[TOT: 454.465.000] Thalion Heru [PaK] vs. Vulcan [GZV] (A: 36.082.000, D: 418.383.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 454.465.000] Thalion Heru [PaK] vs. Vulcan [GZV] (A: 36.082.000, D: 418.383.000)

    Vroeg in de ochtend, wanneer het dauw nog op het gras ligt.
    Voordat de stevige ochtendwandeling begint, eerst maar even lekker ontbijten.
    Uiteraard altijd prettig wanneer het ontbijt voor je klaargezet wordt en je enkel hoeft aan te schuiven.



    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Thalion Heru [PaK]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 156.125
    Kruiser 33.195
    Interceptor 7.584
    Pathfinder 4.351
    _________________________________________

    Verdediger Vulcan [GZV]
    ________________________________________________

    Groot vrachtschip 1.000
    Licht gevechtsschip 14.078
    Recycler 100
    Spionagesonde 255
    Bommenwerper 1.997
    Reaper 1.000
    Raketlanceerder 4.143
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Thalion Heru [PaK]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 151.891 ( -4.234 )
    Kruiser 32.665 ( -530 )
    Interceptor 7.560 ( -24 )
    Pathfinder 4.295 ( -56 )
    _________________________________________

    Verdediger Vulcan [GZV]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    39.640.194 Metaal, 5.751.396 Kristal en 11.990.695 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 36.082.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 418.383.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 129.649.600 metaal en 67.801.000 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 57.382.285 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de aanvaller(s):
    129.649.600 Metaal en 67.801.375 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 144.819.794
    Kristal: 63.808.771
    Deuterium: 10.122.695
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 218.751.260 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -282.010.194
    Kristal: -131.609.396
    Deuterium: -62.145.695
    De verdediger(s) hebben een totaal van 475.765.285 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
    instagram.com/theodoors_artbook/
  • Thalion Heru wrote:

    Lol zo sportief op de zaterdagochtend. Wellicht behoefte aan een potje voetbal?
    als jij meedoet wel :biggrin:
    Maar of je dat leuk vind weet ik niet
    Maar ik hou het maar bij mijn hond uitlaten.
    Ik zie die lange al aan de ontbijt tafel zitten, met zijn vingers knippen naar zijn vrouw dat hij nog koffie of jus wil, lijkt me echt eentype voor, of heb jij het ontbijt bezorgd? :?:
    jullie zijn alleen actief als de uni dood is, haal je ook nog een beetje plezier uit het spel
    Succes met de goodys, ik weet niet eens meer wat ik met de gs aanmoet daar
    De spanning is wel uit oberon helaas
    Speel nog tot aan de zomer in quaoar en dan kan GF de pot op met ogame.
    Lekker op een terras zitten dan hoop ik, als het weer normaal mag.
  • Atlas wrote:

    Thalion Heru wrote:

    Lol zo sportief op de zaterdagochtend. Wellicht behoefte aan een potje voetbal?
    als jij meedoet wel :biggrin: Maar of je dat leuk vind weet ik niet
    Maar ik hou het maar bij mijn hond uitlaten.
    Ik zie die lange al aan de ontbijt tafel zitten, met zijn vingers knippen naar zijn vrouw dat hij nog koffie of jus wil, lijkt me echt eentype voor, of heb jij het ontbijt bezorgd? :?:
    jullie zijn alleen actief als de uni dood is, haal je ook nog een beetje plezier uit het spel
    Succes met de goodys, ik weet niet eens meer wat ik met de gs aanmoet daar
    De spanning is wel uit oberon helaas
    Speel nog tot aan de zomer in quaoar en dan kan GF de pot op met ogame.
    Lekker op een terras zitten dan hoop ik, als het weer normaal mag.
    Als iemand de baas is in huize giraffe, dan is dat toch wel vrouwe giraffe hoor :P !

