u3 top 2 acc !

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Picker wrote:

    Wappie wrote:

    Independence wrote:

    @Wappie

    Komt er nog een besluit? Maandje verder onderhand :)
    als er een juist iemand reageert. dan komt er zeker een besluit ! maar die is er nog niet! dus staat nog open !
    Waarom is JamesCameron niet goed?
    Niet te veel kritische vragen stellen Picker! Straks moeten ze weer langs de Etos voor nieuwe luiers omdat het broekie weer nat is
  • deze mensen hebben een harde piel om zoon acc te krijgen. laat ze maar NAT dromen om dat ze weten geen suc6 te boeken Jamy je heb toch al een mooi acc hou het maar heell.

    mijn strijder heb nog niet gereageerd, zo dra die komt issie Gone mocht hij de tijd er voor hebben !
    en stop met zielig doen enkel de Draco groep is welkom !
  • Als dat account net zo slecht opgebouwd is als je spelling, laat dan maar zitten... Maar dan moet je nu ook echt ophouden met het sturen van persoonlijke berichten, want dat begin ik onderhand ook echt een beetje zat te worden. NEE! IK WIL JE ACCOUNT NIET OVERNEMEN!!! Ik weet niet hoe duidelijk ik het moet gaan zeggen, nog... Oh... wacht... ik probeer het even in je eigen taal:

    Ju mot nie so lope zijkuh, wan kwil um gwonn nie! Dus afnokke nauw met je spam...

    edit: James heeft alles van mij geleerd, he?!
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • Wappie wrote:

    deze mensen hebben een harde piel om zoon acc te krijgen. laat ze maar NAT dromen om dat ze weten geen suc6 te boeken Jamy je heb toch al een mooi acc hou het maar heell.

    mijn strijder heb nog niet gereageerd, zo dra die komt issie Gone mocht hij de tijd er voor hebben !
    en stop met zielig doen enkel de Draco groep is welkom !
    Alleen spelers die in de server Draco speelde mogen het account hebben? Bedoel je hier mee DutchPride?
  • ReWinD wrote:

    Wappie wrote:

    deze mensen hebben een harde piel om zoon acc te krijgen. laat ze maar NAT dromen om dat ze weten geen suc6 te boeken Jamy je heb toch al een mooi acc hou het maar heell.

    mijn strijder heb nog niet gereageerd, zo dra die komt issie Gone mocht hij de tijd er voor hebben !
    en stop met zielig doen enkel de Draco groep is welkom !
    Alleen spelers die in de server Draco speelde mogen het account hebben? Bedoel je hier mee DutchPride?
    heb jij de keuze of heb ik die. zoek het lekker uit ! acc staat nog beschikbaar! heb betaalde dm dus geen haast!
  • Wappie wrote:

    ReWinD wrote:

    Wappie wrote:

    deze mensen hebben een harde piel om zoon acc te krijgen. laat ze maar NAT dromen om dat ze weten geen suc6 te boeken Jamy je heb toch al een mooi acc hou het maar heell.

    mijn strijder heb nog niet gereageerd, zo dra die komt issie Gone mocht hij de tijd er voor hebben !
    en stop met zielig doen enkel de Draco groep is welkom !
    Alleen spelers die in de server Draco speelde mogen het account hebben? Bedoel je hier mee DutchPride?
    heb jij de keuze of heb ik die. zoek het lekker uit ! acc staat nog beschikbaar! heb betaalde dm dus geen haast!
    Hahaha! Dit klinkt een beetje als het wachten op de prins op het witte paard, maar niet iedere kikker willen kussen... of zo... HAHAHAHA!!!
    Oeh... jij voelt je wel écht heel goed, he?! (en je spreekt dan over mensen die met een harde piel zitten, terwijl je zelf waarschijnlijk de a niet meer in kan drukken op het toetsenbord zonder dat de p mee reageert...)

    Red Dragon @ 17-09/21:51 - Er is in dit topic een algemene warn van kracht. Zoals aangegeven is het topic bedoelt voor een account en niet om elkaar af te kraken.
    Je ontvangt hierbij dan ook een waarschuwing. Tevens zal dit topic gesloten
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...

    The post was edited 2 times, last by Red Dragon ().