Sensor phalanx werkt niet?

    • Sensor phalanx werkt niet?

      Ik heb alles dubbel gecontroleerd, dus volgens mij doe ik het goed:
      Ik heb sensorphalanx lvl 4 gebouwd, dus ik zou 15 stelsels verder op moeten kunnen kijken.
      Ik heb deut op mijn maan liggen.
      Ik ben ook op die maan aanwezig (wat ik tussendoor ook nog een keer niet deed, dus dat soort missertjes maak ik ook nog wel... ;) )
      Mijn positie is X:XXX:X en ik wil kijken op positie X:XXX:X+14, dus dat zou ook écht moeten kunnen, maar....

      HET KAN NIET!!!

      Wat doe ik niet goed? Of heeft GF last van de hik?
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • nope ..
      je bent niet de enige zit sinds de update naar 8.5.0 ook zonder in deimos en uni3
      we zullen wel ff moeten wachten tot GF weer een budget heeft gegenereerd om een profi programmeur in te huren XD
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
    • Even een paar korte vragen, gezien het nu wel vaker naar boven komt maar ik bij de meeste geen reactie meer krijg;



      1) Heb je al een harde refresh gedaan? (ctrl shift f5)
      2) Addons uit
      3) Zet het probleem zich voor op een andere computer/browser/mobiel ?
      4) Hoe ziet het probleem eruit, krijg je geen phalanx knopje in het melkweg of krijg je een foutmelding?

      :love: Thanks Syrabi
    • 1 werkt ook niet
      2 uitgezet geen resultaat
      3 andere comp ook niet evenmin met android
      4 nergens een phalanx knop
      oja brouwser =edge
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}

      The post was edited 1 time, last by ressiv ().

    • Bolder wrote:

      odlaw wrote:

      4) Ik heb gewoon domweg niet de optie om de phalanx te gebruiken...
      Heb je ook niet nodig, je vliegt toch niet.Trouwens punt 1 Jillian wat vaker proberen.
      Je kunt je natuurlijk afvragen waarom ik de vraag stel... maar dat doe jij niet, want gebrek aan denkvermogen. Dit mantra raast maar door dat bescheiden hersenpannetje van je heen, zodat er geen enkele ruimte meer is voor andere ideeën/mogelijkheden. Máár... ik ben voor een inclusieve samenleving, Bolder, dus ook beperkte mensen mogen zuurstof gebruiken, zoveel is het toch niet dat jouw hersenen verbruiken...

      Kami @ 23-12 13.15 | Warn voor belediging.
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...

      The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

    • Trucker wrote:

      ressiv wrote:

      1 werkt ook niet
      2 uitgezet geen resultaat
      3 andere comp ook niet evenmin met android
      4 nergens een phalanx knop
      oja brouwser =edge

      Naast de naam (niet rechts van de planeet, maar links ervan) is een wifi achtig symbool, dat is nu de phalanx, misschien heb je er over gekeken?
      Thanks :)
      "My ambition is handicapped by laziness"
      — Charles Bukowski (Factotum)
    • odlaw wrote:

      1) Helpt niet
      2) helpt niet
      3) in de ticket dat probleem uitgelegd
      4) Ik heb gewoon domweg niet de optie om de phalanx te gebruiken...
      4 -> Je bedoelt dat het symbooltje achter de naam van je 'slachtoffer' niet zichtbaar is?
      Hoe is dat met spelers die dichterbij dan +14 stelsels liggen, heb je daar hetzelfde mee?
      Is er iets bijzonders aan die speler, welke kleur heeft hij bijvoorbeeld (wat is zijn status)?

      En Bolder verdient ook wel een waarschuwing, we proberen hier een probleem op te lossen, dan helpen opmerkingen als 'heb je niet nodig, je vliegt toch niet' niet echt, volslagen zinloos en trollerig. Helaas hapte Odlaw ;)
      Reageer alleen als je echt iets toe te voegen hebt en mee wilt denken, iedereen verdient een correct werkend spel. Laat dat soort onnodige opmerkingen in dit boarddeel gewoon achterwege.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Dan gok ik dat het hier te maken heeft gehad met de updates op het melkwegstelsel (de boel is een beetje grafisch opgepoetst) en dat je nog oude zooi in het cache geheugen van je internet browser had staan. Een refresh van dat 'geheugen' kan ervoor gezorgd hebben dat je probleem is opgelost.
      Fijn dat het voor je verholpen is :)

      Zelfde tip dus voor @gambit mocht het nog steeds optreden: even een harde refresh met Ctrl+F5.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III