Discussietopic / Poll nieuw universum Tarazed

    • Discussietopic / Poll nieuw universum Tarazed

      Chaos universum of niet? 42
      1.  
        Ja (18) 43%
      2.  
        Nee (24) 57%
      Beste Spelers,

      Zoals gesproken in het topic Nieuw Universum Tarazed


      Een poll voor chaos universum of niet;

      let op dat andere instellingen geen onderdeel van deze poll zijn, deze zijn definitief.

      Let op! je stem kan niet aangepast worden, zodra je stemt is deze definitief.

      De poll eindigt Donderdag om 15:00.


      met vriendelijke groet,

      Jullie Ogame-team

      :love: Thanks Syrabi
    • Mijn stem gaat naar Nee, en daar hoort natuurlijk een motivatie bij die ik graag met u deel.
      Ten eerste ben ik (in mijn mening) slachtoffer geweest van bashing. Lang verhaal kort er waren in totaal 9 aanvallen op dezelfde maan gericht binnen 24 uur. Echter per dom geluk/pech (afhankelijk van je perspectief) werd mijn maan bij de 6e aanval vernietigd waardoor aanval 7-9 geen valide doelwit meer hadden en er dus geen gevechtsrapport gegenereerd werd. Na meerdere keren overleg met de GO's werd dit niet als bahsing gezien, een uitspraak waar ik het niet mee eens ben maar wel respecteer. Ik weet dus hoe machteloos het voelt als er enkel aanvalsmissies in je activiteiten balk staan, en kan me niet voorstellen hoe demotiverend dit zou zijn als dit gewoon continue zo zou zijn.
      Ten tweede en dit loopt grotendeels voor uit punt 1 als dit toegestaan is dan zijn de DM-warriors (mensen die niet met hun hoofd maar met hun pinpas spelen) dermate in het voordeel dat het risico bestaat voor de mensen met een beperkt budget dat het spel onspeelbaar geraakt.

      Nu ik dit uit typ schiet mij de gedachte te binnen. Wel deze server maken, desnoods bekende DM-warriors uit andere universa halen (dan hebben de rest van ons ook eens rust) en dan een spectator mode maken voor mensen die graag met een bakje popcorn naar een spektakel kijken (als de ramptoeristen die we vanbinnen allemaal zijn).
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      Mijn stem gaat naar Nee, en daar hoort natuurlijk een motivatie bij die ik graag met u deel.
      Ten eerste ben ik (in mijn mening) slachtoffer geweest van bashing. Lang verhaal kort er waren in totaal 9 aanvallen op dezelfde maan gericht binnen 24 uur. Echter per dom geluk/pech (afhankelijk van je perspectief) werd mijn maan bij de 6e aanval vernietigd waardoor aanval 7-9 geen valide doelwit meer hadden en er dus geen gevechtsrapport gegenereerd werd. Na meerdere keren overleg met de GO's werd dit niet als bahsing gezien, een uitspraak waar ik het niet mee eens ben maar wel respecteer. Ik weet dus hoe machteloos het voelt als er enkel aanvalsmissies in je activiteiten balk staan, en kan me niet voorstellen hoe demotiverend dit zou zijn als dit gewoon continue zo zou zijn.
      Ten tweede en dit loopt grotendeels voor uit punt 1 als dit toegestaan is dan zijn de DM-warriors (mensen die niet met hun hoofd maar met hun pinpas spelen) dermate in het voordeel dat het risico bestaat voor de mensen met een beperkt budget dat het spel onspeelbaar geraakt.

      Nu ik dit uit typ schiet mij de gedachte te binnen. Wel deze server maken, desnoods bekende DM-warriors uit andere universa halen (dan hebben de rest van ons ook eens rust) en dan een spectator mode maken voor mensen die graag met een bakje popcorn naar een spektakel kijken (als de ramptoeristen die we vanbinnen allemaal zijn).
      Gewoon niet spelen daar...
      Leuke uni !
    • Ik zie wel liever een server met de specs van Spica maar dan met AGS en Halt. Voor de rest is spica perfect.

      Dit is leuk voor 50% van de ogame spelers -> mensen met uitkeringen die tijd over hebben, of heel veel centjes want dit is een maximale cash cow
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Tis wel een leuke gedachte en idd weer eens wat anders dan alle die andere uni's. Doe eens gek, nou daar heb je die nieuwe uni voor dan... Diegene die het leuk vinden gaan erin spelen, voor de anderen die normale specs willen is het wellicht interessant om gelijktijdig ofwel kort na Tarazed uni alsnog een extra nieuwe uni op te zetten/te starten.
    • Sniper wrote:

      Tis wel een leuke gedachte en idd weer eens wat anders dan alle die andere uni's. Doe eens gek, nou daar heb je die nieuwe uni voor dan... Diegene die het leuk vinden gaan erin spelen, voor de anderen die normale specs willen is het wellicht interessant om gelijktijdig ofwel kort na Tarazed uni alsnog een extra nieuwe uni op te zetten/te starten.
      Eens! Tarazed is leuk tijdelijk als ik vakantie heb ofzo.. Maar dat ga ik met 60/70 uur per week werken niet volhouden dan is het nachten doortrekken..

