Quaoar

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Leuke nieuwe uni!!

      Leuke vooruitgang
      Wat dm gebruiken is niks mis mee..... toch??
      1 2 3
      Eigen positie 1 - 100 101 - 200 201 - 224 1 - 100
      Punten
      PositieSpelersnaam (Erepunten)ActiePunten
      1Ghostface (442)140.215
      2[SPCO] freddy kr... (760)6.775
      3Snow (0)5.893
      4 (1)Punisher (5)1.976
      5 (7)Marshal Indus (1)1.850
      6 (1)GraL (3)1.476
      7 (3)Procurator Malin (0)1.217
      8[SFH] Vagevuur (0)953
      9 (3)Atlan (0)767
      10 (1)Gier (1)582



    • Ach in ieder geval nog geen 3m punten binnen 24 uur zoals in Polaris.
      Ghostface bekende speler uit andere uni toevallig?
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Kansloos, als iemand €2.000,- in Ogame wil spenderen in plaats van crypto of aandelen, lekker laten gaan. Lang gaat die het toch niet volhouden. :)

      Dit is ook precies wat er mis is met dit trieste spelletje. Pay to win.

      Succes iedereen, ik wil wel zien hoe deze nummer 1 een blinde recall gaat timen.


      Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2
    • Buckert wrote:

      Kansloos, als iemand €2.000,- in Ogame wil spenderen in plaats van crypto of aandelen, lekker laten gaan. Lang gaat die het toch niet volhouden. :)

      Dit is ook precies wat er mis is met dit trieste spelletje. Pay to win.

      Succes iedereen, ik wil wel zien hoe deze nummer 1 een blinde recall gaat timen.
      8o

      Wat een lol ook zo, de prutser. :P
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • Azenomei wrote:

      Elk obscure schraal sjakie kan met de kracht van geld de winnaar van Ogame worden.
      "Mooi gedaan" en "goed zo". Ik vergeet bijna "lekker".

      Wie bied er meer?
      Telkens van die dure woorden gebruiken met je uitgebreide vocabulaire, maar dan wel een simpele dt fout maken... Had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht.

      On topic;
      Zo is het goed toch? Beetje geld erin pompen, wellicht dat er dan binnen de kortste keren genoeg gesponsord is voor een mobiele site met alle functies of wellicht een app. :D
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/
    • Thalion Heru wrote:

      Telkens van die dure woorden gebruiken met je uitgebreide vocabulaire, maar dan wel een simpele dt fout maken... Had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht.
      On topic;
      Zo is het goed toch? Beetje geld erin pompen, wellicht dat er dan binnen de kortste keren genoeg gesponsord is voor een mobiele site met alle functies of wellicht een app. :D
      Zelfs ik heb daar wel eens last van, het was laat. Het is wat het is. Gelukkig snapt het merendeel van de Ogame forum gebruikers het beter als je het fout doet.

      Bolder wrote:

      Ga je dit topic ook weer vol spammen met je oeverloos gezever Azenomei??
      Veel spelers gebruiken DM, in meer of mindere mate, maar wat hier gebeurt is imo een tikkeltje....... vul zelf maar in.
      Wat loop je weer nep te doen Bolder? Als al die spelers zo open of eerlijk zijn en het "normaal" vinden dat ze DM gebruiken. Waarom dan al die onbekende namen in de start van de uni? Ik heb het al vaker gezien, iemand staat hoog in de lijst en het blijkt toch een bekende te zijn met een onbekende naam. Je opent zelf deze deur met je "Wat dm gebruiken is niks mis mee..... toch??". Maar als ik reageer ga je huilen. Ik vraag me toch af of je nu nep aan het huilen bent of toch gewoon een erg zielig onzeker mens bent die zijn gedrag niet meer de baas is. Hoe het ook is, vergeet niet dat jij degene bent die van v-hoppen een irritatie spam hebt gemaakt. Uit v komen, te zwak zijn om aan te vallen, dus je alleen bezig houden met 300+ nieuwe berichten te creëren met spionage spam, snel weer in vmode duiken en dat allemaal volgens de regels omdat nieuwe berichten, hoe irritant ook, geen spelbederf is. Maar als mensen je te grazen willen nemen omdat je gewoon de meest irritante speler van Gemini was, je lekker laf in je vmode zat te hangen. Dat iedereen je irritante gedrag is vergeten na al die jaren, wil nog niet zeggen dat je nu opeens als een Calimero moet gaan huilen als iemand wat van je speelstijl vindt. Het zou me niet eens verbazen als je zelf die speler blijkt te zijn die zijn plek op nummer 1 heeft gekocht. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. DM heeft het spel niet beter gemaakt en zelf zie ik weinig heil in geld stoppen in de zakken van de directie en aandeelhouders van Gameforge. Dat kan ik zelf beter gebruiken zodat ik minder hoef te werken, leuke dingen kan kopen en vroeg met pensioen kan. Top 20 is, zeker met expeditie, makkelijk haalbaar zonder DM.
    • OMG, wat een verhaal, raakt kant noch wal.
      Het was mijn bedoeling om aan te tonen dat het verschil tussen de nummer 1 en 2 al erg groot is, maar dat kun je met je beperkte vermogens er niet uit halen zeker?
      Geeft niet, dat je boos bent als je verschillende keren gesloopt bent door mij, zelfs dat snap ik.
      Maar dan je naam veranderen en in vmode blijven staan schiet ook niet echt op :)
      Een mening hebben wil niet zeggen dat je gelijk hebt!!!
      Lees die laatse zin nog een keer...
      En huilen doe ik.. alleen van het lachen :D
    • Bolder wrote:

