NR1 SOLO [TOT: 1.583.424.428.000] DnP [zeea] vs. Sexxie Exxie [Next] (A: 307.714.922.000, D: 1.275.709.506.000)

    • Chizo mooie klappert exxx jammer dat je stopt, maar voorlopig zal je geen slaap lozen nachten meer hebben van ogame maar van iets veel mooiers.......

      voor iedereen die roepen van voordeel dit voordeel dat, ik kan mij nog herinneren dat er een Merge kwam en er spelers die hier naar uni 3 kwamen behoorlijk wat voordeeltjes hebben gehad (gs boosters etc herplaatsingen ) door een bug, die nota benen is aangeraden door GO van ogame hier op het forum en toen hoorde ik jullie ook niet............

      Exxx geniet van je real life time we zien je vast wel weer eens verschijnen
      FIRST THE LIGHTNING THAN THE THUNDER THERE WAS THE KING!
    • ExXx wrote:

      Mooi man, kan ik eindelijk stoppen. Spel is al jaren verrot dat blijkt maar weer. En niks vaste plek, dat weet jij ook ouwe cheater :)

      team NL bedankt voor het “goede” werk, en Ogame voor het verzieken van wat ooit een mooi spel was maar nu een melkkoe.

      Bedankt boys voor de gezelligheid!
      haha lekker huilie huilie doen. Pak die tissues kleutertje.
    • Voor alle kanten valt wat te zeggen. Hoe kan het dat Bolder al maanden zijn accounts kwijt is, maar Chizo via de graveyard kan transferen en daarna weer vrolijk wordt teruggezet?

      Mickey Mouse-beleid. Als je maar geld uitgeeft...


      Oh, en om te voorkomen dat ik een (kinderachtige) warn krijg:

      Mooie slag! Goed gedaan! Veel plezier met je grondstofjes!

      PS. Misschien wil iemand uitrekenen hoeveel euro's deze slag heeft gekost.
      Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
    • TimmiT wrote:

      Voor alle kanten valt wat te zeggen. Hoe kan het dat Bolder al maanden zijn accounts kwijt is, maar Chizo via de graveyard kan transferen en daarna weer vrolijk wordt teruggezet?

      Mickey Mouse-beleid. Als je maar geld uitgeeft...


      Oh, en om te voorkomen dat ik een (kinderachtige) warn krijg:

      Mooie slag! Goed gedaan! Veel plezier met je grondstofjes!

      PS. Misschien wil iemand uitrekenen hoeveel euro's deze slag heeft gekost.
      3000 euro eh dr is nog zat over :thumbsup: :love: (6)
    • tielemans wrote:

      Chizo mooie klappert exxx jammer dat je stopt, maar voorlopig zal je geen slaap lozen nachten meer hebben van ogame maar van iets veel mooiers.......

      voor iedereen die roepen van voordeel dit voordeel dat, ik kan mij nog herinneren dat er een Merge kwam en er spelers die hier naar uni 3 kwamen behoorlijk wat voordeeltjes hebben gehad (gs boosters etc herplaatsingen ) door een bug, die nota benen is aangeraden door GO van ogame hier op het forum en toen hoorde ik jullie ook niet............

      Exxx geniet van je real life time we zien je vast wel weer eens verschijnen
      Als je doelt op spelers uit gemini (die werden gedwongen te mergen...): Die konden kiezen voor 2x zo traag of 1,5x zo snel spelen. Gezien de meesten er ook een druk leven naast hebben kozen veel u3. Ondanks andere 'slechtere en nadelige' eigenschappen van de uni... Het enige wat ze hebben gekregen is herplaatsingen voor planeten die niet op dezelfde plek terecht konden...vaak al planeten welke op die positie zaten mbv een betaalde herplaatsing...behoorlijk wat voordeeltjes?..overigens was er sprake van een token die er nooit is gekomen. Dan zouden veel al weg zijn...

