I'm back

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Hoi Allemaal,

      Ik dacht het is weer tijd voor wat ontspanning en afleiding dus laat ik eens kijken of ogame nog bestaat, en dat bleek zo te zijn. Eens kijken of mijn account er ook nog is dan, wachtwoord vergeten en verrek ik krijg nog mail ook, na het inloggen blijk ik zelfs nog 2 accounts te hebben ook. Voor zover ik me kan herinnering is 1 ervan nog mijn aller eerste account toen ik in Draco ben begonnen. Ik ben ook zeer verbaasd hier op het forum nog namen tegen te komen van mensen die ook al speelde toen ik 15 jaar (of langer?) geleden speelde. (Bolder, Freakertje, Klapstoel, Vernal zijn er een aantal die ik me herinner).

      1 van de accounts heb ik inmiddels verplaatst maar zonder echt onderzoek gedaan te hebben, ik heb wel naar de specs gekeken maar het blijkt dat zo goed als iedereen inactief is. Op zich niet erg want ik heb altijd gespeeld als miner, maar wat contact met spelers maakt het toch allemaal wel wat leuker.

      Dus voor ik de volgende ga verplaatsen ben ik benieuwd waar jullie met de kennis van nu naartoe zouden gaan?

      Alvast bedankt
      Perfect > Orion > Rang 6 ***RETIRED***
      Perfect > Quantum > Top 10 > ***RETIRED***
      Perfect > Uni 15 > Draco > Rang 78 > ***RETIRED***

      The post was edited 1 time, last by Maikie ().

    • Maikie wrote:

      mauricovic wrote:

      Welkom terug!

      Als je van mijnen en een rustige uni houdt dan is Polaris misschien wel wat. Je kan bij ons in de ally als je wilt.
      Heeft wel de meest interessante features voor een miner denk ik
      Dat leek ons ook toen we een half jaar geleden na lange tijd weer begonnen. Er is best veel veranderd als je lang niet gespeeld hebt, ik denk dat we het meeste nu wel uitgevogeld hebben.

      Je zal vooral merken dat de mijntjes opeens bizar hard gs opleveren en dat expo's opeens gigantisch lonend zijn


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • Bolder wrote:

      mauricovic wrote:

      Als je van mijnen en een rustige uni houdt dan is Polaris misschien wel wat. Je kan bij ons in de ally als je wilt.
      Lekker... targets :)
      Neejj...jij speelt daar toch niet he, nou die kan ik al afschrijven dan :)

      De keuze wordt iets makkelijker, kan namelijk niet alles kiezen
      Perfect > Orion > Rang 6 ***RETIRED***
      Perfect > Quantum > Top 10 > ***RETIRED***
      Perfect > Uni 15 > Draco > Rang 78 > ***RETIRED***

      The post was edited 2 times, last by Maikie ().

    • Holy shit, ik word herinnerd? :blink:
      Dit zegt iets over mijn oudheid en activiteit, vrees ik :saint:
      Uni3 is een redelijk oudgedienden uni waar het rustig kan zijn, maar er ook wel wat boefjes op gratis grondstoffen liggen te azen. Kan ik uit ervaring zeggen, omdat ik er nu 'speel'. Lees: niet veel uitvreet en vooral mijn vlootjes in het oog loop te houden.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Jazeker, sterker nog ik ken jou al vanaf dag 1 dat ik begon en dat is echt al lang geleden. Ik heb eerst een jaar of 3 gespeeld volgens mij, toen aan paar jaar niet toen weer een jaartje. Ik kan me ook nog een Rob herinneren, weet niet of die nog speelt, die savede weleens voor me.
      Perfect > Orion > Rang 6 ***RETIRED***
      Perfect > Quantum > Top 10 > ***RETIRED***
      Perfect > Uni 15 > Draco > Rang 78 > ***RETIRED***
    • Dood in Hyperion zeg, ja 3 man die me in de gaten houden en zodra ik ergens lig meteen aanvallen.

      Buiten dat niemand via het forum voor een maankans of deut te ruilen, zit inmiddels op 60mil..
      Perfect > Orion > Rang 6 ***RETIRED***
      Perfect > Quantum > Top 10 > ***RETIRED***
      Perfect > Uni 15 > Draco > Rang 78 > ***RETIRED***
    • Ik ken jou nog wel van vroeger ja. Ben zelf ook weer een jaartje geleden begonnen. Vooral de oudere uni's (op uni 3 na maybe?) zijn wel erg dood. Nieuwe uni's trekken ook maar 300-400 spelers. Wilde zelf gewoon weer een beetje nostalgisch klikken en het enige wat ik eigenlijk nog wilde doen in (de grootste mijnen hebben en dat verder uitbouwen) is beter dan ooit te bereiken aangezien de eco speed hoog is. Het is zeker niet zoals vroeger, maar beetje tussendoor klikken kan wel die itch scratchen.
    • Black knight wrote:

      Ik ken jou nog wel van vroeger ja. Ben zelf ook weer een jaartje geleden begonnen. Vooral de oudere uni's (op uni 3 na maybe?) zijn wel erg dood. Nieuwe uni's trekken ook maar 300-400 spelers. Wilde zelf gewoon weer een beetje nostalgisch klikken en het enige wat ik eigenlijk nog wilde doen in (de grootste mijnen hebben en dat verder uitbouwen) is beter dan ooit te bereiken aangezien de eco speed hoog is. Het is zeker niet zoals vroeger, maar beetje tussendoor klikken kan wel die itch scratchen.
      Snelheid is zeker lekker, zelfs even wennen, zeker als je op je bestaande account met al 30+ mijnen binnen komt en dan niet genoeg vrachters hebt enzo, ben er nu aardig doorheen na een week en het ritme zit er weer een beetje in alleen echt jammer dat ik mijn deut niet kwijt kan en niemand voor maankansen (heb pas 3 manen)
      Perfect > Orion > Rang 6 ***RETIRED***
      Perfect > Quantum > Top 10 > ***RETIRED***
      Perfect > Uni 15 > Draco > Rang 78 > ***RETIRED***