Onmogelijke stijging

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Onmogelijke stijging

    Aangezien de GO's natuurlijk weer hun kop in het zand steken maar even de vraag hier stellen, misschien heeft iemand wel een heldere uitleg.

    Hoe kan een speler die keer op keer gecrashed wordt, en weken in een kerkhof server heeft gestaan opeens 2 levels astro stijgen? En dan niet de minste, nee 28&29. Ah ik zeg maar wat, 300 miljard gs?
    Veel spelers moeten hier maanden en maanden voor sparen, maar deze speler heeft het "opeens".

    Dit is gewoon onmogelijk, of GF heeft even een handje geholpen als goedmakertje voor de verplaatsing naar de kerhof server?

    Wie o wie heeft het heldere antwoord?
    De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

    DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000
  • Vergeet er niet bij te melden dat het hier om 431 miljoen punten gaat sinds 30-05-2021, dat is zo'n 7,2 miljard gs per dag.

    Zet dat tegenover de stijging van 4 andere spelers die 'normaal' rankten (en die boven hem stonden 60 dagen geleden voor z'n puntenstijging), de toen #1/2/4 en 6: 418 miljoen punten in 60 dagen...6,96 miljard gs per dag... met z'n vieren dus. Gemiddeld 1,7 miljoen punten per dag met een hogere eco/meer activiteit en slagen...factor 4,2 (huehuehue) meer dan gemiddeld verdient onze snelle stijger.

    Wat betreft de eco: deze vier spelers hadden 60 dagen terug samen zo'n 2,4 miljard punten in eco. De snelle stijger destijds 600 miljoen.

    Niets aan de hand, loop rustig door.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Neh niet mogelijk.

    Nou zo uit de mauw geschud weet ik niet, daarom zet ik er een vraagteken achter, ik vraag het me af.
    Is natuurlijk een oud teamler die uit de server is gehaald, weer terug is geplaatst met weet ik veel hoeveel verplaatsingen, dus zeg jij het maar wat hier aan de hand is?
    De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

    DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000