      Gs boosters? Wie? Degene die wél direct zijn herplaatst bedoel je? Met die token, vervolgens ff gebanned/kerkhof, weer terug ed? Bovenstaande aanvaller heeft waarschijnlijk zo'n 50/60 herplaatsingen geoogst omdat je eerder ook herplaatsingen kreeg zodra je naar het kerkhof ging...
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • Chizo wrote:

      TimmiT wrote:

      Voor alle kanten valt wat te zeggen. Hoe kan het dat Bolder al maanden zijn accounts kwijt is, maar Chizo via de graveyard kan transferen en daarna weer vrolijk wordt teruggezet?

      Mickey Mouse-beleid. Als je maar geld uitgeeft...


      Oh, en om te voorkomen dat ik een (kinderachtige) warn krijg:

      Mooie slag! Goed gedaan! Veel plezier met je grondstofjes!

      PS. Misschien wil iemand uitrekenen hoeveel euro's deze slag heeft gekost.
      3000 euro eh dr is nog zat over :thumbsup: :love: (6)
      Je moet het er maar voor over hebben... met 3000 euro doe ik liever andere dingen, zelfs al blijft er bij mij ook nog wel zat over...

      Maar het lijkt mij toch vooral dat je op deze manier geen slagen wilt maken, toch? Wat is hier nou 'eervol' aan? ZIt er uitdaging achter?

      Ik heb eerder deze maand mogen zien dat Ogame echt wel vergane glorie is, hoor... het spel is volledig uit balans. En dat zal voorheen ook wel het geval zijn geweest, hoor, maar nu met de expo's... WAUW!
      Daarnaast alle merges die eigenlijk ook altijd voor oneerlijke situaties hebben gezorgd en dan nu dit verhaal er ook nog weer overheen...

      Het is dat ik het leuk vindt om met een paar andere mafketels gewoon maar wat te doen (zij niet, hoor... die berekenen hoe je het snelst in de top-10 kunt komen zonder geld te besteden en het lukt ze waarschijnlijk nog ook), maar anders zou ik ook allang het bijltje erbij neer hebben gegooid...

      Uit nostaligische overwegingen blijf ik nog even hangen, maar dat gaat vast ook niet al te lang meer duren... jammer.
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Robbendinho wrote:

      ExXx wrote:

      Mooi man, kan ik eindelijk stoppen. Spel is al jaren verrot dat blijkt maar weer. En niks vaste plek, dat weet jij ook ouwe cheater :)

      team NL bedankt voor het “goede” werk, en Ogame voor het verzieken van wat ooit een mooi spel was maar nu een melkkoe.

      Bedankt boys voor de gezelligheid!
      Standaard reactie van een verliezer.

      Puike slag, heerlijk gedaan
      Haha, ik dacht precies hetzelfde.

      Maar prima slag en hoe dat dan tot stand is gekomen...boeiuh!

      @Waldo...doe niet zo moeilijk man....3000 euro...Dat is bij jou alleen het statiegeld wat in je tuin staat


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • Wappie wrote:

      als meneer word terug gezet door team dan had deze beste man terug naar deimos gezet te worden !
      zo ging dat toch Dingdongding dat was zijn laatste UNl als RoT boys zitten ook nog met hen Token in Japetus!
      @Trucker
      RoT in japetus is daar gekomen met de normale merge, niet via tokens.

      Chizo komt oorspronkelijk uit uni3; en al zou die uit een andere uni van .nl komen, dan is de merge naar uni 3 alsnog "legaal" door de regels die aan de kerkhof-merges hangen.



      Mooie slag Chizo, no save no fleet zoals het gezegde gaat.

