Beloningen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Freakertje wrote:

      odlaw wrote:

      Het spijt mij te moeten melden dat het "kijkje in de andere melkweg" nog altijd niet functioneert... daarmee lijk ik dus punten te gaan missen, die ik later wellicht nog nodig ga hebben, als ik onverwijld minder tijd heb om alle opdrachten te doen... en dan?
      odlaw wrote:

      Nee... geen enkel probleem mee... zal toch echt wel aan jou liggen...
      -----
      Nou ja... als verder NIEMAND er last van heeft... dan zal het wel mee vallen, he?! Dan ben je wel een beetje <knip> als het je niet lukt...
      In het ene topic lopen huilen dat het bij jou niet werkt, in het andere topic lopen blaffen tegen anderen dat het toch echt aan hun ligt, omdat het bij jou werkt.Ik weet wie ik niet meer ga helpen op het moment dat die problemen heeft :thumbsup:

      Velen hebben er last van, dus het is 'gewoon' een bug in de standaard view, die opgelost kan worden door het spel even in de mobile view te zetten.
      Waarbij het uiteindelijk gewoon te bizar voor woorden is dat er zo vreselijk veel ‘gewone’ bugs in zitten. En mooi voor GF dat men dit accepteert, maar ik begrijp de frustratie wel.. ;)
    • Tjsa, alle NL spelers nu voor €100,- DM kopen, kunnen ze voor een half jaartje een programmeur inhuren die alle bugs gaat pletten ;)
      Met de haakjes om 'gewoon' doelde ik er trouwens ook op dat het niet normaal zou moeten zijn, maar dat ik er ergens wel begrip voor heb dat ze het niet meer gaan perfectioneren: dat kost domweg teveel geld, wat niet meer terug verdiend gaat worden...
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III