[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)

  • hete pepper wrote:

    StewieGriffin wrote:

    Jillian wrote:

    Zoals Lord al aangaf;

    Discussie mogen jullie best prive hebben over het onderwerp, het board is echter niet de plek om bans en mogelijke vergrijpen te delen.

    Als er twijfels zijn over het functioneren van teamleden dan wordt geacht dat ook niet hier op het board te plaatsen; maar dan kan een ticket, of eventueel de vraag om in contact te komen met de Coma gesteld worden.

    Maar nooit, publiekelijk op discord of op het board.
    Mensen willen gewoon dat jullie er iets mee doen. Men krijgt het idee dat welke tickets ze ook maken er niks mee gedaan wordt.
    als jij de ranking beetje volgt zie je dat er mensen weg zijn , en sommige wel nog zijn

    Als jij een beetje zou lezen, zou je lezen dat ik het algemeen bedoel.
  • Senna wrote:

    Lord wrote:

    Senna wrote:

    ...
    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze
    ...
    Het board is geen publieke schandpaal en berichten kunnen dus enkel gepost worden met goedkeuring van beide betrokken partijen, het plaatje zal dus niet hersteld worden.Daarnaast lijkt het me verstandig om de aantijgingen via de spelbeheerder te laten lopen. Deze is bevoegd om in te grijpen en kan de feiten boven water krijgen. De berichten op het board kunnen niet door het "publiek" op feiten worden gecontroleerd en men heeft geen mogelijkheid om actie te ondernemen. Laten we er dus simpelweg mee stoppen en dit via de juiste weg oplossen. Vermoedens en vermoedelijk bewijs kan via de juiste route gedeeld worden met de spelbeheerders.
    Laat dit meteen een algemene waarschuwing zijn voor het universum Spica.
    @Lord ... zoals we in Vlaanderen wel eens durven zeggen "kust ze".Zoals hierboven al een aantal keer aangehaald, het boeit me geen reet of je nu een waarschuwing, mute of ban geeft.

    Je hebt gelijk dat berichten hier niet gecontroleerd kunnen worden, maar wat zou ik er aan hebben om te liegen?
    Een rollback van aanvallen die pepper uitvoerde heeft geen effect op mij.
    Ik denk eerder aan de grotere namen zoals een Jorda, CrazyWap ...

    Maar goed... dit hele moderator en GO gedoe begint wel sterk te lijken op "wie betaalt wint, de andere baalt".
    Later vandaag post ik dan ook de volledige logs, gesprekken en bewijzen op mijn eigen prive-server.
    Dit lijkt me uiteindelijk nog de enige manier om hier duidelijk te stellen dat OGame (nl) nog meer dood is dan gedacht.
    Misschien is het een idee ogame.nl te wijzigen naar ogame.bot?
    Elke mogelijkheid die ik zal hebben om dit te delen, grijp ik dan ook aan.
    De huidige manier van werken van mod's en GO's zal er ook te vinden zijn want dit begint ook de wensen over te laten.

    Iedere 'knip' die hier uitgevoerd wordt, bevestigd bovenstaande gewoon!
    ][Lord][ [07-01-22 rond 19:31 uur] Volgens mij ontgaat je de boodschap de je je vermoedens elders dient te delen. Als je mijn waarschuwing negeert en aangeeft zaken te posten die rechtstreeks tegen mijn waarschuwing in gaan, dan mag je even in smurf mode op het board. De manier van werken heb ik je duidelijk gemaakt, via de spelbeheerder, niet publiekelijk.
    Ho ho ho ho @Lord smurf vind heeel veel dingen oke maar niet spotten met smurf modus..

    Smurf modus zijn diverse dingen :
    1 hard gaan modus
    2 winstgevende slagen modus
    3 ik ben wssn 1 van de beter spelers ooit op ogame modus
    4 ik stook graag modos

    Maar het is geen blok modus..

    Al met al dikkkkkkeee vettteeee soap luitennnnn ( wou eigenlijk bitches zeggen maaar dat mag niet )
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

    Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2
  • Het is weer smullen op het board! Heel goed bezig, jongens en meisjes! (De slag is wederom ruk, maar ach... so far for ontopic, maar het staat er wel mooi weer ff!)