      :love: Thanks Syrabi
    • Uiteindelijk is het niet het punt dat ie terugkomt naar u3, daar zat ie al 2 weken voor deze slag en waren we eerlijk gezegd blij om, weer een flinke vis om op te jagen…

      wat nogal storend is en de reden is voor onze ophef is dat iemand naar een uni kan komen met 800miljard vloot in z’n werf die op geen enkele manier te spotten is door ons. Al waren we gevlogen, waar het plan er al voor was, hadden we hier ook tegenaan gevlogen.

      waarom worden voor ‘uni’ verplaatsingen niet dezelfde regels gebruikt als voor ‘planeet’ verplaatsingen: geen vloot onderweg, geen lopende onderzoeken en gebouwen en GEEN werfproductie aan. In het geval van een uni verplaatsing geldt dit dan voor alle planeten, maar dan weet je iig wel wat er in je uni komt en kun je vanuit daar het gevecht aan gaan met informatie die je zelf moet ophalen maar wel beschikbaar is (ondanks dat t al te zot voor woorden is dat je kunt ‘uni hoppen’!!)

      GF heeft het spelletje de afgelopen jaren goed verkloot waar dit wederom een voorbeeld van is!

      The post was edited 2 times, last by Zippy ().

    • Zippy wrote:

      Uiteindelijk is het niet het punt dat ie terugkomt naar u3, daar zat ie al 2 weken voor deze slag en waren we eerlijk gezegd blij om, weer een flinke vis om op te jagen…

      wat nogal storend is en de reden is voor onze ophef is dat iemand naar een uni kan komen met 800miljard vloot in z’n werf die op geen enkele manier te spotten is door ons. Al waren we gevlogen, waar het plan er al voor was, hadden we hier ook tegenaan gevlogen.

      waarom worden voor ‘uni’ verplaatsingen niet dezelfde regels gebruikt als voor ‘planeet’ verplaatsingen: geen vloot onderweg, geen lopende onderzoeken en gebouwen en GEEN werfproductie aan. In het geval van een uni verplaatsing geldt dit dan voor alle planeten, maar dan weet je iig wel wat er in je uni komt en kun je vanuit daar het gevecht aan gaan met informatie die je zelf moet ophalen maar wel beschikbaar is (ondanks dat t al te zot voor woorden is dat je kunt ‘uni hoppen’!!)

      GF heeft het spelletje de afgelopen jaren goed verkloot waar dit wederom een voorbeeld van is!

      Jaja, ga lekker GF te schuld geven. Die noob exxie kan niet eens saven en het is puur zijn eigen schuld dat hij te noob is om normaal te kunnen saven. Wat een lachertje. Grote mond dat Chizo wel even gepakt ging worden. Vervolgens kansloos neergehaald in zo een korte tijd.
    • Zippy wrote:

      Uiteindelijk is het niet het punt dat ie terugkomt naar u3, daar zat ie al 2 weken voor deze slag en waren we eerlijk gezegd blij om, weer een flinke vis om op te jagen…

      wat nogal storend is en de reden is voor onze ophef is dat iemand naar een uni kan komen met 800miljard vloot in z’n werf die op geen enkele manier te spotten is door ons. Al waren we gevlogen, waar het plan er al voor was, hadden we hier ook tegenaan gevlogen.

      waarom worden voor ‘uni’ verplaatsingen niet dezelfde regels gebruikt als voor ‘planeet’ verplaatsingen: geen vloot onderweg, geen lopende onderzoeken en gebouwen en GEEN werfproductie aan. In het geval van een uni verplaatsing geldt dit dan voor alle planeten, maar dan weet je iig wel wat er in je uni komt en kun je vanuit daar het gevecht aan gaan met informatie die je zelf moet ophalen maar wel beschikbaar is (ondanks dat t al te zot voor woorden is dat je kunt ‘uni hoppen’!!)

      GF heeft het spelletje de afgelopen jaren goed verkloot waar dit wederom een voorbeeld van is!
      Dit klinkt wel echt als een hoop flauwekul. Als hij uit vakantiemodus komt en in de eerste minuten alle grondstoffen in de werf stopt dan weet je ook niet dat de tegenstander een vermogen aan grondstoffen in zijn werf heeft zitten. Of moet er dan maar een regel komen dat je een totaal rapport krijgt van iedere speler die de uni betreed?

