NR1 SOLO [TOT: 1.583.424.428.000] DnP [zeea] vs. Sexxie Exxie [Next] (A: 307.714.922.000, D: 1.275.709.506.000)

    • Zippy wrote:

      tielemans wrote:

      @Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................
      En als je tante een leuter had gehad was t je oom geweest….
      natuurlijk kun je alle bedenkbare situaties erbij halen om een punt te maken, het gaat hier om de huidige situatie
      Stel je niet zo aan joh, de huidige situatie is vrij simpel. Aanvaller plant bij binnenkomst al dat hij jullie op deze manier wil pakken. Doet het nu via de werf en had anders bij binnenkomst alles in de werf geslingerd voor hetzelfde effect.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Zippy wrote:

      tielemans wrote:

      @Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................
      En als je tante een leuter had gehad was t je oom geweest….
      natuurlijk kun je alle bedenkbare situaties erbij halen om een punt te maken, het gaat hier om de huidige situatie

      Jullie hebben een veel te grote mond. En nu is iemand gecrasht en is het alles de schuld geven behalve de noob die gecrasht is. Niks had dit kunnen voorkomen enkel dat Chizo de uni niet in was gekomen. Ondanks dit jullie wisten dat hij er was en hadden de scenario's zelf kunnen bedenken. Ik weet nog dat toen jullie naar uni.3 kwamen allemaal grote mond hadden en extra 40miljars gs im vloot af te kopen (ook geld pompen dus) om Chizo te crashen. En wat andere zeggen. Als die GS er was had je het toch niet zien aankomen. Grappig dat als andere mensen die gecrasht zijn excuses gaven jullie een bek dat het noobs waren. Jullie zijn zelf een groepje noobs. En jij hebt eerder moonblows random gedaan en dat bewees voor mij dat je ook een strontfleeter was die maar wat doet op goed geluk.
    • StewieGriffin wrote:

      Zippy wrote:

      tielemans wrote:

      @Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................
      En als je tante een leuter had gehad was t je oom geweest….natuurlijk kun je alle bedenkbare situaties erbij halen om een punt te maken, het gaat hier om de huidige situatie
      Jullie hebben een veel te grote mond. En nu is iemand gecrasht en is het alles de schuld geven behalve de noob die gecrasht is. Niks had dit kunnen voorkomen enkel dat Chizo de uni niet in was gekomen. Ondanks dit jullie wisten dat hij er was en hadden de scenario's zelf kunnen bedenken. Ik weet nog dat toen jullie naar uni.3 kwamen allemaal grote mond hadden en extra 40miljars gs im vloot af te kopen (ook geld pompen dus) om Chizo te crashen. En wat andere zeggen. Als die GS er was had je het toch niet zien aankomen. Grappig dat als andere mensen die gecrasht zijn excuses gaven jullie een bek dat het noobs waren. Jullie zijn zelf een groepje noobs. En jij hebt eerder moonblows random gedaan en dat bewees voor mij dat je ook een strontfleeter was die maar wat doet op goed geluk.
      Jezus er komt ook echt niks inhoudelijks bij jou vandaan hè?

      Probeer je eens wat meer inhoudelijk in de discussie te mengen voor de verandering of heb ik je een keer gesloopt dat je zo nutteloos komt reageren?

      En jou mening over mij als fleeter mag je ook voor jezelf houden, voegt net zo weinig toe ^^ Probeer wel met feiten te komen, random moonblows komen niet bij mij vandaag…
    • Zippy wrote:

      StewieGriffin wrote:

      Zippy wrote:

      tielemans wrote:

      @Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................
      En als je tante een leuter had gehad was t je oom geweest….natuurlijk kun je alle bedenkbare situaties erbij halen om een punt te maken, het gaat hier om de huidige situatie
      Jullie hebben een veel te grote mond. En nu is iemand gecrasht en is het alles de schuld geven behalve de noob die gecrasht is. Niks had dit kunnen voorkomen enkel dat Chizo de uni niet in was gekomen. Ondanks dit jullie wisten dat hij er was en hadden de scenario's zelf kunnen bedenken. Ik weet nog dat toen jullie naar uni.3 kwamen allemaal grote mond hadden en extra 40miljars gs im vloot af te kopen (ook geld pompen dus) om Chizo te crashen. En wat andere zeggen. Als die GS er was had je het toch niet zien aankomen. Grappig dat als andere mensen die gecrasht zijn excuses gaven jullie een bek dat het noobs waren. Jullie zijn zelf een groepje noobs. En jij hebt eerder moonblows random gedaan en dat bewees voor mij dat je ook een strontfleeter was die maar wat doet op goed geluk.
      Jezus er komt ook echt niks inhoudelijks bij jou vandaan hè?
      Probeer je eens wat meer inhoudelijk in de discussie te mengen voor de verandering of heb ik je een keer gesloopt dat je zo nutteloos komt reageren?

      En jou mening over mij als fleeter mag je ook voor jezelf houden, voegt net zo weinig toe ^^ Probeer wel met feiten te komen, random moonblows komen niet bij mij vandaag…
      je moonblows bij mij waren zeer random. Zelfs compleet in een mw waar ik nooit lig. Vlieg je ook nog je rips kapot ook nog...