    Ik vind het altijd jammer dat MOD's en GO's (het zijn er zo weinig tegenwoordig, dat het regelmatig ook nog wel eens dezelfde persoon kan zijn...) dit soort discussies uit de weg gaan in het openbaar. Volgens mij moet je prima kunnen uitleggen wat er gedaan is/wordt zónder privacy en gelijkende regels te overtreden. Daarmee geef je wellicht onnodig verantwoording voor wat je doet, maar je kunt wel de goodwill van de community daarmee winnen en de beschuldigingen voor machtsmisbruik en vriendjespolitiek ver van je houden. Maar goed... dat heb ik 10-15 jaar geleden ook al eens geroepen en toen werd er ook niet naar me geluisterd... resultaat: Nog altijd hetzelfde gezeik...
    ;)

    De ban voor @Senna lijkt mij dan ook wel een tikkeltje overdreven, te meer daar de verzameling 'bewijslast' in de meer persoonlijke communicatievorm ook niet aangenomen lijkt te worden (als ik het tenminste goed lees: Geen reactie op aangemaakte tickets etc etc), dan moet je als eenvoudige speler op een goed moment ook wat...

    @hete pepper ; een beetje meer op je taalvaardigheid letten mag wel... maar ik begin ook het idee te krijgen dat Senna wel eens gelijk zou kunnen hebben en dat je nu dan vanuit emotie reageert, wat de schrijf- en spelfouten zou kunnen verklaren... Als je immers een rode waas voor je ogen hebt, dan zie je de gelijkgekleurde kringeltjes onder fout geschreven woorden van de spellingscontrole ook niet meer... :D

    Ik ontvang overigens graag de bewijsmaterialen in PM. Niet omdat ik er iets mee kan doen, maar wel omdat ik het leuk vind om te bekijken (en zelf te lui ben om mijn eigen RieSurTSJ te doen, ben dan ook volledig gevaccineerd, incl boosterprik).
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • Gevechtsrapport ????
    Waldo zegt : jammer dat MODs en GO's dit soort discussies uit de weg gaan.
    Nou, als je bovenstaande leest snap ik het wel !
    Het heeft niets meer met een spel te maken..
    Het lijkt meer op de politiek in NL.
    Wat ik wel mis is de menselijkheid van bv Pendragon en Lu in deze.

    Uit rijke en langdurige communicatie met het ogame team heb ik veel geleerd.
    Go to the start..
    Ready?
    PANG.

    GL@RB

    ps
    Is het niet zo dat de aanvaller het rapport mag of kan plaatsen?
  • odlaw wrote:

    Ik vind het altijd jammer dat MOD's en GO's (het zijn er zo weinig tegenwoordig, dat het regelmatig ook nog wel eens dezelfde persoon kan zijn...) dit soort discussies uit de weg gaan in het openbaar. Volgens mij moet je prima kunnen uitleggen wat er gedaan is/wordt zónder privacy en gelijkende regels te overtreden.
    Onderzoek vanuit het team gebeurd met informatie die niet gedeeld mag worden, met of zonder privacy achtergrond. Tevens is, jaren geleden, besloten om dergelijke ingame zaken niet publiek te delen en als onderdeel daarvan is ook de schandpaal verwijderd. Op die manier is het dan toch wel heel lastig om een casus van begin tot eind publiek te bespreken. Er komt een moment dat wij moeten afhaken, wat dan gezien kan worden als een gelijk de andere kant op. Dit is simpelweg te voorkomen door de casus niet publiek te bespreken.

    odlaw wrote:

    Daarmee geef je wellicht onnodig verantwoording voor wat je doet, maar je kunt wel de goodwill van de community daarmee winnen en de beschuldigingen voor machtsmisbruik en vriendjespolitiek ver van je houden. Maar goed... dat heb ik 10-15 jaar geleden ook al eens geroepen en toen werd er ook niet naar me geluisterd... resultaat: Nog altijd hetzelfde gezeik... ;)
    En dat is dus ongeacht de persoon die het team vertegenwoordigd, misschien zegt dat al genoeg?

    odlaw wrote:

    De ban voor @Senna lijkt mij dan ook wel een tikkeltje overdreven, te meer daar de verzameling 'bewijslast' in de meer persoonlijke communicatievorm ook niet aangenomen lijkt te worden (als ik het tenminste goed lees: Geen reactie op aangemaakte tickets etc etc), dan moet je als eenvoudige speler op een goed moment ook wat...
    Precies, je denkt iets te lezen, maar je hebt de feiten niet. Het kan zijn dat er geen reactie komt of dat de reactie niet naar wens is. Daar zijn escalatie modellen voor, waar het board geen onderdeel van uitmaakt. In het escalatie model zijn de feiten wel beschikbaar en kan dus gepast actie worden ondernomen, waar dat via het board niet mogelijk is.


