind ik je opmerking over nieuwe uni's best apart; nieuwe uni's hebben de meeste actieve spelers van welke uni dan ook gedurende de eerste paar maanden (muv uni 3); hoezo zou "iets" in een oudere uni meer recht van spreken geven? Dat is namelijk wat je impliceert toch? Vind t hele concept nogal bizar dus my bad als ik t verkeerd begrijp.

      Uiteindelijk dank ik je voor de zorgen over mijn privé situatie, maar ze zijn misplaatst.

      Het ga je goed, Vent! (gezien je "vent" blijkbaar een nette manier vind om naar iemand te verwijzen...)
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Azenomei wrote:

      Ah, weer een koekie pauper hit. Wat een feest.

      GL@RL Kippy

      Ga je nu ook al haten op geen V-Hop hits? Jij hebt echt geen ander doel in je leven dan alles voorzien van een zuur laagje, hè...... Kunnen we die piesert niet een perma-ban geven? Gedurende zijn tijdelijke ban was het al zo heerlijk rustig en gemoedelijk op het board..


      Prima hit, alleen een stukje wederzijds respect is wel op z'n plaats...


      @Kippy Succes in RL


      JamesCameron wrote:

      Nou ik vind het wel vermakelijk eigenlijk hoe koekie zich te kijk zet. Als je ogame nodig hebt om stoer te doen, en al helemaal als je dat doet in een nieuwe uni met <400 spelers, zou ik me juist zorgen maken over mijn eigen privé situatie :)

      Super reply van kippy, die ondanks alles netjes blijft. GLIRL!
      Ze zijn niks meer gewend, de jeugd van tegenwoordig.. @JamesCameron

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY
    • Ind0 wrote:

      Ga je nu ook al haten op geen V-Hop hits? Jij hebt echt geen ander doel in je leven dan alles voorzien van een zuur laagje, hè...... Kunnen we die piesert niet een perma-ban geven? Gedurende zijn tijdelijke ban was het al zo heerlijk rustig en gemoedelijk op het board..
      Ik zal je binnenkort wel even verblijden met de v-hop stijl van je grote makker Bolder. Eens kijken of jij dat net zo leuk vind als je hier doet voorkomen. Verder zul je het ermee moeten doen, als het je niet bevalt dan ga je zelf lekker weg. Ouwe jankbak.

      Trouwens, de slag is niet pauper, maar Koekie wel.

      GL@RL


      ==Yoshi [22/4/21 16:28] warn voor off topic

      The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

    • Azenomei wrote:

      Ind0 wrote:

      Ga je nu ook al haten op geen V-Hop hits? Jij hebt echt geen ander doel in je leven dan alles voorzien van een zuur laagje, hè...... Kunnen we die piesert niet een perma-ban geven? Gedurende zijn tijdelijke ban was het al zo heerlijk rustig en gemoedelijk op het board..
      Ik zal je binnenkort wel even verblijden met de v-hop stijl van je grote makker Bolder. Eens kijken of jij dat net zo leuk vind als je hier doet voorkomen. Verder zul je het ermee moeten doen, als het je niet bevalt dan ga je zelf lekker weg. Ouwe jankbak.
      Trouwens, de slag is niet pauper, maar Koekie wel.

      GL@RL

      @Azenomei jij mij verblijden....? Misschien als ik augurken ga maken... Ik vind V-HOP stijl top.. Ik doe niet voorkomen alsof ik het niet leuk vind, ik vind het leuk. Ik doet het nog steeds
      Het houdt mijn leven prima in balans, positief en met een grote lach.

      Maar zoals je mensen hebt die dingen altijd leuk vinden of positief zijn is er natuurlijk ook een tegenpool. Mensen die alleen maar klagen en janken op andere mensen om zich zo toch
      nog een beetje goed te voelen. Als ik jou daar dan blij mee kan maken zodat jij oa op V-HOP stijl kan haten. Nou dan gun ik je die lach wel :D :D :D

      Hmmmm... Azenomei... Augurken...
      Dat klinkt als een gouden combi , doe er wat mee! Gratis ideetje... Misschien bereik je er nog wat mee...


      OT nog steeds grappig hit en Kippy nog steeds Succes in RL

      Koekie post nog meer van die 'pauper' slagen


      ==Yoshi [22/4/21 16:30] warn voor off topic

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY

      The post was edited 1 time, last by Yoshi ().