[TOT: 1.408.924.000] Bukowski [ally] vs. ed1 [Psycho] (A: 120.160.000, V: 1.288.764.000)

    • [TOT: 1.408.924.000] Bukowski [ally] vs. ed1 [Psycho] (A: 120.160.000, V: 1.288.764.000)

      Welkom in Deimos ed1,

      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:



      Aanvaller Bukowski [ally]
      ________________________________________________


      Slagschip 50.759
      Interceptor 54.631
      Bommenwerper 25.121
      Vernietiger 27.652

      _________________________________________


      Verdediger ed1 [Psycho]
      ________________________________________________


      Klein vrachtschip 13.910
      Groot vrachtschip 11.720
      Licht gevechtsschip 42.411
      Zwaar gevechtsschip 10.509
      Kruiser 2.219
      Slagschip 1.794
      Recycler 66
      Spionagesonde 55.613
      Bommenwerper 1
      Zonne-energiesatelliet 8.000
      Vernietiger 141
      Ster des Doods 15
      Interceptor 932
      Reaper 298
      Pathfinder 729
      Raketlanceerder 100.000
      Kleine laser 1.012
      Grote laser 200
      Gausskanon 200
      Ionkanon 200
      Plasmakanon 300
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________



      Na het gevecht ...


      Aanvaller Bukowski [ally]
      ________________________________________________


      Slagschip 50.042 ( -717 )
      Interceptor 54.144 ( -487 )
      Bommenwerper 24.953 ( -168 )
      Vernietiger 27.487 ( -165 )

      _________________________________________


      Verdediger ed1 [Psycho]
      ________________________________________________


      Vernietigd!
      _________________________________________



      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!


      De aanvaller steelt:
      63.010.571 Metaal, 28.320.468 Kristal en 6.259.571 Deuterium


      De aanvaller heeft een totaal van 120.160.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.288.764.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 333.839.050 metaal en 237.233.350 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 97.590.610 eenheden gestolen.


      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:


      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 331.674.621
      Kristal: 222.868.818
      Deuterium: -6.040.429
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 548.503.010 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -842.617.571
      Kristal: -476.605.468
      Deuterium: -67.131.571
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.386.354.610 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2

      glrb
      "My ambition is handicapped by laziness"
      — Charles Bukowski (Factotum)

      The post was edited 1 time, last by bassie36 ().

    • LoneRanger wrote:

      Netjes Buko! Toch nog iets weten te vinden in deze uni. Ik zie dat jij inmiddels dik bovenaan staat! Expo's, wat DM gebruikt of gewoon veel itjes geraid? Enjoy de eerste plek!
      Pfff het lijkt er haast op dat jij je nieuwe vrienden belangrijker vindt Marco... Maar zoals Bassie al oppert...Heb je weer een account?

      Mooie slag Bassie, leuk dat jij ook nog steeds bezig bent


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • mauricovic wrote:

      LoneRanger wrote:

      Netjes Buko! Toch nog iets weten te vinden in deze uni. Ik zie dat jij inmiddels dik bovenaan staat! Expo's, wat DM gebruikt of gewoon veel itjes geraid? Enjoy de eerste plek!
      Pfff het lijkt er haast op dat jij je nieuwe vrienden belangrijker vindt Marco... Maar zoals Bassie al oppert...Heb je weer een account?
      Mooie slag Bassie, leuk dat jij ook nog steeds bezig bent
      jij heb overal comentaar maar heb nog nooit een slag van jou gezien !

      lekker bezig
    • Ho ho ho!
      Jullie zouden eens beter moeten zoeken Wappie en Bolder (van jou verwacht ik niet heel veel, omdat je in het verleden al hebt aangetoond niet zo heel erg secuur te zijn)... Mau en ik hebben onlangs nog een leuk slagje gemaakt!
      Daar komt bij dat Mau, net als ik, in het onderwijs zit en dus altijd gelijk heeft. En zo niet, dan bedelven we je onder een dusdanig dikke lap tekst, dat je de uitgang nooit meer vindt en al gauw dus huilend in een hoekje om genade zit te smeken, want anders ben je niet voor het eten thuis, of volgt er een 10-minuten-gespreksavond met papa en mama, waar we hen vertellen wat voor vreselijk rotkind je eigenlijk wel niet bent en vragen we doodleuk aan papa en mama of je buiten voeding ook nog de op hebt mee gekregen, of dat zij dat vergeten zijn... Daarna gaan we weer lekker een week op vakantie, terwijl we klagen dat we het zo vreselijk druk hebben.