    @Bolder, het is zo dat iedere deelnemer aan een slag, de betreffende slag mag posten. Een ongeschreven regel is dat de winnende partij de slag post, maar dus geen verplichting.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Allereerst @Lord, fijn dat je zo uitgebreid in gaat op mijn post. Toch zijn er een aantal punten waar ik op aan wil haken, omdat het namelijk wél mogelijk is... Het vraagt echter wel om een vermogen van GO's/MOD's om op een correcte manier te reageren, correct in de zin van 'zonder te gedetailleerd openheid van zaken te geven'.

    Lord wrote:


    odlaw wrote:

    Ik vind het altijd jammer dat MOD's en GO's (het zijn er zo weinig tegenwoordig, dat het regelmatig ook nog wel eens dezelfde persoon kan zijn...) dit soort discussies uit de weg gaan in het openbaar. Volgens mij moet je prima kunnen uitleggen wat er gedaan is/wordt zónder privacy en gelijkende regels te overtreden.
    Onderzoek vanuit het team gebeurdt met informatie die niet gedeeld mag worden, met of zonder privacy achtergrond. Je maakt mij nieuwsgierig, want ik kan mij eigenlijk niet zo goed herinneren wat er nou zo geheim is, achter de schermen... Volgens mij berust dit op een keuze. Tevens is, jaren geleden, besloten om dergelijke ingame zaken niet publiek te delen en als onderdeel daarvan is ook de schandpaal verwijderd. Ook dit is dus een keuze... Op die manier is het dan toch wel heel lastig om een casus van begin tot eind publiek te bespreken. Begin tot eind hoeft ook niet. Maar je kunt natuurlijk wél aangeven dat er een GO mee bezig is (geweest). Dat is namelijk óók deelname aan de discussie. Nu wordt er niets gezegd en is dus de informatiestroom eenzijdig. Er komt een moment dat wij moeten afhaken, wat dan gezien kan worden als een gelijk de andere kant op. Dit is simpelweg te voorkomen door de casus niet publiek te bespreken. Je kunt door e.e.a. op een juiste manier te verwoorden best wel iets vertellen over wat er gedaan is, maar daar ga ik op het stukje hieronder dus verder in:

    odlaw wrote:

    Daarmee geef je wellicht onnodig verantwoording voor wat je doet, maar je kunt wel de goodwill van de community daarmee winnen en de beschuldigingen voor machtsmisbruik en vriendjespolitiek ver van je houden. Maar goed... dat heb ik 10-15 jaar geleden ook al eens geroepen en toen werd er ook niet naar me geluisterd... resultaat: Nog altijd hetzelfde gezeik... ;)
    En dat is dus ongeacht de persoon die het team vertegenwoordigd, misschien zegt dat al genoeg? Ik snapte deze niet helemaal... verduidelijking van deze opmerking zou wel fijn zijn.

    odlaw wrote:

    De ban voor @Senna lijkt mij dan ook wel een tikkeltje overdreven, te meer daar de verzameling 'bewijslast' in de meer persoonlijke communicatievorm ook niet aangenomen lijkt te worden (als ik het tenminste goed lees: Geen reactie op aangemaakte tickets etc etc), dan moet je als eenvoudige speler op een goed moment ook wat...
    Precies, je denkt iets te lezen, maar je hebt de feiten niet. Zie hierboven... De informatiestroom is eenzijdig en dus moet ik daar mijn conclusies mee trekken. Er wordt ook geen enkele moeite genomen om de informatie van Senna te weerleggen, dus tsja... Het kan zijn dat er geen reactie komt of dat de reactie niet naar wens is. Daar zijn escalatie modellen voor, waar het board geen onderdeel van uitmaakt. In het escalatie model zijn de feiten wel beschikbaar en kan dus gepast actie worden ondernomen, waar dat via het board niet mogelijk is. Dat is een keuze, dus... je zou prima hier, in een eerder stadium, informatie kunnen geven over het hoe, wat en waarom, zónder 'geheimen' te delen, maar daarmee wel de angel uit de discussie halend. Nu reageer je eigenlijk iedere keer net te laat, door middel van een ban en wordt je vervolgens toch nog weer ter verantwoording geroepen door de community.

