[TOT: 454.465.000] Thalion Heru [PaK] vs. Vulcan [GZV] (A: 36.082.000, D: 418.383.000)

  • Lange Giraffe wrote:

    Knowledge wrote:

    Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch :whistling:
    Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitten, dan is daar niets eerlijks aan. :P
    pffff, ik krijg nu van heel veel spelers buiten mijn allie een bericht over jouw eerlijk spelen, jij bent de enige die daarvan overtuigd is, de rest wijkt daarvan af.
    Over spelregels gesproken, jou vloot bleef ook overeind in nusa ondanks hit erop, vloot over en rebuild over niet gesloopte vloot.er gaat zeer veel mis bij GF, maar klagen alleen bij nadeel.
    Als je het eerlijk wil weten had Gier van een Go gehoord dat als de moonblow eindigde met een vernietiging van de sterren dat het niet gold als een aanval, maar dit is alleen bij een ninja of dm ninja, dat was er niet bij gezegd, daarom heb ik mijn sterren terug getrokken die als back up onderweg waren, omdat hij inner net iets sneller was, anders waren er nog 6 moonblows overheen gegaan en had het resultaat denk ik hetzelfde geweest, zeker omdat er op de lanx niets te zien was van terug kerende vloot, Gier heeft gewoon vloot verstuurd in de hoop dat de vloot terug zou keren om dezelfde tijd als we al weken zagen.
    De Go heeft de bantijd geminiseerd ivm foute info vanuit Hun kant.
    Een eerlijker speler als gier ken ik niet.
    Uit vm komen en gesloopt worden gebeurd alleen in de PAK allie, zie medic slag die hij heeft moeten inleveren.
  • Atlas wrote:

    Lange Giraffe wrote:

    Knowledge wrote:

    Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch :whistling:
    Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitten, dan is daar niets eerlijks aan. :P
    pffff, ik krijg nu van heel veel spelers buiten mijn allie een bericht over jouw eerlijk spelen, jij bent de enige die daarvan overtuigd is, de rest wijkt daarvan af.Over spelregels gesproken, jou vloot bleef ook overeind in nusa ondanks hit erop, vloot over en rebuild over niet gesloopte vloot.er gaat zeer veel mis bij GF, maar klagen alleen bij nadeel.
    Als je het eerlijk wil weten had Gier van een Go gehoord dat als de moonblow eindigde met een vernietiging van de sterren dat het niet gold als een aanval, maar dit is alleen bij een ninja of dm ninja, dat was er niet bij gezegd, daarom heb ik mijn sterren terug getrokken die als back up onderweg waren, omdat hij inner net iets sneller was, anders waren er nog 6 moonblows overheen gegaan en had het resultaat denk ik hetzelfde geweest, zeker omdat er op de lanx niets te zien was van terug kerende vloot, Gier heeft gewoon vloot verstuurd in de hoop dat de vloot terug zou keren om dezelfde tijd als we al weken zagen.
    De Go heeft de bantijd geminiseerd ivm foute info vanuit Hun kant.
    Een eerlijker speler als gier ken ik niet.
    Uit vm komen en gesloopt worden gebeurd alleen in de PAK allie, zie medic slag die hij heeft moeten inleveren.
    Lololol, kom uit je dromenwereld man.
    Als je ZEVEN moonblows nodig hebt om een maan te slopen, ben je in mijn ogen geen eerlijke speler. Gezien dat de GO die info gaf, suggereer ik dat de GO direct de titel ontnomen wordt.

    4 Bashing

    Een planeet of maan van een actieve speler meer dan 6 keer binnen 24 uur aanvallen is niet toegestaan. Wanneer een aanvallende vloot volledig wordt vernietigd, telt deze niet mee als aanval.
    Let op:
    - Een bashing onderzoek zal enkel gestart worden als een speler gerapporteerd wordt.
    - uitzondering hierop is een maanvernietigings missie die tijdens de vernietigingspoging sneuvelt. Die telt wél mee voor bashing.
    - controleer of een i-tje niet online komt. Stel dat een i-tje plotseling online komt, telt de aankomsttijd van je vloot bij het bepalen of er wel of geen sprake is van bashing.
    - De aankomsttijd van de eerste vloot telt als ingangsmoment van de 24 uur.


