Afschaffen van 1 seconde wachttijd per werf item dat je bouwt

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Afschaffen van 1 seconde wachttijd per werf item dat je bouwt

      Hey,

      Of het nu vernietigers of lichte gevechtsschepen zijn, raketlanceerders of plasma kanonnen, vanaf een level 10 nanorobotfabriek duurt alles 1 seconde om te bouwen.
      Aangezien dit niet logisch is zou het echt een goede upgrade zijn, dat deze limitatie wordt afgeschaft.

      Bereken de werfrij per miliseconde, of als het systeem dit niet kan, een bepaalde hoevelheid eenheden per seconden.

      Als een DS 2 minuten bouwt, 121 seconden om precies te zijn, wel dan is het niet logisch dat 121 rl of lgs ook 121 seconden nodig hebben.

      Je zou namelijk 37 rl of 18 lgs per seconden moeten kunnen bouwen.

      Vandaar zou een bepaald aantal eenheden per seconden logischer zijn.

      Zo wordt het ook weer nuttig om nog verder te gaan en in de oude unies is dit een must.

      Ik weet niet of dit al is voorgesteld, maar kon het niet meteen terug vinden.
      Als GF het spel aanterkkelijker wil maken dan lijkt mij dit een goede update.

      Kevin
    • Jillian wrote:

      Ooit heeft GF besloten dat bouwtijden minimaal 1 seconden moesten zijn.

      Ik weet niet of dit iets is wat ze ooit zullen heroverwegen :/
      Was het omdat ze niet goed kunnen coderen, niet wisten hoe? Want ik snap dat als heel je spel op een event handler draait die met seconden werkt, dat ze dan veel code moeten omgooien (zeker als alles met haken en knopen aaneen hangt, gelijk dat vroeger wel gedaan werd).
      Het spel is nu ook veel verder, met accounts die nu 1000x zoveel punten hebben.
      Misschien goed om te heroverwergen?
      Een nano10 was een droom van sommigen, maar is nu gewoon haalbaar.
    • Call of Duty wrote:

      Helemaal mee eens hoor, iets wat m.i. Zeer achterhaald is in deze tijd. Is dacht ik in het verleden al vaker gevraagd maar kon toen nooit (script problemen oid).

      Overigens mag het aantal tegelijk in de werf van mij ook wel naar 999.999 ;)
      Waarom 'beperken' tot 999.999?
      Het is dan ook een kleine moeite om er een 'no limit' van te maken. Kijk, het is wel al bijzonder om 999.999 schepen of verdedigingswerken in één keer aan te klikken. Maar als ik ergens 9,9 miljoen eenheden van zou willen bouwen, dan moet dat ook gewoon kunnen lijkt me.. in één keer dan (en niet 10x 999.999 in moeten voeren).
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Sempi wrote:

      Call of Duty wrote:

      Helemaal mee eens hoor, iets wat m.i. Zeer achterhaald is in deze tijd. Is dacht ik in het verleden al vaker gevraagd maar kon toen nooit (script problemen oid).

      Overigens mag het aantal tegelijk in de werf van mij ook wel naar 999.999 ;)
      Waarom 'beperken' tot 999.999?Het is dan ook een kleine moeite om er een 'no limit' van te maken. Kijk, het is wel al bijzonder om 999.999 schepen of verdedigingswerken in één keer aan te klikken. Maar als ik ergens 9,9 miljoen eenheden van zou willen bouwen, dan moet dat ook gewoon kunnen lijkt me.. in één keer dan (en niet 10x 999.999 in moeten voeren).
      No limit wat mij betreft ook prima hoor, maar als ik kijk naar hoelang we al op 99.999 hebben moeten wachten zie ik dat nog niet heel snel aangepast worden.

      Wie hebben we nodig om deze ideeën bij GF te krijgen?
    • Ja, geen beperking is beter, maar GF wil natuurlijk dat je maar 99.999 per keer kan afkopen (wat ik begrijp ivm DM uitgeven en winst maken).
      Per miljoen afkopen zou evenzeer nog duur genoeg zijn, en omslachtig, als je 100.000.000 lgs of dergelijke gaat afkopen.

      Ik vind die caps en lage bouw snelheden in een oude uni gewoon acgterhaald.
      Hou die cap in nieuwe unies gelijk het nu is, maar na een jaar, afschaffen ;)
    • Krokodillenvanger87 wrote:

      Jillian wrote:

      Ooit heeft GF besloten dat bouwtijden minimaal 1 seconden moesten zijn.

      Ik weet niet of dit iets is wat ze ooit zullen heroverwegen :/
      Was het omdat ze niet goed kunnen coderen, niet wisten hoe? Want ik snap dat als heel je spel op een event handler draait die met seconden werkt, dat ze dan veel code moeten omgooien (zeker als alles met haken en knopen aaneen hangt, gelijk dat vroeger wel gedaan werd).Het spel is nu ook veel verder, met accounts die nu 1000x zoveel punten hebben.
      Misschien goed om te heroverwergen?
      Een nano10 was een droom van sommigen, maar is nu gewoon haalbaar.

      Dit is technisch heel eenvoudig te implementeren, maar ik denk dat dit eerder met de spelbalans te maken heeft die dan compleet anders gaat zijn. Dit vraagt zeer uitgebreide en intensieve testen. Ik denk dat het kostenplaatje daarvoor wat te hoog is.

      In een sciencefiction spel zitten meer onlogische dingen. Zo duurt het met een gewone brandstofmotor duizenden jaren om naar de dichtsbijzijnde ster te vliegen en miljoenen jaren om naar een ander sterrenstelsel te vliegen. Zelfs met een Impulsmotor (wat nog in kinderschoenen staat) duurt het honderden jaren om naar de dichtsbijzijnde ster te vliegen en duizenden jaren om naar een ander sterrenstelsel te vliegen. Een hyperruimtemotor is zo puur science fiction dat je daarmee kan zeggen wat je wil.
      Ik zal niet gauw je vloten in het oog houden. Ik heb namelijk last van phaalangxst.