    @Bolder, het is zo dat iedere deelnemer aan een slag, de betreffende slag mag posten. Een ongeschreven regel is dat de winnende partij de slag post, maar dus geen verplichting.
    Veel valt of staat met het vermogen om informatie te delen op een 'slimme' manier. Maar er is niets zo moeilijk als communicatie, omdat alles doorspekt is met aannames van de ontvanger. Maar het is wel te doen... echt waar!

    Nogmaals mijn dank voor je uitgebreide antwoord, dat wordt gewaardeerd.
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • De zaken die worden aangegeven door spelers met de vraag of het verzoek een account te controleren word altijd gedaan. Maar dat er een spelers gerapporteerd word betekend niet altijd dat de speler ook daadwerkelijk wat fout gedaan heeft. Dus als een speler dan geen ban aan zijn broek krijgt betekend dat dus of hij doet niks verkeerd of er loopt nog een onderzoek.
    Omdat niet iedere speler meteen een ban krijgt omdat deze is gerapporteerd lijkt het of er niks gedaan word, ik kan u verzekeren dat is niet zo. Tevens wil ik er even op wijzen dat de privacy de afgelopen jaren sterk is verscherp, dus eigenlijk alles wat met een ander account te maken heeft is privacy.

    Maar ik wil ook soms best graag uitleggen waarom iets wel of niet zo is, maar dat mag niet. Maar het zou bijvoorbeeld ook lullig zijn als ik een bepaalde spelers zou aanwijzen welke claimed tickets te hebben gestuurd die wij zogenaamd zouden negeren maar het feit is dat deze persoon wel een ticket heeft gestuurd, maar dan met de vraag of hij een speler het leven zuur mag maken met zijn hele alliantie. Dus wat Lord aanhaalt, hier zijn geen feiten.

    Maar inderdaad ik kan eerlijk zeggen dat sommige dingen wat vertraging hebben opgelopen, want inderdaad de feestdagen, we zijn met twee mensen voor alle uni's en helaas ben ik en mijn gezin na oud en nieuw getroffen door een meesterlijke buikgriep, die nog steeds voortduurt, kotsen en schijten dus... Ik wil je gerust daar de details van vertellen in pm.
  • Jeetje wat een doldwaze bedoeling hier. En ik maar denken dat het in Rhea een zooitje is met multi-accounts en weet ik het waar die prutsers ten Oosten van ons mooie koude kikkerlandje zich mee bezig houden. Maar Spica spant de kroon zeg.

    @Hysteria Beterschap! Geen Cojona? Lig er zelf al een week compleet af met tegen de 41gr koorts. Voordeel is dan wel weer dat je Ogame prima kunt spelen vanuit bed met griep ^^ Dat gaat met diaree iets minder zeg maar.

    @odlaw Sterkte met de boosters.

    You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
    BdB^ Trip down Memory Lane
  • @Senna Het is jammer dat je zowel op forum als in het spel zelf je een grote mond opzet.
    Heb vernomen dat je in echt (IRL) veel minder grote praat verkoopt ...
    Uit de grond van mijn hart hoop ik dat BOT uwe vloot sloopt zodat je eindelijk eens normaal gaat gedragen.
    Hopelijk ga je bij de volgende aanval niet opnieuw wegvluchten in VM
  • hete pepper wrote:

    Senna wrote:

    Nu begint het er wel dik over te gaan vind ik...
    Sterker nog, gewoon de kans om mezelf te verdedigen van een leugenaar wordt me hier ontnomen.

    De img is real, dat weet die Pepper maar al te goed.
    De blauwe persoon zijn identiteit is niet openbaar gekend op Discord, al weet Pepper best wie dit is.
    De enige inbreuk op privacy lijkt me Peppers foto... zijn eigen Discord username staat op zijn wall... doorgegeven langs daar aan Juice.