    Leer de regels voordat je überhaupt begint aan zo'n titel en de verantwoordelijkheid.
    Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
    instagram.com/theodoors_artbook/
  • Thalion Heru wrote:

    Atlas wrote:

    Lange Giraffe wrote:

    Knowledge wrote:

    Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch :whistling:
    Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitten, dan is daar niets eerlijks aan. :P
    pffff, ik krijg nu van heel veel spelers buiten mijn allie een bericht over jouw eerlijk spelen, jij bent de enige die daarvan overtuigd is, de rest wijkt daarvan af.Over spelregels gesproken, jou vloot bleef ook overeind in nusa ondanks hit erop, vloot over en rebuild over niet gesloopte vloot.er gaat zeer veel mis bij GF, maar klagen alleen bij nadeel.Als je het eerlijk wil weten had Gier van een Go gehoord dat als de moonblow eindigde met een vernietiging van de sterren dat het niet gold als een aanval, maar dit is alleen bij een ninja of dm ninja, dat was er niet bij gezegd, daarom heb ik mijn sterren terug getrokken die als back up onderweg waren, omdat hij inner net iets sneller was, anders waren er nog 6 moonblows overheen gegaan en had het resultaat denk ik hetzelfde geweest, zeker omdat er op de lanx niets te zien was van terug kerende vloot, Gier heeft gewoon vloot verstuurd in de hoop dat de vloot terug zou keren om dezelfde tijd als we al weken zagen.
    De Go heeft de bantijd geminiseerd ivm foute info vanuit Hun kant.
    Een eerlijker speler als gier ken ik niet.
    Uit vm komen en gesloopt worden gebeurd alleen in de PAK allie, zie medic slag die hij heeft moeten inleveren.
    Lololol, kom uit je dromenwereld man.Als je ZEVEN moonblows nodig hebt om een maan te slopen, ben je in mijn ogen geen eerlijke speler. Gezien dat de GO die info gaf, suggereer ik dat de GO direct de titel ontnomen wordt.

    4 Bashing

    Een planeet of maan van een actieve speler meer dan 6 keer binnen 24 uur aanvallen is niet toegestaan. Wanneer een aanvallende vloot volledig wordt vernietigd, telt deze niet mee als aanval.
    Let op:
    - Een bashing onderzoek zal enkel gestart worden als een speler gerapporteerd wordt.
    - uitzondering hierop is een maanvernietigings missie die tijdens de vernietigingspoging sneuvelt. Die telt wél mee voor bashing.
    - controleer of een i-tje niet online komt. Stel dat een i-tje plotseling online komt, telt de aankomsttijd van je vloot bij het bepalen of er wel of geen sprake is van bashing.
    - De aankomsttijd van de eerste vloot telt als ingangsmoment van de 24 uur.


    Leer de regels voordat je überhaupt begint aan zo'n titel en de verantwoordelijkheid.
    lololol .. neemt een account over en houdt hem nog geen week heel... wel lekker hoog van de toren blazen maar dat niet echt waarmaken met daden ... lololol
  • Thalion Heru wrote:

    Atlas wrote:

    Lange Giraffe wrote:

    Knowledge wrote:

    Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch :whistling:
    Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitten, dan is daar niets eerlijks aan. :P
    pffff, ik krijg nu van heel veel spelers buiten mijn allie een bericht over jouw eerlijk spelen, jij bent de enige die daarvan overtuigd is, de rest wijkt daarvan af.Over spelregels gesproken, jou vloot bleef ook overeind in nusa ondanks hit erop, vloot over en rebuild over niet gesloopte vloot.er gaat zeer veel mis bij GF, maar klagen alleen bij nadeel.Als je het eerlijk wil weten had Gier van een Go gehoord dat als de moonblow eindigde met een vernietiging van de sterren dat het niet gold als een aanval, maar dit is alleen bij een ninja of dm ninja, dat was er niet bij gezegd, daarom heb ik mijn sterren terug getrokken die als back up onderweg waren, omdat hij inner net iets sneller was, anders waren er nog 6 moonblows overheen gegaan en had het resultaat denk ik hetzelfde geweest, zeker omdat er op de lanx niets te zien was van terug kerende vloot, Gier heeft gewoon vloot verstuurd in de hoop dat de vloot terug zou keren om dezelfde tijd als we al weken zagen.
    De Go heeft de bantijd geminiseerd ivm foute info vanuit Hun kant.
    Een eerlijker speler als gier ken ik niet.
    Uit vm komen en gesloopt worden gebeurd alleen in de PAK allie, zie medic slag die hij heeft moeten inleveren.
    Lololol, kom uit je dromenwereld man.Als je ZEVEN moonblows nodig hebt om een maan te slopen, ben je in mijn ogen geen eerlijke speler. Gezien dat de GO die info gaf, suggereer ik dat de GO direct de titel ontnomen wordt.

    4 Bashing

    Een planeet of maan van een actieve speler meer dan 6 keer binnen 24 uur aanvallen is niet toegestaan. Wanneer een aanvallende vloot volledig wordt vernietigd, telt deze niet mee als aanval.
    Let op:
    - Een bashing onderzoek zal enkel gestart worden als een speler gerapporteerd wordt.
    - uitzondering hierop is een maanvernietigings missie die tijdens de vernietigingspoging sneuvelt. Die telt wél mee voor bashing.
    - controleer of een i-tje niet online komt. Stel dat een i-tje plotseling online komt, telt de aankomsttijd van je vloot bij het bepalen of er wel of geen sprake is van bashing.
    - De aankomsttijd van de eerste vloot telt als ingangsmoment van de 24 uur.


    Leer de regels voordat je überhaupt begint aan zo'n titel en de verantwoordelijkheid.
    ach, ik ben geen Go, maar die zullen de regels naar eer en geweten volgen.
    Ik denk dat hier gewoon een mis communicatie is geweest, anders waren er nog 6 moonblows van mij overheen gegaan, resultaat was dan hetzelfde denk ik
  • Atlas wrote:

    pffff, ik krijg nu van heel veel spelers buiten mijn allie een bericht over jouw eerlijk spelen, jij bent de enige die daarvan overtuigd is, de rest wijkt daarvan af.Over spelregels gesproken, jou vloot bleef ook overeind in nusa ondanks hit erop, vloot over en rebuild over niet gesloopte vloot.er gaat zeer veel mis bij GF, maar klagen alleen bij nadeel.
    Als je het eerlijk wil weten had Gier van een Go gehoord dat als de moonblow eindigde met een vernietiging van de sterren dat het niet gold als een aanval, maar dit is alleen bij een ninja of dm ninja, dat was er niet bij gezegd, daarom heb ik mijn sterren terug getrokken die als back up onderweg waren, omdat hij inner net iets sneller was, anders waren er nog 6 moonblows overheen gegaan en had het resultaat denk ik hetzelfde geweest, zeker omdat er op de lanx niets te zien was van terug kerende vloot, Gier heeft gewoon vloot verstuurd in de hoop dat de vloot terug zou keren om dezelfde tijd als we al weken zagen.
    De Go heeft de bantijd geminiseerd ivm foute info vanuit Hun kant.
    Een eerlijker speler als gier ken ik niet.
    Uit vm komen en gesloopt worden gebeurd alleen in de PAK allie, zie medic slag die hij heeft moeten inleveren.
    Niet heel gek dat je berichten over mij ontvangt, als jullie eerst maandenlang mij uitmaken voor cheater met als bewijsmateriaal "een filmpje van een eerlijke veilingbieding". :/

    Verder speel ik sinds 23-03-21 al niet meer in Nusakan, dus van "mijn" vloot was allang geen sprake meer. Wel snap ik dat ervoor gekozen is om de vloot te behouden. Als GO kan je niet gaan dobbelen of de plaatsing of de slag eerder was, terwijl beide partijen niets aan de fout kunnen doen.

