Quaoar Account Aangeboden (top 10)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quaoar Account Aangeboden (top 10)

    Toch geen animo om op deze server te spelen.

    Acc: Shogun
    8 planeten, spreiding van 2 per melkweg, ong 250 stelsels uit elkaar om met de vlootsnelheid van de server overal binnen een half uurtje te zijn.
    4 manen, natuurlijk net in opbouw
    750k DM te spenderen en Legerleiding tot eind Juli.

    Wie wilt :)
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
  • KoekieMonster wrote:

    Lol ik weet wat je met een top acc uit Polaris hebt gedaan. Niemand zou jou ooit nog een acc moeten geven xD
    Jij weet het natuurlijk weer eens :)
    De poging was idd onnodig, maar ja, niet geschoten is altijd mis.
    En dan was het meteen naar Toeter gegaan.
    Dus vlei je niet !!

    Succes Martien met het acca, speler nummer 1 met bijna 3 x zoveel als de nummer 2.
    Je was gewoon heel erg bang!! lol
  • Bolder wrote:

    KoekieMonster wrote:

    Lol ik weet wat je met een top acc uit Polaris hebt gedaan. Niemand zou jou ooit nog een acc moeten geven xD
    Jij weet het natuurlijk weer eens :) De poging was idd onnodig, maar ja, niet geschoten is altijd mis.
    En dan was het meteen naar Toeter gegaan.
    Dus vlei je niet !!

    Succes Martien met het acca, speler nummer 1 met bijna 3 x zoveel als de nummer 2.
    Je was gewoon heel erg bang!! lol
    Je laat je wel mooi kennen, ga lekker verder met t vernachelen van t acc dat top 5 stond.
    Daarbij dus blijkbaar een account willen overnemen om het direct door te geven aan een ander geeft wel aan wat voor onbetrouwbaar persoon jij bent.

    Bent verreweg erger dan zelfs Azenomei, helaas weet je bans net iets beter te ontwijken.

    Bij deze is iedereen gewaarschuwd: Geef je een account aan "Bolder de bedelaar": dan rot t weg in V-mode of hij geeft t direct door aan iemand anders.


    Martin Garrix, wens je er veel plezier mee :thumbsup:
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
  • KoekieMonster wrote:

    Nah sorry Toeter, anyone else?

    Anders vmode en delete
    Wha ha, en dat is beleeft ?
    Bij deze ie iedereen gewaarschuwd : als dat monster een acca weggeeft is er "iets "aan de hand..
    Ook hier ben je te schijterig



    Je hebt een prima opvolger gevonden.
    Doe maar twee slotjes, eentje op de koektrommel !!

    The post was edited 1 time, last by Bolder ().

  • Bolder wrote:

    Bij deze ie iedereen gewaarschuwd : als dat monster een acca weggeeft is er "iets "aan de hand..
    Wat bedoel je hiermee?

    2 servers simpelweg te tijdrovend, zelfs mn Polaris acc in V-mode gezet gisteren gezien tijdsgebrek. Heb een mooie drukke periode voor de boeg zo meteen na t einde van de Ramadan dus ff fatsoenlijk voorbereiden :)

    Je statement over een acc met 3x zoveel punten als de nummer 2 en dat zoiets afschrikwekkend zou zijn is natuurlijk hilarisch gezien de punten-ontwikkeling in Polaris van nummer 1 tov de rest. Was je mss nog niet opgevallen gezien je dat overgenomen acc vrijwel permanent in v-mode hebt..

    En nu klaar met je trieste vertoning Meneer de Account Bedelaar.
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
  • Allereerst wil je er fijntjes op wijzen dat jij begon om een opmerking te maken over mijn interesse.
    Ten tweede gaat het hier over een acca in de nieuwe server, waar je volgens mij te laf bent om te spelen, net als in polaris.
    Dus een prima redenering maar wel met een yellow kleurtje
    En het meest grappige: ik speel niet in Polaris
    Succes Koekie :)

    The post was edited 1 time, last by Bolder ().

  • Bolder wrote:

    Allereerst wil je er fijntjes op wijzen dat jij begon om een opmerking te maken over mijn interesse.
    Ten tweede gaat het hier over een acca in de nieuwe server, waar je volgens mij te laf bent om te spelen, net als in polaris.
    Dus een prima redenering maar wel met een yellow kleurje.
    Succes Koekie :)
    Jij hebt wel vaker interesse in accounts van anderen om ze vervolgens in V-mode te parkeren en naar beneden te zien denderen in de ranking; vandaar mijn terechte opmerking. Wat je nog erger maakte door vervolgens meteen te bekennen dat je t account gewoon direct zou afgeven aan een ander.

    "te laf om te spelen", wat een clown ben je toch ook. En "net als in Polaris" wat, speel er sinds t begin op mn eigen accountje en nu voor t eerst in V-mode. Niet omdat ik denk iemand me daar kan crashen, maar omdat ik zo niet in de verleiding kom om alsnog expo's uit te zetten en nog meer top 10 slagen te maken daar. Kom jij er maar eens voor meer dan 3 uurtjes uit V-mode en doe er wat.

    Jij bent nog irritanter dan Azenomei en lijkt me meer t probleem dan hem hier op t forum.

    Mijn advies aan jou: Carpe Diem elsewhere.



    ff als reactie op jou treurige edits;

    In Polaris moet ik echt oppassen, hieronder ff ranking voor vernietigde militaire punten;



    Of misschien liever het huidig aantal militaire punten?



    Ik ben overduidelijk in V-mode gegaan uit angst gecrashed te worden ?(


    Wat grappig is dat degene van wie jij het account hebt overgenomen mij verteld heeft dat jij t had overgenomen. Of heb je dat ook meteen afgegeven aan iemand anders als de huichelaar die je bent? :thumbdown:

    Wat een mafketel die Bolder, ga nu maar weer elders aandacht zoeken kind.
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)

    The post was edited 1 time, last by KoekieMonster ().