Verdedigingswerken op manen die in aanbouw is, niet volledig zichtbaar

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Verdedigingswerken op manen die in aanbouw is, niet volledig zichtbaar

    Ik heb op mijn manen een (lange) lijst aan defs aanstaan.
    Maar als je dan ofwel in je overzicht alsook bij je def gaat kijken, zijn enkel de 5 eerste verdedigingwerken die lopende zijn, zichtbaar. Wat vroeger de gehele lijst was, 3 a 4 rijen onder elkaar.
    Als voorbeeld :




    Totaal, iets van een 2,5k plasma (opgeteld) 33m20sec per plasma bouwtijd = 83.000 minuten, dat is 1383,3 uren = 57,63 dagen, dat is 8,23 weken...
    En toch loopt mijn werf daar 23 weken. OMDAT er meer def in aanbouw is natuurlijk. Maar die is niet meer zichtbaar.

    Zo is het niet echt handig om te weten welke def ik er eventueel nog bij wil maken. (of ik moet 23 weken en 2 dagen wachten :/ )
  • Ik denk dat het een straf is van GF (althans, dat zou het in ieder geval MOETEN zijn!), omdat je zo debiel, achterlijk veel def op je FOKKING MAAN aan het bouwen bent...

    Ik stel eigenlijk een ban voor van 6 weken, daarna het verplicht moeten verschroten van alle def op je manen en de opbrengst daarvan (omdat je natuurlijk GF nog even sponsort met welke afbreekbooster ze daar dan ook voor verzinnen) moet je verdelen onder alle actieve spelers (5 of 6, gok ik) in de uni.

    Ontopic: Goh... wat vervelend voor je... heb je de browsergeschiedenis al eens gewist? Dat zorgt bij mij regelmatig voor een soepeler lopend Ogame.

    Red Dragon @ 21-09/19:49 - Pre-warn voor offtopic
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...

    The post was edited 1 time, last by Red Dragon ().

  • Trucker wrote:

    Nee hoor, gewoon op de pc.
    Heb al de add-ons al eens uitgezet, veranderd niets aan de zaak.

    FF een EDIT ik heb op mijn mobiel gekeken, daar (met AntiGameReborn AAN) werkt ie wel naar behoren, daar kan ik dus wel alle def zien die gebouwd word.
    Het kan mogelijk te maken hebben met bepaalde addons die je gebruikt.
    Als je deze niet gebruikt, heb je dan ook een vreemde weergave?
    mod Ogame NL | | Mail: reddragon[@]ogame.nl

    The post was edited 2 times, last by Red Dragon ().