Ik ben voor.
Gewoon niet zo zeiken en spelen als je er wilt spelen
Gewoon niet zo zeiken en spelen als je er wilt spelen
Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
ressiv wrote:
kortom ... de verloedering slaat met het oog op winstbejag flink toe bij gameforce ...
Lord wrote:
Dan heb je het draadje niet goed begrepen, of ik begrijp jouw opmerking niet. De vraag vanuit ons (het team) is of jullie (de community) iets zien in een chaos universum. Dat heeft toch niks te maken met winst en verloedering? Je kunt dus input geven op deze vraag of je mengen in de discussie, voor je persoonlijke mening kun je een klaagdraadje openen in de Space tavern.ressiv wrote:
kortom ... de verloedering slaat met het oog op winstbejag flink toe bij gameforce ...
Julius wrote:
Zo moeilijk is het niet om als developer een property toe te voegen dat een cheaters-account niet kan verhuizen op wat voor manier dan ook. Iedereen blij.
Julius wrote:
Lord wrote:
ressiv wrote:
Dan heb je het draadje niet goed begrepen, of ik begrijp jouw opmerking niet. De vraag vanuit ons (het team) is of jullie (de community) iets zien in een chaos universum. Dat heeft toch niks te maken met winst en verloedering? Je kunt dus input geven op deze vraag of je mengen in de discussie, voor je persoonlijke mening kun je een klaagdraadje openen in de Space tavern.
Die is mooi, iemand neerbuigend verwijzen naar de Space tavern, waar nooit iets gepost wordt, omdat jij zijn opmerking niet begrijpt of niet wil begrijpen. Misschien moet je daarheen met je klacht?
Volgens mij was de vraag wat wij als gemeenschap van dit idee vinden, er wordt letterlijk gevraagd om onze persoonlijke mening, en dan is het niet meer dan logisch dat dit een discussie oplevert, de een is voor, de ander tegen. En een goed onderbouwde mening vereist, naast analyse van de vraag, ook dat je alle kanten en effecten van het antwoord belicht. Dat is volgens mij in dit onderwerp precies wat er gebeurd, inclusief het antwoord van ressiV.
Lord wrote:
De vraag om een mening en het geven van de mening zijn prima, maar dan is de aanname dat verloedering en winstbejag toeslaan niet terecht. Als dat het geval was, was er geen vraag geweest maar een aankondiging. Combineer deze post met de voorgaande post van ressiv en je ziet dat er een beetje een trend ontstaat...Julius wrote:
Die is mooi, iemand neerbuigend verwijzen naar de Space tavern, waar nooit iets gepost wordt, omdat jij zijn opmerking niet begrijpt of niet wil begrijpen. Misschien moet je daarheen met je klacht?Lord wrote:
Dan heb je het draadje niet goed begrepen, of ik begrijp jouw opmerking niet. De vraag vanuit ons (het team) is of jullie (de community) iets zien in een chaos universum. Dat heeft toch niks te maken met winst en verloedering? Je kunt dus input geven op deze vraag of je mengen in de discussie, voor je persoonlijke mening kun je een klaagdraadje openen in de Space tavern.ressiv wrote:
Volgens mij was de vraag wat wij als gemeenschap van dit idee vinden, er wordt letterlijk gevraagd om onze persoonlijke mening, en dan is het niet meer dan logisch dat dit een discussie oplevert, de een is voor, de ander tegen. En een goed onderbouwde mening vereist, naast analyse van de vraag, ook dat je alle kanten en effecten van het antwoord belicht. Dat is volgens mij in dit onderwerp precies wat er gebeurd, inclusief het antwoord van ressiV.
Discussie juich ik toe en zie ik ook, zowel een eerdere posts als in jouw post, in de post van ressiv zie ik enkel de aanname/mening over GF. Om te voorkomen dat dit draadje vervalt in one-liners over hoe beroerd GF/het team wel of niet is, maak ik een opmerking en verduidelijk ik waar het topic ook alweer wel over gaat.
"My ambition is handicapped by laziness"
— Charles Bukowski (Factotum)
"My ambition is handicapped by laziness"
— Charles Bukowski (Factotum)
KoekieMonster wrote:
Als je niet top 5 of top 10 in nieuwere uni's staat dan doe je iets grandioos verkeerd en hoef jij je echt geen zorgen te maken over lui die je uni in mergen)