Wat een slag zeg...
1,2 biljoen schade :O
Have fun met de winst en Sexxie @ GLRL
1,2 biljoen schade :O
Have fun met de winst en Sexxie @ GLRL
ExXx wrote:
Mooi man, kan ik eindelijk stoppen. Spel is al jaren verrot dat blijkt maar weer. En niks vaste plek, dat weet jij ook ouwe cheater
team NL bedankt voor het “goede” werk, en Ogame voor het verzieken van wat ooit een mooi spel was maar nu een melkkoe.
Bedankt boys voor de gezelligheid!
TimmiT wrote:
Voor alle kanten valt wat te zeggen. Hoe kan het dat Bolder al maanden zijn accounts kwijt is, maar Chizo via de graveyard kan transferen en daarna weer vrolijk wordt teruggezet?
Mickey Mouse-beleid. Als je maar geld uitgeeft...
Oh, en om te voorkomen dat ik een (kinderachtige) warn krijg:
Mooie slag! Goed gedaan! Veel plezier met je grondstofjes!
PS. Misschien wil iemand uitrekenen hoeveel euro's deze slag heeft gekost.
tielemans wrote:
Chizo mooie klappert exxx jammer dat je stopt, maar voorlopig zal je geen slaap lozen nachten meer hebben van ogame maar van iets veel mooiers.......
voor iedereen die roepen van voordeel dit voordeel dat, ik kan mij nog herinneren dat er een Merge kwam en er spelers die hier naar uni 3 kwamen behoorlijk wat voordeeltjes hebben gehad (gs boosters etc herplaatsingen ) door een bug, die nota benen is aangeraden door GO van ogame hier op het forum en toen hoorde ik jullie ook niet............
Exxx geniet van je real life time we zien je vast wel weer eens verschijnen
Chizo wrote:
3000 euro eh dr is nog zat overTimmiT wrote:
Voor alle kanten valt wat te zeggen. Hoe kan het dat Bolder al maanden zijn accounts kwijt is, maar Chizo via de graveyard kan transferen en daarna weer vrolijk wordt teruggezet?
Mickey Mouse-beleid. Als je maar geld uitgeeft...
Oh, en om te voorkomen dat ik een (kinderachtige) warn krijg:
Mooie slag! Goed gedaan! Veel plezier met je grondstofjes!
PS. Misschien wil iemand uitrekenen hoeveel euro's deze slag heeft gekost.
Robbendinho wrote:
Standaard reactie van een verliezer.ExXx wrote:
Mooi man, kan ik eindelijk stoppen. Spel is al jaren verrot dat blijkt maar weer. En niks vaste plek, dat weet jij ook ouwe cheater
team NL bedankt voor het “goede” werk, en Ogame voor het verzieken van wat ooit een mooi spel was maar nu een melkkoe.
Bedankt boys voor de gezelligheid!
Puike slag, heerlijk gedaan
Wappie wrote:
als meneer word terug gezet door team dan had deze beste man terug naar deimos gezet te worden !
zo ging dat toch Dingdongding dat was zijn laatste UNl als RoT boys zitten ook nog met hen Token in Japetus!
@Trucker
The post was edited 2 times, last by Zippy ().
Zippy wrote:
Uiteindelijk is het niet het punt dat ie terugkomt naar u3, daar zat ie al 2 weken voor deze slag en waren we eerlijk gezegd blij om, weer een flinke vis om op te jagen…
wat nogal storend is en de reden is voor onze ophef is dat iemand naar een uni kan komen met 800miljard vloot in z’n werf die op geen enkele manier te spotten is door ons. Al waren we gevlogen, waar het plan er al voor was, hadden we hier ook tegenaan gevlogen.
waarom worden voor ‘uni’ verplaatsingen niet dezelfde regels gebruikt als voor ‘planeet’ verplaatsingen: geen vloot onderweg, geen lopende onderzoeken en gebouwen en GEEN werfproductie aan. In het geval van een uni verplaatsing geldt dit dan voor alle planeten, maar dan weet je iig wel wat er in je uni komt en kun je vanuit daar het gevecht aan gaan met informatie die je zelf moet ophalen maar wel beschikbaar is (ondanks dat t al te zot voor woorden is dat je kunt ‘uni hoppen’!!)
GF heeft het spelletje de afgelopen jaren goed verkloot waar dit wederom een voorbeeld van is!
Zippy wrote:
Uiteindelijk is het niet het punt dat ie terugkomt naar u3, daar zat ie al 2 weken voor deze slag en waren we eerlijk gezegd blij om, weer een flinke vis om op te jagen…
wat nogal storend is en de reden is voor onze ophef is dat iemand naar een uni kan komen met 800miljard vloot in z’n werf die op geen enkele manier te spotten is door ons. Al waren we gevlogen, waar het plan er al voor was, hadden we hier ook tegenaan gevlogen.
waarom worden voor ‘uni’ verplaatsingen niet dezelfde regels gebruikt als voor ‘planeet’ verplaatsingen: geen vloot onderweg, geen lopende onderzoeken en gebouwen en GEEN werfproductie aan. In het geval van een uni verplaatsing geldt dit dan voor alle planeten, maar dan weet je iig wel wat er in je uni komt en kun je vanuit daar het gevecht aan gaan met informatie die je zelf moet ophalen maar wel beschikbaar is (ondanks dat t al te zot voor woorden is dat je kunt ‘uni hoppen’!!)
GF heeft het spelletje de afgelopen jaren goed verkloot waar dit wederom een voorbeeld van is!
Lange Giraffe wrote:
Dit klinkt wel echt als een hoop flauwekul. Als hij uit vakantiemodus komt en in de eerste minuten alle grondstoffen in de werf stopt dan weet je ook niet dat de tegenstander een vermogen aan grondstoffen in zijn werf heeft zitten. Of moet er dan maar een regel komen dat je een totaal rapport krijgt van iedere speler die de uni betreed?
Al die euro's en het hoppen verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar er mankeert niets aan de slag. Verdediger waande zich veilig genoeg om op puin te saven en die laksheid is hier afgestraft..
Zippy wrote:
en dit klinkt als nog meer flauwe kul.1. Hij zat niet in vmode maar kwam vanuit een Tsjechische uni hier, dus een nutteloos vergelijk
2. Vanaf het moment dat ie terug kwam hebben we hem in de gaten gehouden en wisten we precies wat ie aan vloot had vliegen en aan gs had liggen.
Zeker, de slag is legaal en netjes afgestraft dat iemand op puin saved maar als je met alle info hierboven simt en je kunt niet gesloopt worden of iig niet winst betwijfel ik of ieder ander 600mil deutkosten per save had willen spenderen. Daarmee zit mijn punt dus niet op chizo die gebruikt maar van een mogelijkheid maar wel GF die de mogelijkheid biedt
en als je beter leest zie je mijn voorstel al om dit soort onzin te voorkomen. Een al bestaande regel toepassen op dergelijke situaties
tielemans wrote:
@Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................