Ogame en politiek

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Ogame en politiek

    "Onze" gezagdragers in ogame en politiek hebben wel veel overeenkomsten..
    Bij1 stapt de kamer in en zal wel eens even onze tradities op de schop nemen... en wij laten het toe!!
    Sylvana Simons, voor het gemak verder maar de afkorting SS gebruiken, is bezig dit land naar de klote te helpen.( Lees tradities )
    Forum (voor Democratie ) heeft lak aan gevestigde orde en gebruikt leed in het verleden om een leuke beurt te maken in onze samenleving.
    Ik zie wel overeenkomsten.
    Regels zijn regels, en als je ze op je eigen manier gaat interpreteren als handhaver krijg je problemen ( boetes voor overtredingen die je zelf uit schrijft)
    De Jong noemt een partij : Triple B, denkt dat het grappig is, maar de partijleider vond van niet!
    In dit forum mag je iemand gewoon beledigen en dat openlijk doen, en dan is het weer aan de interpretatie van onze handhavers om hier wel of niets aan te doen.
    De politiek staat het nog toe om dan repliek te geven, ogame is daar "iets" anders in. ( lees het Team)
    Als ik terug denk aan Lu koekjes en Pendragon en enkele andere, dan denk ik aan normen en waardes ( lees vrijheid, gelijkheid, rechtvaardigheid, respect en vooral tolerantie die je dan ook weer naar eigen inzicht interpreteert !
    We schaffen Sinterklaas maar af, leve het suikerfeest
    Kerstbomen in scholen ? afschaffen...
    Of topic in een thread ? dat bepalen onze boa's, ze gaan zelfs invullen wat niet geschreven is, knap!!
    Zoek de verschillen.. Misschien moet ik maar gewoon stoppen, dan maak ik ook nog een hoop spelers blij en zeker ook teamlers

    De lol in dit spel gaat het steeds vaker winnen van de ergernis.
    Misschien maar gewoon alles op delete.
    Bedankt Lord.
  • Kijk jij wel eens in een spiegel Bolder? Nee? Verbaasd me niks :)
    Beter kunnen is solliciteren. En als je dat niet doet op zn minst constructieve kritiek geven. Met zo'n zeurtopic krijg ik plots weer een vieze azijnlucht in mijn neus. Aan wie doet me dat toch denken...

    Het is gewoon de realiteit dat ogame nog geen 5% van de spelers heeft van vroeger.
    Minder spelers = minder vrijwilligers
    Minder vrijwilligers = minder keuze wie de boel draaiende houden hier.
    In Lord hebben we iemand die elke keer weer de vinger op de gevoelige plek kan leggen bij jou. Nooit komt daar een reply van jou kant uit. Kijk eens in de spiegel en ga wat minder met azijntje om. Zou je goed doen.
  • Ik heb normaal gesproken niet echt behoefte om te reageren op zulke uitingen, want soms kan ik wel en punt vinden waarvan ik denk ja, daar heb je een punt. Maar hier kan ik hem even niet vinden.

    Als het team vergeleken word met de politiek, dan wil ik jou vergelijken met Rutte, weigert zijn zijn eigen bijdrage aan ellende te erkennen, en heeft daar doorgaans geen actieve herinnering aan. Dat gevoel geeft jij mij met deze post momenteel.

    Volgens laat je merken dat je werkelijk geen flauw idee hebt wat een boa is, of doet. Een boa volgt de wet en al zijn maffe regels en is totaal geen tegenspraak mogelijk. Hij schrijft die bon. Als jij dit tegen hem zou zeggen krijg je er waarschijnlijk nog een bij wegens het beledigen van een ambtenaar in functie. Hier in dit team heb je de ruimte om tegengas te geven, de discussie aan te gaan, je hebt de kans om dingen te veranderen, en volgens mij ben jij al meerdere keren uitgenodigd om dat te doen. Dus kom op wees de Sylvania Simons en gooi het allemaal om.
  • Kijk Hysteria, een mening hebben wil niet zeggen dat je gelijk hebt !
    Dat geld net zo goed voor mij !
    Alleen kan ik bepaalde feiten wel staven!
    En je gaat toch niet zeggen dat er geen vriendjespolitiek bestaat, hier of ergens anders.
    Je gaat er vanuit dat handhavers, boa's, bestuurders of hoe je ze ook noemt, weldenkende personen zijn, integer, respectvol.
    De ruimte om tegengas te geven ?
    Grappig dat je dat zegt.
    De kansen om dingen te veranderen?
    Moet ik de topics doorspitten en je ongelijk aantonen?
    Jullie klagen over personeel te kort, wat is de reden ?
    Ik heb een klacht ingediend, en er zijn vele antwoorden op gekomen, maar niet een die het probleem besprak.
    Dat jullie je teamlers die je hebt beschermt snap ik heel goed, maar als ze dan fouten maken en je beschermt ze nog steeds..
    Dat ik de gebeten hond ben hier in ogame land weet ik zelf wel. maar je hebt mij nooit kunnen betrappen op op onwaarheden.
    En als Sylvana Simons zijn???
    Volgens mij hebben jullie al enige gehad !!!
    mvg
    Bolder
  • Hysteria wrote:

    Als het team vergeleken word met de politiek, dan wil ik jou vergelijken met Rutte, weigert zijn zijn eigen bijdrage aan ellende te erkennen, en heeft daar doorgaans geen actieve herinnering aan.
    :thumbsup:

    Bolder for president.