    Aan de doodheid van de uni kunnen wij verder ook niets doen. Jullie daarentegen hadden heel wat concurrenten en spanning kunnen behouden, door niet in zee te gaan met de nummer 1 :whistling:
    Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

    In een inter universele relatie met Love Goat

  • lol, jullie is jodenvolk in de volksmond.
    De nr2 die alleen het dm kopen niet kon bijhouden en Kroketje hadden nu eenmaal een slechte verstandhouding, anders had pak hem graag ingelijfd.
    De enige die actief fleete was fonzy, dat hij zijn vloot liet slopen was einde competitie
    Maar succes hier, ben met mijn laatste uni bezig, gelukkig een fleeters uni, niets voor jullie
  • Atlas wrote:

    lol, jullie is jodenvolk in de volksmond.
    De nr2 die alleen het dm kopen niet kon bijhouden en Kroketje hadden nu eenmaal een slechte verstandhouding, anders had pak hem graag ingelijfd.
    De enige die actief fleete was fonzy, dat hij zijn vloot liet slopen was einde competitie
    Maar succes hier, ben met mijn laatste uni bezig, gelukkig een fleeters uni, niets voor jullie
    Een knuffel terug!
    Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

    In een inter universele relatie met Love Goat

  • Atlas wrote:

    lol, jullie is jodenvolk in de volksmond.
    De nr2 die alleen het dm kopen niet kon bijhouden en Kroketje hadden nu eenmaal een slechte verstandhouding, anders had pak hem graag ingelijfd.
    De enige die actief fleete was fonzy, dat hij zijn vloot liet slopen was einde competitie
    Maar succes hier, ben met mijn laatste uni bezig, gelukkig een fleeters uni, niets voor jullie
    Je blijft maar fabeltjes vertellen over mijn dm gebruik. Het is werkelijk te triest voor woorden.
    Je argument was mijn expotionele groei destijds, maar als dat waar zou zijn, dan kunnen we Jenske nu van het zelfde verwijten?! Echter blijft het een feit, dat als iemand mooie slagen maakt, die hiervan ook zal groeien.
    Iets wat jij tot op heden nooit hebt kunnen doen.

    Je hebt het daarnaast over actief spelen in een dode uni, maar dat is voor de zoveelste keer een kwestie van; de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

    Grow up :whistling:

    OT: Mooie slag, beetje jammer dat de nummer 1 loser van de uni jouw het 1 en ander afhandig heeft gemaakt door misbruik te maken van de bashing regel en er nu vanaf komt met een ban voor een weekje.
    GO's zijn echt super naïef geworden op ogame of is dit een kwestie van vriendjespolitiek? ?(
  • Als Heru niet alle verliezen vergoed krijgt dan mogen er inderdaad wel vraagtekens gezet worden bij de gemaakte beslissingen.

    Het kan tenslotte niet zo zijn dat de valsspeler er mild vanaf komt en het slachtoffer met grote verliezen achterblijft. Een paar maanden terug had dezelfde speler ook al lopen bashen in een andere uni, dus het lijkt me sterk dat de speler in kwestie nog steeds niet met 10 vingers kan tellen. Zonder valsspelen had de slag nooit plaats kunnen vinden.

    Krijgt hij niet alles terug dan is het enkel een vrijbrief om vaker vals te spelen tegenover je directe concurrenten.
    Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

    In een inter universele relatie met Love Goat

  • Knowledge wrote:

    Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch :whistling:
    Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitten, dan is daar niets eerlijks aan. :P
    Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

    In een inter universele relatie met Love Goat

  • Ik speel en zal altijd eerlijk blijven spelen. Bedoelde in dit geval niet mezelf, want waarom zou ik nog zoveel moeite doen in een stervende uni, waarbij je op afstand de GO's kunt stok slobberen :huh:

    Je hebt wat dat betreft helemaal gelijk en hoop dan ook dat de community zich hierover zal uitspreken, want als iemand met 7 moonblows (zonder oorlog) een 15+ miljard slag mag maken en hiervoor slechts 4 - 5 dagen een ban voor krijgt, dan is er echt iets goed mis.

