Lange Giraffe wrote:
Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitten, dan is daar niets eerlijks aan.Knowledge wrote:
Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch
Over spelregels gesproken, jou vloot bleef ook overeind in nusa ondanks hit erop, vloot over en rebuild over niet gesloopte vloot.er gaat zeer veel mis bij GF, maar klagen alleen bij nadeel.
Als je het eerlijk wil weten had Gier van een Go gehoord dat als de moonblow eindigde met een vernietiging van de sterren dat het niet gold als een aanval, maar dit is alleen bij een ninja of dm ninja, dat was er niet bij gezegd, daarom heb ik mijn sterren terug getrokken die als back up onderweg waren, omdat hij inner net iets sneller was, anders waren er nog 6 moonblows overheen gegaan en had het resultaat denk ik hetzelfde geweest, zeker omdat er op de lanx niets te zien was van terug kerende vloot, Gier heeft gewoon vloot verstuurd in de hoop dat de vloot terug zou keren om dezelfde tijd als we al weken zagen.
De Go heeft de bantijd geminiseerd ivm foute info vanuit Hun kant.
Een eerlijker speler als gier ken ik niet.
Uit vm komen en gesloopt worden gebeurd alleen in de PAK allie, zie medic slag die hij heeft moeten inleveren.