      Al die euro's en het hoppen verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar er mankeert niets aan de slag. Verdediger waande zich veilig genoeg om op puin te saven en die laksheid is hier afgestraft..
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      Dit klinkt wel echt als een hoop flauwekul. Als hij uit vakantiemodus komt en in de eerste minuten alle grondstoffen in de werf stopt dan weet je ook niet dat de tegenstander een vermogen aan grondstoffen in zijn werf heeft zitten. Of moet er dan maar een regel komen dat je een totaal rapport krijgt van iedere speler die de uni betreed?
      Al die euro's en het hoppen verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar er mankeert niets aan de slag. Verdediger waande zich veilig genoeg om op puin te saven en die laksheid is hier afgestraft..
      en dit klinkt als nog meer flauwe kul.
      1. Hij zat niet in vmode maar kwam vanuit een Tsjechische uni hier, dus een nutteloos vergelijk
      2. Vanaf het moment dat ie terug kwam hebben we hem in de gaten gehouden en wisten we precies wat ie aan vloot had vliegen en aan gs had liggen.

      Zeker, de slag is legaal en netjes afgestraft dat iemand op puin saved maar als je met alle info hierboven simt en je kunt niet gesloopt worden of iig niet winst betwijfel ik of ieder ander 600mil deutkosten per save had willen spenderen. Daarmee zit mijn punt dus niet op chizo die gebruikt maar van een mogelijkheid maar wel GF die de mogelijkheid biedt

      en als je beter leest zie je mijn voorstel al om dit soort onzin te voorkomen. Een al bestaande regel toepassen op dergelijke situaties
    • Zippy wrote:

      en dit klinkt als nog meer flauwe kul.1. Hij zat niet in vmode maar kwam vanuit een Tsjechische uni hier, dus een nutteloos vergelijk
      2. Vanaf het moment dat ie terug kwam hebben we hem in de gaten gehouden en wisten we precies wat ie aan vloot had vliegen en aan gs had liggen.

      Zeker, de slag is legaal en netjes afgestraft dat iemand op puin saved maar als je met alle info hierboven simt en je kunt niet gesloopt worden of iig niet winst betwijfel ik of ieder ander 600mil deutkosten per save had willen spenderen. Daarmee zit mijn punt dus niet op chizo die gebruikt maar van een mogelijkheid maar wel GF die de mogelijkheid biedt

      en als je beter leest zie je mijn voorstel al om dit soort onzin te voorkomen. Een al bestaande regel toepassen op dergelijke situaties

      Al kwam hij uit de rimboe, dan nog had hij bij binnenkomst direct de grondstoffen kunnen opmaken zodat jullie het nooit inzichtelijk zouden hebben gehad. Dus geen idee wat je probeert te zegen met je punt 1 en 2, want zelfs als ze jouw voorstel toepassen, zou je tegen hetzelfde aan kunnen lopen.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • @Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................

      @Zaphod, ik zeg niet dat jullie allemaal dat gedaan hebben maar zeker 1 speler uit jullie alliantie heeft dit toegegeven en ook meerdere spelers hebben dit gedaan ik dacht (vrijwel zeker) ook uit jullie alliantie, oplopend tot 500 gs boosters per soort en idd 50/60 gekregen herplaatsingen. Wat ik hier mee zeg als je goed lees is niet dat ik jullie daarop aanval maar met name de GO die jullie daarover heeft geinformeerd dat zijn die zelfde go's die jullie nu afkraken :P

      En verder succes allemaal misschien heeft Chizo nog wel wat tijd over voor de rest van next
      FIRST THE LIGHTNING THAN THE THUNDER THERE WAS THE KING!
    • tielemans wrote:

      @Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................
      En als je tante een leuter had gehad was t je oom geweest….

      natuurlijk kun je alle bedenkbare situaties erbij halen om een punt te maken, het gaat hier om de huidige situatie