Mobiel spelen naar de gadver

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Je telefoon is te oud en daarom wordt je niet meer toegelaten tot de elite :P
      Nee zonder dollen, hier net even getest met Edge op Android, lijkt allemaal prima te werken, dus ik vrees dat het aan jouw browser en/of verbinding ligt.
      Ben je in de gelegenheid er een andere browser op te installeren en dat te testen? Let op: doe dat met WIFI verbinding, anders gaat dat ten koste van je databundel.
      Heb je een recente OS (Android, iOS) draaien? Is je browser up te date en welke gebruik je? Iets meer details zou kunnen verklaren wat er bij je aan de hand is, hoewel het wel moeilijk gaat worden op afstand.
      Het is ook niet zo dat je databundel nu geknepen is doordat je de limiet van de maand al gebruikt hebt?

      Ik noem maar even wat opties, maar het is nu vooral gissen, want dit komt neer op 'mijn auto is stuk, maar jullie moeten nu raden wat er kapot is en op afstand repareren!' ;)
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Freakertje wrote:

      Je telefoon is te oud en daarom wordt je niet meer toegelaten tot de elite :P
      Nee zonder dollen, hier net even getest met Edge op Android, lijkt allemaal prima te werken, dus ik vrees dat het aan jouw browser en/of verbinding ligt.
      Ben je in de gelegenheid er een andere browser op te installeren en dat te testen? Let op: doe dat met WIFI verbinding, anders gaat dat ten koste van je databundel.
      Heb je een recente OS (Android, iOS) draaien? Is je browser up te date en welke gebruik je? Iets meer details zou kunnen verklaren wat er bij je aan de hand is, hoewel het wel moeilijk gaat worden op afstand.
      Het is ook niet zo dat je databundel nu geknepen is doordat je de limiet van de maand al gebruikt hebt?

      Ik noem maar even wat opties, maar het is nu vooral gissen, want dit komt neer op 'mijn auto is stuk, maar jullie moeten nu raden wat er kapot is en op afstand repareren!' ;)
      Het is sinds de update van gisteren...

      Edge, Chrome en Safari werken niet op zowel 4G als WiFi
    • Hier is die nu ook gearriveerd. En inderdaad, via Edge op Android kan ik geen vloot meer versturen, net zoals je beschrijft.
      Ik heb de volledige browse history, coockies, etc gewist, maar geen verschil.
      @Independence ik denk dat @Robbendinho hier een terechte klacht heeft, edoch vermoed ik ook zo dat dit ook al vanuit andere communities naar boven aan het komen is.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III

      The post was edited 1 time, last by Freakertje ().

    • Niet alleen mobiel,

      Je kan bij vlootverzending gewoon niet meer doorklikken door op enter te rammen in het 2de (en laatste vlootscherm)

      Expo sturen (bijvoorbeeld) kan je wel nog standaard missies aanklikken, (standaard) coords aanklikken om dan snel te kunnen versturen, nee, nu moet je met je muis naar STUUR VLOOT bewegen om verder te gaan.
      Stel, je word aangevallen en zou nog tijd hebben om snel weg te saven, dat zit er dus ook niet meer in.
      (wat kan mij het boeien dat ik 3sec langer bezig ben per vloot voor die expo, of aanvallen (op i) uit te zetten, niets.
      Maar wel als je dus een aanval op je dak krijgt en snel weg wil saven...
    • En als je op dat gebied enige extensies uitzet? Want daar heb ik nu juist weer geen last van. Dat lijkt dus heel erg situatie afhankelijk te zijn.
      Van een alliantiegenoot hoorde ik trouwens dat het hem wél lukt een (expeditievloot) op de mobiel te versturen, dus het is ook daar wel enigzins situatie afhankelijk.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Voor Duitste server zal je bij de Duitse support moeten zijn :P

      Het is ook niet optimaal en ideaal maar de mobiele versie uitschakelen zou moeten helpen bij de problemen op mobiel. Hier geprobeerd met chrome en safari, telefoon volledig ge-update.
      Mobiele versie zou automatisch moeten uitschakelen als je volledig uitlogt op de telefoon, en anders zou je dat even op een pc/tablet moeten doen. bij Safari werkt het met geheel uitloggen.

      Het door enteren werkt bij nog gewoon wel, als je met add-ons speelt, kijk dan eerst ff of die uitschakelen werkt, zo niet maak dan even een ticket aan zodat we de problemen kunnen doorzetten. Beschrijf wel duidelijk wat en waar het probleem is en waarmee je speelt.