      Inhoudelijk heb ik al toevoeging gegeven. Jullie zoeken naar excuses over dat het niet fair is en o wat een onzin. Alsof het een ruk uitmaakt of hij in een andere uni de gs in de werf propt of in deze uni. Je ziet niks. Altijd zeiken over mogelijkheden van DM terwijl jullie next zelf ook DM erdoor smijten... kom op zeg. Neem het gewoon voor lief. Eigen schuld dat ze vloot kapot is. Er is geen enkel excuus mogelijk dan dat hij een noob is met saven. Als je save tips wilt kom maar vragen bij mij. Je falende moonblows laten zien dat ik het prima doe ;). En nee je hebt me niet gesloopt en dat lukt je ook niet.
    • Zippy wrote:

      tielemans wrote:

      @Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................
      En als je tante een leuter had gehad was t je oom geweest….
      natuurlijk kun je alle bedenkbare situaties erbij halen om een punt te maken, het gaat hier om de huidige situatie
      Dit is echt een niet bijster genderneutraalvriendelijke opmerking... wat nu als mijn oom eigenlijk mijn tante is, maar in een verkeerd lichaam geboren is? Dan slaat jouw opmerking dus helemaal nergens op, hé?!

      Verder is het echt wel een héél grote slag! Lekker gesmurft, zou ik denken!
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Matige slag van DM-mietje Chizo. Blij dat je opgerot bent uit Deimos en ik niet mee heb gedaan met je semi- cheat op marktplaats. Jij zou je moeder nog verkopen voor puntjes. Deze slag kent voor mij geen fame.

      Red Dragon @ 04-10/18:53 - Je kunt iemand niet mogen, maar om daarom iemand te beledigen en zijn moeder erbij te halen gaat wel erg ver. Waarschuwing voor trolling en flaming

      Jammer Exxx, voor mij ben je nog steeds de betere ogamer in deze slag.
      "My ambition is handicapped by laziness"
      — Charles Bukowski (Factotum)

      The post was edited 3 times, last by Red Dragon ().

    • odlaw wrote:

      Zippy wrote:

      tielemans wrote:

      @Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben....................
      En als je tante een leuter had gehad was t je oom geweest….natuurlijk kun je alle bedenkbare situaties erbij halen om een punt te maken, het gaat hier om de huidige situatie
      Dit is echt een niet bijster genderneutraalvriendelijke
      @odlaw neem jij je 3e en je 4e spuitje nog even kan je nog gekker praten
      zonde exx

      Red Dragon @ 04-10/18:53 - Waarschuwing voor trolling

      The post was edited 3 times, last by Red Dragon ().

    • Ik dacht laat ik eens kijken op het forum of er nog iets geks gebeurd was. Dat uni 3 reeds verziekt (disbalans) was wist ik al, daarom ben ik al een tijdje aan het genieten van mij Ogame pensioen. Maar deze wending zag ik niet zien aankomen :blink: . Chizo het blijft bijzonder hoe je dit weer voor elkaar krijgt. Maar wat mij betreft een heerlijke hit met een dikke nr 1 als resultaat, gefeliciteerd :thumbsup: Zonde van je vloot Ex, maar saven op puin was misschien toch niet zo handig. Ik vermoed dat jij je save waande met je uber vloot. Als je goed gesaved had, was het een stuk lastiger geweest voor Chizo. Een flink aantal veranderingen hebben Ogame niet beter gemaakt, maar ook jij (Ex) hebt hier altijd van geprofiteerd. Dus kop op en nu niet wijzen naar GF, bij deze glrb. :thumbsup: Gaat Next nu voor Chizo of wordt het vmouds? :thumbup:
    • Mooi man, kan ik eindelijk stoppen. Spel is al jaren verrot dat blijkt
      maar weer. En niks vaste plek, dat weet jij ook ouwe cheater
      De enige die al jaren verrot is eindelijk terecht gecrasht :thumbsup: deze kleuter had alleen een grote mond al een lange tijd ook tegen een arme azwerver en nu janken.

      Afijn ik heb er verder geen woorden meer voor chizo goed gespeelt leuk stukje puin :thumbsup:

      :D zit weer onder de brug :D de herfst is in aantocht
    • ik hoop het niet voor mijn tante :P

      Het gaat erom wat er gezegd wordt pikkebaas

      En de huidige situatie is nou eenmaal zoals hij is exxx is zijn vloot kwijt.

      hij zal vast wel weer eens terug komen.........................
      FIRST THE LIGHTNING THAN THE THUNDER THERE WAS THE KING!
    • Ik vroeg me al af waarom er binnekort weer een nieuwe uni geopend wordt. Er komt nog steeds lekker wat geld binnen door mensen die op zoek zijn naar glorie. Achja kan ik ook blijven klikken. Moet immers ergens me nostalgische gevoelens mee voeden. Veel plezier met de goodies attacker en veel geluk irl defender.
    • Haha, wat laat Ex zich hier kennen zeg, idd veel stoer doen en een grote bek geven tegen iedereen maar als hij dan zelf gecrasht word is het de schuld van iedereen behalve die van hem zelf. Ook al word op eigen puin saven al afgeraden sinds 2004, maar goed..het is vooral de schuld van gameforge natuurlijk...haha. Want jezelf veilig wanen en niet goed saven moest van hun? En nu heet het opgekochte account "welldonegf", volgens mij is een account kopen voor geld nog steeds niet toegestaan, dus misschien daar iets mee doen in de naam haha.

      Ontopic, vette slag haha.

      Is Dnp/chizo hier dan de heilige....nee natuurlijk niet haha. Is er eigenlijk bekend hoeveel van al de "grote" vloten er destijds verworven zijn door de verdubbel bug?? Of gaan we er maar lekker naief van uit dat deze spelers dit toen netjes bij elke keer gemeld hebben en de betreffende vloot door de coma terug laten halen?? 100 % zeker van niet haha!