[TOT: 508.000] Meester [Hooligan] vs. Sumilidon & Jonas [SKANK] (A: 508.000, V: 0)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 508.000] Meester [Hooligan] vs. Sumilidon & Jonas [SKANK] (A: 508.000, V: 0)

      Okee... tis om te janken... ALWEER gecrashed, tenminste dat zou die n00b (waarvan ik de naam al weer kwijt ben, was het BlazeKing?) zeggen... en... én! HET IS WAAR!

      Verdomd als het niet waar is... KEIHARD in een ninja gelopen!

      Het erge van het geheel is nog dat de piloten van de bootjes van Jonas mij helemaal niet wilde ninja'en! Nee... nee... die hadden even niet opgelet tijdens het laatste teamuitje (of hadden teveel gedronken, maar dat wilden ze niet toegeven) en waren toen maar even bij Sumilidon gaan uitrusten (roes uit slapen).

      Ik snap niet wat een nr16 van de uni met een i-tje op plek weet-ik-veel in zijn vriendenlijst moet/doet, óf waarom je in vredesnaam de nr84 zou willen ninja'en vanwege 1M grondstoffen óf de 120 kv's (maar dit laatste werd ontkend! Of in ieder geval á la Rutte: er was geen actieve herinnering van...).


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Meester [Hooligan]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 127
      _________________________________________

      Verdediger Sumilidon
      ________________________________________________

      _________________________________________

      Verdediger Jonas [SKANK]
      ________________________________________________

      Interceptor 25
      Pathfinder 15

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Meester [Hooligan]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Sumilidon
      ________________________________________________

      _________________________________________

      Verdediger Jonas [SKANK]
      ________________________________________________

      Interceptor 25 ( -0 )
      Pathfinder 15 ( -0 )

      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 508.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 76.200 metaal en 76.200 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 1%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -177.800
      Kristal: -177.800
      Deuterium: 0
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 355.600 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 0
      Kristal: 0
      Deuterium: 0
      De verdediger(s) hebben een totaal van 0 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Ik zag activiteit op een van de I'tjes waar ik regelmatig eens passeer. Gewoon een halt gestuurd zodat ik erna zelf kon farmen.
      Het spel werd dus gewoon gespeeld, en heb er inderdaad verder geen 2 seconden bij stilgestaan.

      Maar daarvoor lig jij wel op de fora en in m'n pm's te wenen.
      Ik weet welke ik erger vind, maar elk z'n prio zeker ƪ(˘⌣˘)ʃ
    • Tribiaz wrote:

      Ik zag activiteit op een van de I'tjes waar ik regelmatig eens passeer. Gewoon een halt gestuurd zodat ik erna zelf kon farmen.
      Het spel werd dus gewoon gespeeld, en heb er inderdaad verder geen 2 seconden bij stilgestaan.

      Maar daarvoor lig jij wel op de fora en in m'n pm's te wenen.
      Ik weet welke ik erger vind, maar elk z'n prio zeker ƪ(˘⌣˘)ʃ
      Wenen nog wel... oei oei oei... Het zal komen van het uiensnijden, denk ik...

      Vrienden met een i-tje... :thumbsup:
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

      En het werd nog véle malen beter...

      Omdat Jonas vindt dat ik loop te wenen en te zeveren, heeft hij vanmorgen zijn wekkertje gezet om alle (lees: ALLE!!!) i-tjes in mijn omgeving die ook maar enige waarde hebben, leeg te trekken!!!

      Dussss... Jonas heeft vanmorgen zijn hele vriendenlijst geplunderd! NICE 1, MATE! :kiss: :WS:
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Julius wrote:

      Oh echt? Wat erg voor je! ;(

      Je klinkt gefrustreerd, heeft hij toch mooi voor elkaar gekregen! :P
      Volgens mij lees jij niet helemaal goed... of ik breng de boodschap niet goed over, dat kan natuurlijk ook.

      Gefrustreerd ben ik allerminst. Als iemand zoveel moeite gaat doen om, als nr16 van de ranglijst, de i-tjes voor de nummer 80 van de ranglijst in een verder toch wel dooie uni, af te pakken, dan kan ik mij alleen maar vereerd voelen, toch? Kennelijk is hij toch wat onzeker over zijn eigen vaardigheden, anders zou hij wel voor mijn vloot gaan, toch? Dus nee... gefrustreerd is niet hoe ik mijn emotionele toestand zou omschrijven. (Wel lief dat jij voor je vriendje op komt... #schattig #liev #hadikmaarzonvriend )
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Je bent flink aan het overdrijven, Jonas heeft het spel slim gespeeld. Gewoon wat plagen. 1x expeditie en je hebt meer dan je verlies weer binnen.
      Het zou leuk zijn als er ook nog is een maan zou komen haha (heb ik serieus een keer gehad).

      Daarnaast, ik pak ook i-tjes van bijv. Sumilidon, ik ga gerust 50 stelsels verder om wat GS te krijgen terwijl ikzelf aan het slapen ben.
      Is dat afpakken? Ik wist niet dat er regels waren voor het plunderen van GS van i-tjes ...

      Dus niet alle credits aan Jonas geven.
      Simply Confusing
    • In dit geval wil ik wel van afpakken spreken, aangezien mijn aanval geblokt werd, zodat hij zijn eigen kv's kon vullen...

      Verder is het logisch dat je de gratis grondstoffen overal gewoon ophaalt, dus daar zul je mij verder niet over horen... Maar we gaan wel eens even zien hoeveel punten Jonas overhoudt, als ik zijn hele def weg ge-ipr-t heb... Coming up soon...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...