    Maar dat is allemaal niet relevant voor deze situatie. Het feit blijft dat de maan is neergehaald met een vernietiging die nimmer had mogen plaatsvinden. Met als uitslag dat er vluchttijden vrijkwamen waarna de slag gemaakt kan worden. Dat jij er nog vernietigingsmissies achteraan had hangen is ook allesbehalve relevant.

    Of je moet willen beweren dat het doelpunt van de speler die buitenspel staat maar moet gelden omdat anders speler met rugnummer 9 de bal er wel had ingeschoten.. uiteindelijk is terugdraaien de enige eerlijke oplossing.
    Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

    In een inter universele relatie met Love Goat

  • DeltaHalo wrote:

    lololol .. neemt een account over en houdt hem nog geen week heel... wel lekker hoog van de toren blazen maar dat niet echt waarmaken met daden ... lololol
    Gezien jij geen dagen kan tellen of niet weet hoeveel dagen er in een week zitten, laat ik het hierbij. Serieus reageren op een troll heeft namelijk geen zin. ;)
    Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
    instagram.com/theodoors_artbook/
  • Atlas wrote:

    Thalion Heru wrote:

    Lololol, kom uit je dromenwereld man.Als je ZEVEN moonblows nodig hebt om een maan te slopen, ben je in mijn ogen geen eerlijke speler. Gezien dat de GO die info gaf, suggereer ik dat de GO direct de titel ontnomen wordt.
    4 Bashing

    Een planeet of maan van een actieve speler meer dan 6 keer binnen 24 uur aanvallen is niet toegestaan. Wanneer een aanvallende vloot volledig wordt vernietigd, telt deze niet mee als aanval.
    Let op:
    - Een bashing onderzoek zal enkel gestart worden als een speler gerapporteerd wordt.
    - uitzondering hierop is een maanvernietigings missie die tijdens de vernietigingspoging sneuvelt. Die telt wél mee voor bashing.
    - controleer of een i-tje niet online komt. Stel dat een i-tje plotseling online komt, telt de aankomsttijd van je vloot bij het bepalen of er wel of geen sprake is van bashing.
    - De aankomsttijd van de eerste vloot telt als ingangsmoment van de 24 uur.


    Leer de regels voordat je überhaupt begint aan zo'n titel en de verantwoordelijkheid.
    ach, ik ben geen Go, maar die zullen de regels naar eer en geweten volgen.Ik denk dat hier gewoon een mis communicatie is geweest, anders waren er nog 6 moonblows van mij overheen gegaan, resultaat was dan hetzelfde denk ik
    Nee, dat jij geen GO bent is duidelijk.
    En als jouw 6 waves (mits je die überhaupt gestuurd hebt) eroverheen gegaan waren was wellicht de slag ook terecht gemaakt. Op dit moment is het bashing, gezien de zeven waves van maanvernietigingen.
    Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
    instagram.com/theodoors_artbook/
  • Thalion Heru wrote:

    DeltaHalo wrote:

    lololol .. neemt een account over en houdt hem nog geen week heel... wel lekker hoog van de toren blazen maar dat niet echt waarmaken met daden ... lololol
    Gezien jij geen dagen kan tellen of niet weet hoeveel dagen er in een week zitten, laat ik het hierbij. Serieus reageren op een troll heeft namelijk geen zin. ;)
    ah ja, laat het 2 weekjes zijn. "You got the message". Als het resultaat is dat we het hierbij laten ben ik blij dat ik getrollt heb. Al dat Huilie Huilie op board is echt sneu... kon het niet laten er op te reageren dit x. Ga ik nu weer terug in troll mode en hou me verre van dit niveau. Ben ik echt te oud voor geworden...
  • DeltaHalo wrote:

    Thalion Heru wrote:

