Extra informatie blokkeert functionaliteit

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Extra informatie blokkeert functionaliteit

      ik speel vanilla op mijn desktop. Sinds een van de meest recente updates komt er een extra informatie box boven het voorwerp waar je overheen "hovert" die niet weg gaat als je naar boven gaat.

      Wat me nu veel gebeurt is dat ik geen hoeveelheden kan invullen bij de kleine en grote vrachtschepen doordat deze box het input veld blokkeert. Je gaat automatisch over de spio of recycler heen vanuit de verder knop.

      Het is gewoon irritant, ervaren mensen dit ook? Kan dit er weer uit gepatcht worden?

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Spacefighter wrote:

      ik speel vanilla op mijn desktop. Sinds een van de meest recente updates komt er een extra informatie box boven het voorwerp waar je overheen "hovert" die niet weg gaat als je naar boven gaat.

      Wat me nu veel gebeurt is dat ik geen hoeveelheden kan invullen bij de kleine en grote vrachtschepen doordat deze box het input veld blokkeert. Je gaat automatisch over de spio of recycler heen vanuit de verder knop.

      Het is gewoon irritant, ervaren mensen dit ook? Kan dit er weer uit gepatcht worden?
      Leg hier ff ticket van in, zet ik hem door naar de devs

      Thanks Syrabi <3
    • Mijn ervaring is juist dat die sinds kort wel weer netjes verdwijnt, waar die een tijdje inderdaad bleef hangen...
      FireFox, vanilla.
      @Spacefighter vergeet niet je O.S. en browser te vermelden, liefst met versie nummers erbij.

      Edited and fixed: de update heeft het weer vernaggeld ;(
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III

      The post was edited 1 time, last by Freakertje ().

    • zijn wel meer vreemde dingen gaande nu...
      zo heb ik bij "de te activeren voorwerpen" een ingenieur token staan !

      Ingenieur

      Huur ingenieur
      Duur: 1w
      In inventaris: 4

      had er 5 ...1 geactiveerd maar geen week erbij in off. schermpje


      Ingenieu
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
    • ressiv wrote:

      zijn wel meer vreemde dingen gaande nu...
      zo heb ik bij "de te activeren voorwerpen" een ingenieur token staan !

      Ingenieur

      Huur ingenieur
      Duur: 1w
      In inventaris: 4

      had er 5 ...1 geactiveerd maar geen week erbij in off. schermpje


      Ingenieu
      Kom jij überhaupt nog bij de inventaris dan? Ik was 40 seconden verder eer ik iets zag... :sleeping:
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Freakertje wrote:

      Kom jij überhaupt nog bij de inventaris dan? Ik was 40 seconden verder eer ik iets zag...
      nu
      8 sec bij het knopje in overzichtscherm .....
      en 17sec voor openen winkel...
      maar het varieerd per dag :(
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}