    Ik denk dat het niet meer als fair is om de winst van die slag terug te sturen naar de verdediger, zodat die tenminste nog een beetje compensatie kan krijgen <3
  • Knowledge wrote:

    Ik speel en zal altijd eerlijk blijven spelen. Bedoelde in dit geval niet mezelf, want waarom zou ik nog zoveel moeite doen in een stervende uni, waarbij je op afstand de GO's kunt stok slobberen :huh:

    Je hebt wat dat betreft helemaal gelijk en hoop dan ook dat de community zich hierover zal uitspreken, want als iemand met 7 moonblows (zonder oorlog) een 15+ miljard slag mag maken en hiervoor slechts 4 - 5 dagen een ban voor krijgt, dan is er echt iets goed mis.

    Ik denk dat het niet meer als fair is om de winst van die slag terug te sturen naar de verdediger, zodat die tenminste nog een beetje compensatie kan krijgen <3
    helemaal mee eens, verloren gs moeten gecompenseerd worden als unban voorwaarde anders is het absurpt en kun je gewoon een paar dagen incasseren voor zo'n grote hit regels zijn er om spelers te beschermen tegen spelbedeff maar nu doen ze dat dus niet als deze speler niet alle verloren ga vergoed krijgt door de aanvaller in mijn ogen.
  • Knowledge wrote:

    Ik speel en zal altijd eerlijk blijven spelen. Bedoelde in dit geval niet mezelf, want waarom zou ik nog zoveel moeite doen in een stervende uni, waarbij je op afstand de GO's kunt stok slobberen :huh:

    Je hebt wat dat betreft helemaal gelijk en hoop dan ook dat de community zich hierover zal uitspreken, want als iemand met 7 moonblows (zonder oorlog) een 15+ miljard slag mag maken en hiervoor slechts 4 - 5 dagen een ban voor krijgt, dan is er echt iets goed mis.

    Ik denk dat het niet meer als fair is om de winst van die slag terug te sturen naar de verdediger, zodat die tenminste nog een beetje compensatie kan krijgen <3
    4-5 dagen ban? LOL
    Het is nog geen twee dagen geweest. ?(
    Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
    instagram.com/theodoors_artbook/
  • Geen idee wat de richtlijnen voor GO's zijn, maar aan het eind van de rit is het vrij simpel. Het doel van regels en richtlijnen is om de spelers te voorzien van een eerlijk en gewogen spel.

    En waar het aan ligt dat kan enkel de leiding inzien, maar dat deze kwestie nog niet eerlijk is opgelost is wel duidelijk. De speler die vals speelt is na 1/2 dagen alweer terug en heeft vrijwel geen schade. Waarbij het slachtoffer al dagen niet kan genieten van zijn volledige vloot, niet zijn ruimtewerf vloot kan gebruiken zonder een sprongpoort (die anders aanwezig was) af te kopen enz.

    Het enige wat het slachtoffer meekrijgt is dat hij hoogstwaarschijnlijk naar zijn vloot kan fluiten, werkelijk belachelijk. Niet alleen zou alle schade vergoed moeten worden, het zou snel en ruimschoots vergoed moeten worden.
    Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

    In een inter universele relatie met Love Goat

  • Ongekend hoeveel klein geschapen mannetjes dit spel spelen met gezeur over DM gebruik of verwijten over cheaten icm aanmoedigen van onnodige bans als iemand je manen sloopt. Het is te triest voor woorden.

    Hoe functioneren jullie in het dagelijkse leven? Zijn jullie dan ook zo kleinzerig en kortzichtig over alles?
    Met zo'n houding kan ik me niet voorstellen dat je je staande kan houden in de grote boze mensen wereld.

    Pfff....

    Nou kindertjes... gaan jullie maar weer door met Whinen. Ik ben blij dat de nr.1 gewoon weer terug is :) Goeie speler die zich niet keer op keer laat kennen op het forum... zouden er meer van moeten zijn.