Laatkomer(s) Universum 3

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Laatkomer(s) Universum 3

      Goedemiddag mede-ogamers,

      Ik heb een aantal keer geprobeerd om in nieuwe uni's te starten maar de spelersaantallen en specs zijn niet dat gene waar ik naar op zoek was. De verleiding om lekker een avondje door te zakken en OGame te vergeten was dan ook groter dan het kijken of m'n vlootje al terug was. Zeker met vlootspeed 6x was dat niet te doen.
      Universum 3 voldoet daar in tegen aan mijn wensen qua ''specs'' lijstje en het spelersaantal is ook onwijs aangenaam (momenteel 868 spelers.) Ondanks dat er ook een deel in v-mode staat blijven er nog steeds veel meer actieve spelers over dan welke nieuwe uni dan ook.

      Ik heb ervoor gekozen om vanaf 0 puntjes te beginnen en daar mijn focus te gaan leggen. Als er nou spelers zijn die met mij willen meedoen voel je dan vooral welkom!

      Spelers die al een tijdje meegaan in universum 3 wil ik dan ook vragen om hier en daar een steentje bij te dragen voor opnieuw startende spelers! (Voel je niet verplicht, alle beetjes helpen)

      Ik ben vandaag begonnen onder de ingamenaam: ''Laatkomer'' grondstoffen zijn welkom! :thumbsup:
      - Universum 3 [.30plus.] -

      The post was edited 2 times, last by Martin Garrix ().