      Geeft niet, dat je boos bent als je verschillende keren gesloopt bent door mij, zelfs dat snap ik.
      Heb je hier bewijs van? Je hebt 1 zielige vracht vloot gepakt in Japetus (daar speel ik trouwens al een tijdje niet meer), maar "verschillende keren"? Afgezien van zielig spionage spammen en laag % aanvallen stelde je in Gemini niet echt veel voor. Maar als je bewijs hebt, graag.

      Verder laat je antwoord alleen maar zien dat je of niet begrijpend kunt lezen. Of te dom bent om te poepen.

      Ja, de nummer 1 heeft een groot verschil. Dat is wat DM en expo doen. Dat zou jij toch moeten weten met je DM gebruik. Dus wees niet zo jaloers op de progressie van een ander en ga ervoor. Minder huilen en meer aktie. Ook jij kan ooit op nummer 1 staan.
    • JamesCameron wrote:

      Azenomei wrote:

      Heb je hier bewijs van? Je hebt 1 zielige vracht vloot gepakt in Japetus (daar speel ik trouwens al een tijdje niet meer), maar "verschillende keren"? Afgezien van zielig spionage spammen en laag % aanvallen stelde je in Gemini niet echt veel voor. Maar als je bewijs hebt, graag.
      Mij staan zeker nog 2 hits van Bolder op jou in Gemini bij 8o
      Van (Un)Known wellicht, maar van Bolder hits zie ik graag bewijs. Zeker als het goede hits zijn, een def slap met de daarbij horende transport vloot tel ik niet mee, dat is binnen een half uur weer terug. Ik heb wel tickets naar de GO terug gevonden met vragen of 300+ spionages in een tijdspanne van een paar minuten toegestaan zijn, planeet namen die hij non-agv had aangepast naar mijn gebruikersnaam (en hij weer agv acceptabel moest veranderen) en laag % aanvallen van een paar dagen. Nog wel wat ander geklier, dus Boldertje wou graag heel veel aandacht in die tijd. Net als nog wat andere spelers trouwens, sommige nu ook zeer hypocriet over dat hun "forum plezier" zo bederft wordt.
      Maar ja, het geheugen is kennelijk een beetje kort van sommige mensen.

      Sta jij ook nog een beetje top 10 in deze nieuwe Quaoar DM server? Of speel je helemaal niet meer?

      The post was edited 1 time, last by Azenomei ().

    • Nee nee, het was zeker Bolder die je vrachtersvloot (>1mld schade) had geprakt. Dat was destijds, zonder expo, een forse hit! Staat me nog heel goed bij omdat het juist zo'n leuke hit was omdat jullie elkaar destijds ook al zo onder vuur namen.

      Bewijs heeft het forum weg-gearchiveerd helaas.

      Quaoar heb ik een accje gemaakt om het DM-spektakel te zien. Maar heb niks aangeklikt. Of ik nog speel moet je in zaga maar ff bekijken....