      OT: Mooie slag, hoor... (denk ik... ik opende het topic op deze pagina)
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • odlaw wrote:

      Ho ho ho!
      Jullie zouden eens beter moeten zoeken Wappie en Bolder (van jou verwacht ik niet heel veel, omdat je in het verleden al hebt aangetoond niet zo heel erg secuur te zijn)... Mau en ik hebben onlangs nog een leuk slagje gemaakt!
      Daar komt bij dat Mau, net als ik, in het onderwijs zit en dus altijd gelijk heeft. En zo niet, dan bedelven we je onder een dusdanig dikke lap tekst, dat je de uitgang nooit meer vindt en al gauw dus huilend in een hoekje om genade zit te smeken, want anders ben je niet voor het eten thuis, of volgt er een 10-minuten-gespreksavond met papa en mama, waar we hen vertellen wat voor vreselijk rotkind je eigenlijk wel niet bent en vragen we doodleuk aan papa en mama of je buiten voeding ook nog de op hebt mee gekregen, of dat zij dat vergeten zijn... Daarna gaan we weer lekker een week op vakantie, terwijl we klagen dat we het zo vreselijk druk hebben.

      OT: Mooie slag, hoor... (denk ik... ik opende het topic op deze pagina)
      Dat dus !!!

      Lekker bezig :D


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • Wappies ontkennen nu eenmaal graag dat wat overduidelijk is en zoeken graag naar theorieën die niet voor niets het stadium van theorie nooit ontgroeit zijn en dat ook nooit zullen gaan doen... hooguit tot een samenzweringstheorie... Toch best sneu, dat je alleen maar bevestigd wordt in je vermoedens, door je eigen waanideeën... ach ja... that's life... for some.
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • odlaw wrote:

      Wappies ontkennen nu eenmaal graag dat wat overduidelijk is en zoeken graag naar theorieën die niet voor niets het stadium van theorie nooit ontgroeit zijn en dat ook nooit zullen gaan doen... hooguit tot een samenzweringstheorie... Toch best sneu, dat je alleen maar bevestigd wordt in je vermoedens, door je eigen waanideeën... ach ja... that's life... for some.
      en voor jou mening heb ik ook respect en *had het daar maar bij gelaten...*

      ][Lord][ [19-12-21 rond 02:00 uur] Dit gaat toch wel buiten de normen en waarden om. Waarschuwing voor ongepast taalgebruik.
    • Wappie wrote:

      odlaw wrote:

      Wappies ontkennen nu eenmaal graag dat wat overduidelijk is en zoeken graag naar theorieën die niet voor niets het stadium van theorie nooit ontgroeit zijn en dat ook nooit zullen gaan doen... hooguit tot een samenzweringstheorie... Toch best sneu, dat je alleen maar bevestigd wordt in je vermoedens, door je eigen waanideeën... ach ja... that's life... for some.
      en voor jou mening heb ik ook respect en *had het daar maar bij gelaten...*
      Oh man...laat je alsjeblieft vaccineren met een woordenboek en grammaticaregels. Dit is niet te lezen zo.

      ][Lord][ [19-12-21 rond 02:00 uur] Post kloppend gemaakt


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • mauricovic wrote:

      Wappie wrote:

      odlaw wrote:

      Wappies ontkennen nu eenmaal graag dat wat overduidelijk is en zoeken graag naar theorieën die niet voor niets het stadium van theorie nooit ontgroeit zijn en dat ook nooit zullen gaan doen... hooguit tot een samenzweringstheorie... Toch best sneu, dat je alleen maar bevestigd wordt in je vermoedens, door je eigen waanideeën... ach ja... that's life... for some.
      en voor jou mening heb ik ook respect en *had het daar maar bij gelaten...*
      Oh man...laat je alsjeblieft vaccineren met een woordenboek en grammaticaregels. Dit is niet te lezen zo.
      als je mijn booster wil hebben zeg het maar ! geef ze je graag ! de next 3 mag je ook hebben van me hebben hoe veilig je je dan wel niet gaat voelen ! mag james weten onze arts zonder grenzen !

      ][Lord][ [19-12-21 rond 02:00 uur] Post kloppend gemaakt