Inactivity script vragen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Hysteria wrote:

      Blijft je account daar altijd bestaan, of word deze daar uiteindelijk ook verwijderd?
      Als je in die inactiviteitserver terecht bent gekomen, kun je daarna kiezen waar je heen gaat, of ga je automatisch terug naar waar je vandaan komt?
      Zover ik begrepen heb is dit permanent in de graveyard server zonder delete. Als je “online” komt heb je dan als goed is een merge token om naar een uni te gaan waar je past.

      Thanks Syrabi <3
    • Ind0 wrote:

      Dus stel ik wil van universum wisselen, blijf ik gewoon 60 dagen in vakmode zonder in te loggen en dan kan ik een uni uitkiezen om heen te gaan?
      Zou kunnen. De regels vwb die merge token gelden wel, niet top 20 enz.
      Ook is deze script niet altijd actief. Hij wordt soms aan gezet, worden random spelers over gezet en dan weer uit gezet. Dus stel je probeert het, kan ook maar zo zijn dat je 120d in Vm moet blijven. ;)

      Thanks Syrabi <3
    • Hoe ziet het er uit als ik met 5 accounts in de graveyard terecht kom? Stel, er komt een nieuwe merge en ergens daarna kom ik online. Ik zou dan 5x een token krijgen om naar een ander universum naar keuze te gaan mits ik niet in de top 20 van een uni sta, toch? Als ik wel ergens top 20 sta, dan heb ik die keuze niet en word ik geplaatst in een voorbestemd universum.

      Kan het ook voorkomen dat ik vanuit een slowspeed uni naar een speeduni ga / moet gaan?

      En stel, ik kom in een universum terecht.. en blijf vervolgens weer 60 dagen offline.. kom opnieuw in de graveyard terecht.. ik kom weer online.. en kan dan wederom een universum naar keuze kiezen? Of blijft dit bij één definitieve keuze?
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Sempi wrote:

      Jillian wrote:

      Hopelijk zijn de meeste ziektes uit dit script nu;

      op .us en .org is het niet compleet soepel verlopen in afgelopen half jaar :rolleyes:
      Wat waren de problemen daar?
      euhh

      varierend tussen t script wat niets deed / totaal niet werkte, verdwenen accounts en accounts die vast zaten in de limbo uni om een of andere reden;

      dit is allemaal wat ik op discord/forum daar meegekregen heb tho, en bij de laatste keer dat die geactiveerd was heb ik er niet veel over meegekregen

      :love: Thanks Syrabi
    • Sempi wrote:

      Hoe ziet het er uit als ik met 5 accounts in de graveyard terecht kom? Stel, er komt een nieuwe merge en ergens daarna kom ik online. Ik zou dan 5x een token krijgen om naar een ander universum naar keuze te gaan mits ik niet in de top 20 van een uni sta, toch? Als ik wel ergens top 20 sta, dan heb ik die keuze niet en word ik geplaatst in een voorbestemd universum.
      Ja, elk acc zou een merge token moeten krijgen

      Kan het ook voorkomen dat ik vanuit een slowspeed uni naar een speeduni ga / moet gaan?
      Ja dat kan!

      En stel, ik kom in een universum terecht.. en blijf vervolgens weer 60 dagen offline.. kom opnieuw in de graveyard terecht.. ik kom weer online.. en kan dan wederom een universum naar keuze kiezen? Of blijft dit bij één definitieve keuze?
      Goede vraag, maar laten we hier niet van uit gaan. Je moet namelijk dan ook echt 60 dagen NIET inloggen op je account, dus werkelijk een inactive worden met betaalde DM erop.


      Thanks Syrabi <3
    • Independence wrote:

      Sempi wrote:

      Hoe ziet het er uit als ik met 5 accounts in de graveyard terecht kom? Stel, er komt een nieuwe merge en ergens daarna kom ik online. Ik zou dan 5x een token krijgen om naar een ander universum naar keuze te gaan mits ik niet in de top 20 van een uni sta, toch? Als ik wel ergens top 20 sta, dan heb ik die keuze niet en word ik geplaatst in een voorbestemd universum.
      Ja, elk acc zou een merge token moeten krijgen

      Kan het ook voorkomen dat ik vanuit een slowspeed uni naar een speeduni ga / moet gaan?
      Ja dat kan!