      Maar het idee is leuk als wel 1000 man joinen, denk wel dat er buitenlandse interesse op af komt door dit idee! want maar 2 landen gaan dit doen.
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Ja leuk, buitenlandse interesse… Als we Tarazed nou gewoon lekker ‘normaal’ houden, kan al die buitenlandse interesse lekker in Rhea gaan spelen. Daar krijg je met 4 accounts ook maar een weekje ban. Is heel geen nieuwe ‘chaos’ Uni voor nodig ^^

      p.s. eindelijk een uni met de juiste stats voor een fleeter waar ik al een poos naar uit kijk, komen ze hiermee :dunno:

      Moet het echt alleen weer om geld draaien?
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane
    • El Patron wrote:

      Ja leuk, buitenlandse interesse… Als we Tarazed nou gewoon lekker ‘normaal’ houden, kan al die buitenlandse interesse lekker in Rhea gaan spelen. Daar krijg je met 4 accounts ook maar een weekje ban. Is heel geen nieuwe ‘chaos’ Uni voor nodig ^^

      p.s. eindelijk een uni met de juiste stats voor een fleeter waar ik al een poos naar uit kijk, komen ze hiermee :dunno:

      Moet het echt alleen weer om geld draaien?


      Ik heb hier geen officiële statistieken voor, maar ik zou zelf de gok nemen dat de gemiddelde inkomsten per speler juist lager liggen in een chaos uni

      :love: Thanks Syrabi
    • Jester wrote:

      Mijn stem gaat naar Nee, en daar hoort natuurlijk een motivatie bij die ik graag met u deel.
      Ten eerste ben ik (in mijn mening) slachtoffer geweest van bashing. Lang verhaal kort er waren in totaal 9 aanvallen op dezelfde maan gericht binnen 24 uur. Echter per dom geluk/pech (afhankelijk van je perspectief) werd mijn maan bij de 6e aanval vernietigd waardoor aanval 7-9 geen valide doelwit meer hadden en er dus geen gevechtsrapport gegenereerd werd. Na meerdere keren overleg met de GO's werd dit niet als bahsing gezien, een uitspraak waar ik het niet mee eens ben maar wel respecteer. Ik weet dus hoe machteloos het voelt als er enkel aanvalsmissies in je activiteiten balk staan, en kan me niet voorstellen hoe demotiverend dit zou zijn als dit gewoon continue zo zou zijn.
      Ten tweede en dit loopt grotendeels voor uit punt 1 als dit toegestaan is dan zijn de DM-warriors (mensen die niet met hun hoofd maar met hun pinpas spelen) dermate in het voordeel dat het risico bestaat voor de mensen met een beperkt budget dat het spel onspeelbaar geraakt.

      Nu ik dit uit typ schiet mij de gedachte te binnen. Wel deze server maken, desnoods bekende DM-warriors uit andere universa halen (dan hebben de rest van ons ook eens rust) en dan een spectator mode maken voor mensen die graag met een bakje popcorn naar een spektakel kijken (als de ramptoeristen die we vanbinnen allemaal zijn).
      gelukkig doe ik dit in 1 keer heb je minder last van toch
    • @Jillian wat bedoel je hiermee? let op dat andere instellingen geen onderdeel van deze poll zijn, deze zijn definitief.

      Mocht nee de overhand krijgen dan gaat het "vals" spelen eraf?

      Miss vloot puin 60% en def 30%

      Dan is het gewoon Spica maar dan met ags en halt dus dan zeg ik doen :P?
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Mijn Antwoord is een Harde NEE, ik vertik het om nog langer een prooi te zijn van de heren met het meeste GELD om DM te kopen. Ik speel graag een miner speelstijl en soms leunt het naar Turtle stijl.

      Maar deze nieuwe Universum heb je geen enkel kans als Miner, behalve dat je constant wordt aangevallen omdat je defensie hoog is. Nee dank je wel. Ik zie het in Universum Rhea en Spica waar ik speel.
      De spelers met het meest geld hebben de grootste voordeel. Ook de bij de veilingmeester zie je dit steeds meer. Die gene met de grootste portemonnee stelen letterlijk alle items van de spelers die minder bij kas zijn. Zou eigenlijk een nieuwe regel moeten komen dat een speler maar twee keer maximaal een item kan ophalen. Maar dat gebeurt niet omdat DM belangrijke is dan de kleine spelers. Nee ik zie het niet gebeuren dat deze Universum een hit wordt. Ogame wordt steeds minder aantrekkelijk gemaakt voor de echte liefhebber. Waarom geen Universum waar geen DM wordt aangeboden.

      The post was edited 1 time, last by Sanctuary ().

    • Sanctuary wrote:

      Mijn Antwoord is een Harde NEE, ik vertik het om nog langer een prooi te zijn van de heren met het meeste GELD om DM te kopen. Ik speel graag een miner speelstijl en soms leunt het naar Turtle stijl.

      Maar deze nieuwe Universum heb je geen enkel kans als Miner, behalve dat je constant wordt aangevallen omdat je defensie hoog is. Nee dank je wel. Ik zie het in Universum Rhea en Spica waar ik speel.
      De spelers met het meest geld hebben de grootste voordeel. Ook de bij de veilingmeester zie je dit steeds meer. Die gene met de grootste portemonnee stellen letterlijk alle items van de spelers die minder bij kas zijn. Zou eigenlijk een nieuwe regel moeten komen dat een speler maar twee keer maximaal een item kan ophalen. Maar dat gebeurt niet omdat DM belangrijke is dan de kleine spelers. Nee ik zie het niet gebeuren dat deze Universum een hit wordt. Ogame wordt steeds minder aantrekkelijk gemaakt voor de echte liefhebber. Waarom geen Universum waar geen DM wordt aangeboden.
      Wordt niks aan verdiend psychiatertje... DM is alles voor GF helaas!
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2