    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze en de belachelijke opmerking van Juice gewoon terug gestoken naar waar die vandaan komt, erg diep waar het zonnetje niet schijnt maar Pepper wel aankan ;)

    Zoals eerder vermeld, een ban/mute/warn boeit me niet meer.
    Doe er wat aan!
    heel grappig dit wel
    ik heb net aan mijn vrouw gevraagd ja mijn vrouw
    maak zo eens iets , duurd letterlijk geen minuut om zoiets te maken
    dus kom aub met iets beters dan dit

    de GO gaat kijken of heeft al gekeken , en ik ben er nog
    jij moet hier mee verder gaan @Senna dit loopt voor jezelf vreselijk uit de hand
    of heb jij bepaalde gevoelens naar mij , ale ik zeg het nu al ik heb in jou geen intresse :thumbdown:
    Niet om een dood paard kapot te trappen maar uuhmmmm inderdaad de GO heeft gekeken.
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Jester wrote:

    hete pepper wrote:

    Senna wrote:

    Nu begint het er wel dik over te gaan vind ik...
    Sterker nog, gewoon de kans om mezelf te verdedigen van een leugenaar wordt me hier ontnomen.

    De img is real, dat weet die Pepper maar al te goed.
    De blauwe persoon zijn identiteit is niet openbaar gekend op Discord, al weet Pepper best wie dit is.
    De enige inbreuk op privacy lijkt me Peppers foto... zijn eigen Discord username staat op zijn wall... doorgegeven langs daar aan Juice.

    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze en de belachelijke opmerking van Juice gewoon terug gestoken naar waar die vandaan komt, erg diep waar het zonnetje niet schijnt maar Pepper wel aankan ;)

    Zoals eerder vermeld, een ban/mute/warn boeit me niet meer.
    Doe er wat aan!
    heel grappig dit welik heb net aan mijn vrouw gevraagd ja mijn vrouw
    maak zo eens iets , duurd letterlijk geen minuut om zoiets te maken
    dus kom aub met iets beters dan dit

    de GO gaat kijken of heeft al gekeken , en ik ben er nog
    jij moet hier mee verder gaan @Senna dit loopt voor jezelf vreselijk uit de hand
    of heb jij bepaalde gevoelens naar mij , ale ik zeg het nu al ik heb in jou geen intresse :thumbdown:
    Niet om een dood paard kapot te trappen maar uuhmmmm inderdaad de GO heeft gekeken.
    beste jester , ze zijn nog steeds aant kijken
    want er staat onderzoek (ze moeten kijken omdat al die kleine mannetje er niet tegen konden dat ze gecrashed waren door MIJ)
  • hete pepper wrote:

    Jester wrote:

    Niet om een dood paard kapot te trappen maar uuhmmmm inderdaad de GO heeft gekeken.
    beste jester , ze zijn nog steeds aant kijkenwant er staat onderzoek (ze moeten kijken omdat al die kleine mannetje er niet tegen konden dat ze gecrashed waren door MIJ)

    Misschien kijkt men nu overal wel eens.
    Want had je al zo geen heikelpuntje in Rhea ook?
    Of ben je daar ook geen onderdeel van wat extra toezicht?

    Wellicht was de GO ervoor even verstrooid of kon je het allemaal wel afwimpelen.
    Helaas ben ik niet de enige die klaagde (en dat deed ik al voor je nog maar iets kon crashen bij me).

    Ik vermoed dat de GO best wel weet wat ie doet en hoop dat er eindelijk gerechtigheid volgt... voor iedereen op de server.
    Het is nu wel trouwens veel fijner geworden, bloemenweides overal waar geen zure pepper zitten :rolleyes:
    Because in a split second, it's gone.
    - Ayrton Senna

    They banned me twice in 2022
    - Senna 16/01/2022
  • Senna wrote:

    hete pepper wrote:

    Jester wrote:

    Niet om een dood paard kapot te trappen maar uuhmmmm inderdaad de GO heeft gekeken.
    beste jester , ze zijn nog steeds aant kijkenwant er staat onderzoek (ze moeten kijken omdat al die kleine mannetje er niet tegen konden dat ze gecrashed waren door MIJ)
    Misschien kijkt men nu overal wel eens.
    Want had je al zo geen heikelpuntje in Rhea ook?
    Of ben je daar ook geen onderdeel van wat extra toezicht?