      En stel, ik kom in een universum terecht.. en blijf vervolgens weer 60 dagen offline.. kom opnieuw in de graveyard terecht.. ik kom weer online.. en kan dan wederom een universum naar keuze kiezen? Of blijft dit bij één definitieve keuze?
      Goede vraag, maar laten we hier niet van uit gaan. Je moet namelijk dan ook echt 60 dagen NIET inloggen op je account, dus werkelijk een inactive worden met betaalde DM erop.


      Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat er voor over zouden hebben, als het mogelijk zou zijn.
      Even een kijkje nemen in een universum. Je speelt een tijdje..het universum bloedt dood, je gaat twee maanden in vmode/inactiviteit en komt er na 2 maanden uit om in een drukkere uni te gaan spelen. Lijkt mij dat genoeg mensen dit zouden doen als het zo 'makkelijk' zou zijn om van universum te switchen.


      Ben benieuwd naar de invoering. En naar de haken en ogen die er aan zitten.
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Sempi wrote:

      Independence wrote:

      Sempi wrote:

      Hoe ziet het er uit als ik met 5 accounts in de graveyard terecht kom? Stel, er komt een nieuwe merge en ergens daarna kom ik online. Ik zou dan 5x een token krijgen om naar een ander universum naar keuze te gaan mits ik niet in de top 20 van een uni sta, toch? Als ik wel ergens top 20 sta, dan heb ik die keuze niet en word ik geplaatst in een voorbestemd universum.
      Ja, elk acc zou een merge token moeten krijgen

      Kan het ook voorkomen dat ik vanuit een slowspeed uni naar een speeduni ga / moet gaan?
      Ja dat kan!

      En stel, ik kom in een universum terecht.. en blijf vervolgens weer 60 dagen offline.. kom opnieuw in de graveyard terecht.. ik kom weer online.. en kan dan wederom een universum naar keuze kiezen? Of blijft dit bij één definitieve keuze?
      Goede vraag, maar laten we hier niet van uit gaan. Je moet namelijk dan ook echt 60 dagen NIET inloggen op je account, dus werkelijk een inactive worden met betaalde DM erop.

      Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat er voor over zouden hebben, als het mogelijk zou zijn.
      Even een kijkje nemen in een universum. Je speelt een tijdje..het universum bloedt dood, je gaat twee maanden in vmode/inactiviteit en komt er na 2 maanden uit om in een drukkere uni te gaan spelen. Lijkt mij dat genoeg mensen dit zouden doen als het zo 'makkelijk' zou zijn om van universum te switchen.


      Ben benieuwd naar de invoering. En naar de haken en ogen die er aan zitten.
      Whooo ik zie een nieuwe term opkomen... U-HOPPER!!! Hee @Azenomei heb je weer iets nieuws om over te zeuren :D :D :D :D :D U-HOPPER

      warn voor trolling/provoceren, mattieboy, 10/05/2021 16:18

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY

      The post was edited 1 time, last by mattieboy ().

    • nou. Het script heeft gewerkt voor een account van me.

      Ik heb nu 10 planeten en 10 herplaatsingen. Lijkt mij dat je beloont wordt voor het vakantiemodus staat met 240K dm per planeet? Klopt dit?

      Daarnaast zit ik dus nu in de graveyard. U300:
      999 melkwegen met 999 zonnestelsels, maar ik kan er nog niet uit migreren.
      @Independence neem aan dat iedereen die daar zit nog niks kan, maar als je ergens zou kunnen checken?

      Fun times

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • You CAN choose, but its indefinitely loading.

      I don't see a token or something. The whole server is very laggy. It's just live ofcourse, but just checkin' if people know it's a bit laggy :)


      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/

      The post was edited 1 time, last by Spacefighter ().