    OT: Bolder. Goed verhaal, lekker kort

    eens een addict, ALTIJD een addict
    Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
  • Bolder wrote:

    Kijk Hysteria, een mening hebben wil niet zeggen dat je gelijk hebt !
    Dat geld net zo goed voor mij !

    *Bla bla bla*
    Er is verbetering! Nu nog de puntjes verbinden met lijntjes en zien hoe ver we komen.
    Alleen vrees ik het ergste, gezien je de prachtige spiegel van Hysteria alleen van de achterkant hebt bekeken...

    The post was edited 1 time, last by JamesCameron ().

  • Bolder wrote:

    De lol in dit spel gaat het steeds vaker winnen van de ergernis.
    Geen probleem dan toch!


    Bolder wrote:

    Dat ik de gebeten hond ben hier in ogame land weet ik zelf wel. maar je hebt mij nooit kunnen betrappen op op onwaarheden.
    Je hebt wel beetje een "God Complex" lijkt t, jou nooit kunnen betrappen op onwaarheden; hilarisch. In een zeer recente thread waar je interesse toonde een accountje over te nemen is t zeer duidelijk dat jou integriteit ver te zoeken is, en ik 1 keiharde leugen van je kan uitwijzen (maar het is niet mijn plaats dat te doen). Ook dat je denkt de gebeten hond te zijn, denk dat niemand uit het team of elders een "speciale" interesse in jou heeft. Je blaft nu eenmaal erg veel en trekt daardoor iets meer aandacht en toezicht naar jezelf.

    Jou hele beklaag druipt van het "External Locus of Control" concept, zou je misschien als een persoonlijke ontwikkeling aandachtspuntje kunnen aangrijpen; maakt t leven een stuk aangenamer (mits je de situatie serieus wilt verbeteren en jij je niet te prettig voelt in je slachtoffer-rol).
    Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

    8/10 Top 10
    7/10 Solo Top 10
    5/5 AGS Top 10

    (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
  • KoekieMonster wrote:

    Je hebt wel beetje een "God Complex" lijkt t, jou nooit kunnen betrappen op onwaarheden; hilarisch. In een zeer recente thread waar je interesse toonde een accountje over te nemen is t zeer duidelijk dat jou integriteit ver te zoeken is, en ik 1 keiharde leugen van je kan uitwijzen (maar het is niet mijn plaats dat te doen). Ook dat je denkt de gebeten hond te zijn, denk dat niemand uit het team of elders een "speciale" interesse in jou heeft. Je blaft nu eenmaal erg veel en trekt daardoor iets meer aandacht en toezicht naar jezelf.

    Jou hele beklaag druipt van het "External Locus of Control" concept, zou je misschien als een persoonlijke ontwikkeling aandachtspuntje kunnen aangrijpen; maakt t leven een stuk aangenamer (mits je de situatie serieus wilt verbeteren en jij je niet te prettig voelt in je slachtoffer-rol).
    Wow, wat vreselijk interessant gewauwel.
    Wel goed voor je ego natuurlijk.
    Maar koekie, probeer nu eens voor een keer iets helemaal goed te lezen, en ook nog goed te interpreteren..
    Dat zou al een hele verbetering zijn, deal?
  • Hysteria wrote:

    Als het team vergeleken word met de politiek, dan wil ik jou vergelijken met Rutte, weigert zijn zijn eigen bijdrage aan ellende te erkennen, en heeft daar doorgaans geen actieve herinnering aan. Dat gevoel geeft jij mij met deze post momenteel.
    Een uitspraak die Willem Engel niet zou misstaan..

    Slotje graag, want behalve een opmerking trekt het alleen maar autisten dombo's aan.
  • Volgens mij is het algemeen bekend dat je problemen met teamlers met de teamler in kwestie kunt oplossen of kunt escaleren als je er samen niet uit komt. Je opent nu een topic zonder de details te delen (geen actieve herinnering aan?), gewoon sensatie maken. Helaas krijg je geen bijstand en nu mag het draadje alweer gesloten worden ?( .

    Ik zal dan het topic maar sluiten en de details kunnen dan wachten tot het debat.

    Closed

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][