    DeltaHalo wrote:

    lololol .. neemt een account over en houdt hem nog geen week heel... wel lekker hoog van de toren blazen maar dat niet echt waarmaken met daden ... lololol
    Gezien jij geen dagen kan tellen of niet weet hoeveel dagen er in een week zitten, laat ik het hierbij. Serieus reageren op een troll heeft namelijk geen zin. ;)
    ah ja, laat het 2 weekjes zijn. "You got the message". Als het resultaat is dat we het hierbij laten ben ik blij dat ik getrollt heb. Al dat Huilie Huilie op board is echt sneu... kon het niet laten er op te reageren dit x. Ga ik nu weer terug in troll mode en hou me verre van dit niveau. Ben ik echt te oud voor geworden...
    Succes in je leven hè. Hoop dat je snel leert hoeveel dagen er in een week zitten.
    Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
    instagram.com/theodoors_artbook/
  • DeltaHalo wrote:

    Met alle respect, dat heb ik je heel erg makkelijk gemaakt.
    Moet jij niet een whine topic over een DM account laten sluiten? Lijkt me vrij irrelevant geworden...
    Volgens mij zeurt er hier niemand over het gebruiken van DM en er is al vastgesteld dat er sprake is van vals spel.

    Het enige geklaag is waarom een doelpunt (slag) nog steeds niet is teruggedraaid, nadat de desbetreffende speler buitenspel (bashingregel overtreden) stond. Dat in dit geval Vulcan anders de assist kon maken dat doet er ook niet toe, want dat heeft simpelweg nooit plaatsgevonden en is enkel giswerk.
    Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

    In een inter universele relatie met Love Goat

  • Lange Giraffe wrote:

    DeltaHalo wrote:

    Met alle respect, dat heb ik je heel erg makkelijk gemaakt.
    Moet jij niet een whine topic over een DM account laten sluiten? Lijkt me vrij irrelevant geworden...
    Volgens mij zeurt er hier niemand over het gebruiken van DM en er is al vastgesteld dat er sprake is van vals spel.
    Het enige geklaag is waarom een doelpunt (slag) nog steeds niet is teruggedraaid, nadat de desbetreffende speler buitenspel (bashingregel overtreden) stond. Dat in dit geval Vulcan anders de assist kon maken dat doet er ook niet toe, want dat heeft simpelweg nooit plaatsgevonden en is enkel giswerk.
    Ah ja, de bekende kritiek op de VAR. Er zal door de juiste mensen, zonder enige betrokkenheid naar gekeken zijn. Het staat jou vrij om als 1 van de 17 miljoen bondscoaches/betweters hier te whinen. Ik aanschouw het normaliter .. maar vind het vrij vermoeiend hoe het gros zich hier profileert. Na 2 flesjes wijn had ik gewoon zin om wat Barolo op het vuur te gooien :) Gaat voort met Varren :)
  • Bolder wrote:

    Shit, kunnen jullie morgen verder gaan, mijn chips zijn op en om 9 uur gaat de Jumbo open...
    Neem ik meteen een tray leffe Dubbel mee,,

    Good job
    GL@RB
    Zodra Leffe Dubbel de reden is ben ik direct akkoord! Probeer ook eens Radieuse, echt een prima Leffe!

    Als hierbij nu ook direct duidelijk wordt dat je v-mode hopt om de tijd te nemen voor je speciaal bier zo nu en dan, zal ik in de toekomst direct een lans breken voor deze speelstijl waar een hoop piepertjes op board moeite mee lijken te hebben :-p
  • Closed

    Heren en dames, het betreurt mij dit allemaal te lezen daar men zelf geen feiten heeft kent enz.
    Ik lees overal aannames dit en dat. Prachtig allemaal maar zo werkt het niet.
    Omtrent de bans ga ik verder niet over uit. DPA; je kent het wel.

    Los dat het een oorlogs spel is; kunnen we niet make Love Not war doen?
    Vingers wijzen heeft geen nut.

    Thanks Syrabi <3