Oproep tot kennismaking aan alle grondleggers van Allianties in deze universum en daarbuiten.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Oproep tot kennismaking aan alle grondlegers van Allianties in deze universum en daarbuiten.

      Hallo grondleggers van ogame Allianties :D

      Graag nodig ik jullie (Grondlegger) uit om bij ons in de groep te komen voor het bespreken en praten over allerlei onderwerpen die te maken heeft met het onderhouden en oprichten van een alliantie en de obstakels die je tegen kunt komen naar een alliantie toe, en wat je allemaal kunt verwachten. En om eventuele problemen tussen Allianties te kunnen oplossen. ?(

      Kortweg gezegd, je kan vragen stellen of je verhaal vertellen over het onderwerp Allianties. Het is niet de bedoeling dat we elkaar negatief gaan aanvallen, het gaat over het delen van informatie enkel gericht op het onderwerp Allianties en hoe we het beter kunnen maken voor onze leden.

      Ben je een Grondlegger en geïnteresseerd, meld je dan aan op mijn Discord account. Hier heb ik een apart kanaal opgezet over het onderwerp allianties. :thumbsup:

      Het is hier ook mogelijk om meningsverschillen tussen Allianties op een neutraal gebied met elkaar te bespreken en eventueel op te lossen met hulp van andere Alliantie Grondleggers. Je hoeft niet noodzakelijk uit Universum Rhea te komen, om bij ons te komen.

      Discord adres: Sanctuary#2720
      of je gebruikt de uitnodigings- link: discord.gg/9YpfHWbx3h

      De eerste Alliantie Grondlegger die zich heeft gemeld is Blindfury van de The Infinite Galaxy (TIG) Alliantie, universum Rhea.
      De tweede Alliantie Grondlegger is Independence van de STONKS Alliantie, universum Quaoar.

      The post was edited 5 times, last by Sanctuary: Aanpassing, tekst voor uitbreiding, meer uitleg. ().

    • Je mag ook meedoen als je een Grondlegger wilt zijn, en tips kunt gebruiken voor je opstartende alliantie. Je hoeft niet eens van het universum Rhea te zijn.

      Ik zou het ook prettige vinden als jij of een andere Administrator van het Ogame forum, zich bij ons meldt en een soort agent op het achtergrond is, voor het geval dat het nodig is. elke Administrator kan zich bij deze melden.
    • Als grondlegger kan ik je mededelen dat het wel een erg zware functie is binnen de alliantie.

      Ik moest toch eenmaal een rang aanmaken met alle rechten, voor ik alle alliantie taken kon delegeren naar mijn onderdanen (ps. als een alliantielid dit lees, onderdaan staat uiteraard gelijk aan schatje). Na die zware en vermoeiende taak, kan ik eindelijk zonnen op de savanne :(
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat