[TOT: 867.687.293.000] mister C & Wappie vs. JamesCameron [Ex Play] (A: 195.850.102.000, V: 671.837.191.000)

  • mauricovic wrote:

    Ah jammer om te zien James, maar uiteraard een sportieve reactie. Zo kennen we je!

    Als je nog wel wat wil klikken zonder druk kan je altijd een acca aanmaken in Polaris ;) Jelle, Waldo en ik kunnen altijd wat gs missen.

    Je kan ook aan een pensioen denken natuurlijk...

    En het feit dat Trucker en Bolder zo zuurtjes reageren spreekt uiteraard alleen maar in je voordeel. :thumbup:
    Hoezo zuur?
    Mag men al niet meer blij zijn als backstabbers neergaan?
    Whahaa, leer eerst de feiten kennen voor je reageert mauricovic.
  • Voor het topic volledig gekaapt word door de haters nog even een reactie van mijn kant :P

    Trucker heeft het over deze hit. Absoluut niet netjes van mij achteraf gezien, heb me laten meeslepen door de verontwaardiging in de app. Heb later ook nog sorry gezegd in prive. Ben ik nou echt een 'backstabber'? Naar mijn mening niet, dit is de enige slag met een vieze lucht van mijn kant waar nog een behoorlijk verhaal aan vooraf gaat wat Trucker altijd wijselijk verzwijgt. Hij heeft 2x kunnen genieten van mij aan de verkeerde kant van de CR en nog is het niet genoeg, dus zuur is die absoluut!

    Mijn pensioen zit ik over na te denken, er gaat nog een ticket naar de coma voor de zekerheid. Daarna zien we wel weer.
  • Tnx voor het linkje. Dat was even 7 pagina's smulvoer. Leuk om te lezen, leuk om nog wat oude namen voorbij te zien komen.

    Inderdaad een slag die de schoonheidsprijs niet verdiend, maar de acties van Zure Trucker waren ook niet al te best.

    Maar goed, je leest wat achtergrond info. De beste man was in 2020 al ziek en dat zal in bijna 2 jaar tijd niet beter zijn geworden.

    Wat waren de reacties van Bolder ook weer pareltjes in dat topic...Toen zat tie nog vol in de "iedereen is tegen mij maar vooral alle teamlers"-fase. Had je hem altijd zo op de kast :D :D

    Anyway, Die hit was legaal maar niet netjes, en naar het schijnt is de hit in dit topic ook legaal maar ergens iets vreemd van GF (geloof ik, ik speel pas sinds een half jaar weer na een laaaange pauze, dus geen idee hoe dat zit met naar andere uni's verhuizen)

    Succes met de afhandeling van je ticket en je weet...wij wachten je met open armen op (in Polaris)


    flawlezz wrote:

    Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
  • JamesCameron wrote:

    Voor het topic volledig gekaapt word door de haters nog even een reactie van mijn kant :P

    Trucker heeft het over deze hit. Absoluut niet netjes van mij achteraf gezien, heb me laten meeslepen door de verontwaardiging in de app. Heb later ook nog sorry gezegd in prive. Ben ik nou echt een 'backstabber'? Naar mijn mening niet, dit is de enige slag met een vieze lucht van mijn kant waar nog een behoorlijk verhaal aan vooraf gaat wat Trucker altijd wijselijk verzwijgt. Hij heeft 2x kunnen genieten van mij aan de verkeerde kant van de CR en nog is het niet genoeg, dus zuur is die absoluut!

    Mijn pensioen zit ik over na te denken, er gaat nog een ticket naar de coma voor de zekerheid. Daarna zien we wel weer.
    dank james dit moet niet hier besproken worden ! wil niet dat er in notime een slotje op komt !

    @teamlers grijp eens in !
  • Bolder wrote:

    mauricovic wrote:

    Wat waren de reacties van Bolder ook weer pareltjes in dat topic...Toen zat tie nog vol in de "iedereen is tegen mij maar vooral alle teamlers"-fase. Had je hem altijd zo op de kast
    Ik zit toch wel flink diep in je hoofdje, toch??Wss was HT toen ook al je beste maatje, toch??
    Leuke hit, en zo voort..
    Enne geen GL@RB
    1. Je zit inderdaad in mijn hoofd. Ik ben gelukkig (hoewel het soms voelt als een straf) gezegend met een exceptioneel goed geheugen en daar is plaats voor heel veel herinneringen. Jij bent er daar zeker een van. Niet zo snel gepikeerd doen, mensen zo als jij geven kleur! Niet perse mijn favo kleurtje, maar kleur is het zeker.

    2. Nee HT ken ik eigenlijk niet, alleen van het forum en wat ik daarvan weet is dat er om de zoveel tijd een luchtje aan zijn slagen zat. Dus ik denk dat HT ook al niet mijn lievelingskleur is/was. Als teamler heb ik eigenlijk nooit met hem te maken gehad, dus daar heb ik dan ook geen enkel oordeel over.

    3. Zeker, prima slag, en bijdeze ben ik dus ook weer heerlijk ontopic bezig.

    4. Zie je...je bent zuur <X


    flawlezz wrote:

    Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
  • mauricovic wrote:

    Bolder wrote:

    mauricovic wrote:

    Wat waren de reacties van Bolder ook weer pareltjes in dat topic...Toen zat tie nog vol in de "iedereen is tegen mij maar vooral alle teamlers"-fase. Had je hem altijd zo op de kast
    Ik zit toch wel flink diep in je hoofdje, toch??Wss was HT toen ook al je beste maatje, toch??Leuke hit, en zo voort..
    Enne geen GL@RB
    1. Je zit inderdaad in mijn hoofd. Ik ben gelukkig (hoewel het soms voelt als een straf) gezegend met een exceptioneel goed geheugen en daar is plaats voor heel veel herinneringen. Jij bent er daar zeker een van. Niet zo snel gepikeerd doen, mensen zo als jij geven kleur! Niet perse mijn favo kleurtje, maar kleur is het zeker.
    2. Nee HT ken ik eigenlijk niet, alleen van het forum en wat ik daarvan weet is dat er om de zoveel tijd een luchtje aan zijn slagen zat. Dus ik denk dat HT ook al niet mijn lievelingskleur is/was. Als teamler heb ik eigenlijk nooit met hem te maken gehad, dus daar heb ik dan ook geen enkel oordeel over.

    3. Zeker, prima slag, en bijdeze ben ik dus ook weer heerlijk ontopic bezig.

    4. Zie je...je bent zuur <X
    jij ben ook zuur om dat je nooit een slag gemaakt heb
  • Wappie wrote:

    mauricovic wrote:

    Bolder wrote:

    mauricovic wrote:

    Wat waren de reacties van Bolder ook weer pareltjes in dat topic...Toen zat tie nog vol in de "iedereen is tegen mij maar vooral alle teamlers"-fase. Had je hem altijd zo op de kast
    Ik zit toch wel flink diep in je hoofdje, toch??Wss was HT toen ook al je beste maatje, toch??Leuke hit, en zo voort..Enne geen GL@RB
    1. Je zit inderdaad in mijn hoofd. Ik ben gelukkig (hoewel het soms voelt als een straf) gezegend met een exceptioneel goed geheugen en daar is plaats voor heel veel herinneringen. Jij bent er daar zeker een van. Niet zo snel gepikeerd doen, mensen zo als jij geven kleur! Niet perse mijn favo kleurtje, maar kleur is het zeker.2. Nee HT ken ik eigenlijk niet, alleen van het forum en wat ik daarvan weet is dat er om de zoveel tijd een luchtje aan zijn slagen zat. Dus ik denk dat HT ook al niet mijn lievelingskleur is/was. Als teamler heb ik eigenlijk nooit met hem te maken gehad, dus daar heb ik dan ook geen enkel oordeel over.

    3. Zeker, prima slag, en bijdeze ben ik dus ook weer heerlijk ontopic bezig.

    4. Zie je...je bent zuur <X
    jij ben ook zuur om dat je nooit een slag gemaakt heb
    Jij benT pas echt zuur, omdat de T niet altijd werkt bij je... Hoe moet dat nou vanmiddag??? Een middag zonder T na schooltijd?!

    OT: Gl@rb
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • Waldo, eigenlijk ben je een waardeloos sujet.
    Als lanxbouwer faal je.
    Als grammarnazi ben je geweldig, kan ook niet anders met een opleiding als kleuterleider.
    Vermoedelijk kom je wat EQ tekort zo te lezen.
    Maar om ontopic te blijven.. laat nu eens een slag zien !
    Geen beslag, maar een SLAG !
    Je kraakt alles af, maar zelf iets laten zien??
    Zelfs een slag met een luchtje mag :)
    Wappie, lekker door vliegen, mss kunnen we BLOers eens bekijken?

    GL@RB
    Never Surrender ( ook niet in vmode :) )