    Wellicht was de GO ervoor even verstrooid of kon je het allemaal wel afwimpelen.
    Helaas ben ik niet de enige die klaagde (en dat deed ik al voor je nog maar iets kon crashen bij me).

    Ik vermoed dat de GO best wel weet wat ie doet en hoop dat er eindelijk gerechtigheid volgt... voor iedereen op de server.
    Het is nu wel trouwens veel fijner geworden, bloemenweides overal waar geen zure pepper zitten :rolleyes:
    na 26uren niks te vinden.... lijkt me vreemd
    Rhea heb ik geen acc dus vreemd dat jij daar over begint
    mss moet de GO @Eye of the tiger eens goed nagekeken worden wat die overal tegen welke spelers zegt!
    verder tot snel ;) heb ik terug mijn makkelijke targets

    en dat jij klaagde stond in de sterren geschreven jij kon het niet halen van me :QATC:
  • hete pepper wrote:

    na 26uren niks te vinden.... lijkt me vreemdRhea heb ik geen acc dus vreemd dat jij daar over begint
    mss moet de GO @Eye of the tiger eens goed nagekeken worden wat die overal tegen welke spelers zegt!
    verder tot snel ;) heb ik terug mijn makkelijke targets

    en dat jij klaagde stond in de sterren geschreven jij kon het niet halen van me :QATC:
    Och vreemd, ik dacht dat Martin ginds van jou was? (en hang nou niet de leuter uit om te zeggen dat je het weg hebt gegeven... ervoor had je al eens wat extra toezicht gekregen ;), wie weet zit ik ook in Rhea ;) )

    26 uren lijkt me kort... zeker aangezien het weken duurde eer men dit deed. De GO's hebben het best druk hoor.
    Het functioneren van een GO mag niet besproken worden op het forum.
    Al kan ik met een gerust hard zeggen, hoe verleidelijk ik ook ben, Eye heeft een zuiver geweten en weet alles mooi te scheiden van elkaar.

    Als ik het me goed herinner kon jij het niet halen van mij?
    Of tellen alle vorige pogingen niet meer?
    En dat je redelijk wat hulp nodig had om ook maar iets te crashen?
    Ik kan nog altijd eerlijk zeggen dat ik het spel eerlijk speel en zonder overmatig DM-gebruik ;)
    Because in a split second, it's gone.
    - Ayrton Senna

    They banned me twice in 2022
    - Senna 16/01/2022
  • Senna wrote:

    hete pepper wrote:

    na 26uren niks te vinden.... lijkt me vreemdRhea heb ik geen acc dus vreemd dat jij daar over begint
    mss moet de GO @Eye of the tiger eens goed nagekeken worden wat die overal tegen welke spelers zegt!
    verder tot snel ;) heb ik terug mijn makkelijke targets

    en dat jij klaagde stond in de sterren geschreven jij kon het niet halen van me :QATC:
    Och vreemd, ik dacht dat Martin ginds van jou was? (en hang nou niet de leuter uit om te zeggen dat je het weg hebt gegeven... ervoor had je al eens wat extra toezicht gekregen ;), wie weet zit ik ook in Rhea ;) )
    26 uren lijkt me kort... zeker aangezien het weken duurde eer men dit deed. De GO's hebben het best druk hoor.
    Het functioneren van een GO mag niet besproken worden op het forum.
    Al kan ik met een gerust hard zeggen, hoe verleidelijk ik ook ben, Eye heeft een zuiver geweten en weet alles mooi te scheiden van elkaar.

    Als ik het me goed herinner kon jij het niet halen van mij?
    Of tellen alle vorige pogingen niet meer?
    En dat je redelijk wat hulp nodig had om ook maar iets te crashen?
    Ik kan nog altijd eerlijk zeggen dat ik het spel eerlijk speel en zonder overmatig DM-gebruik ;)
    hier ben ik het niet eens met je , ik heb al screens gekregen waar eye wat zegt , uiteraard ook door gegeven
    en ik zal je even moeten herinneren dat jij 2x in mijn recs hebt gezeten toch ?
    je kan ze namelijk gewoon bekijken in de hall of fame oohjah je was zelf een kleine beetje een top 10 hitje :sw2:
    ze mogen mijn acc volledig nakijken , daarna zie je mij we weer
    hoe is het met je vriendje uit jullie ally kon die niet online komen? :WS: