Discussietopic / Poll nieuw universum Tarazed

    • Zolang alle accounts van dit universum niet in de graveyard kunnen komen en dus niet kunnen mergen in andere uni's stem ik voor.

      Dit is in andere community's ook een groot hekelpunt.

      Maak met een groep bekenden allemaal een account aan, push 1 account omhoog naar bizarre getallen en hoppa mergen naar een andere uni. En dan daar vervolgens alles kapot maken...

      GF... :WS:
      ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
    • Wat Kamikaze zegt is ook het eerste waar ik aan denk. Toen het de vorige keer werd geopperd daar al een opmerking er over gemaakt. Ondanks voornamelijk negatieve reacties toen, nu maar er doorheen drukken? Je legitimeert valsspelen in een spel waar al regelmatig vals gespeeld wordt, de doodssteek lijkt me. Tenzij de suggestie van toen wordt overgenomen: Geen Tarazed accounts naar andere uni's. Ik vraag me af of men daar niet over nadenkt. Wat een dom idee. :thumbdown:
    • discordia wrote:

      Het is wel te hopen dat er meer dan 50 verschillende spelers starten dan,al zal het GF geen ruk uitmaken als er maar dm verkocht word.
      Of 50 keer dezelfde speler maakt volgens de regels van dit universum kennelijk niet uit zolang ze maar genoeg DM uitgeven. En van het DM gebruik wat ik in Spica zie kan meneer hete pepper met zijn boefjes best best dit universum vullen met meerdere accounts pp

      Sanctuary wrote:

      Mijn Antwoord is een Harde NEE, ik vertik het om nog langer een prooi te zijn van de heren met het meeste GELD om DM te kopen. Ik speel graag een miner speelstijl en soms leunt het naar Turtle stijl.

      Maar deze nieuwe Universum heb je geen enkel kans als Miner, behalve dat je constant wordt aangevallen omdat je defensie hoog is. Nee dank je wel. Ik zie het in Universum Rhea en Spica waar ik speel.
      De spelers met het meest geld hebben de grootste voordeel. Ook de bij de veilingmeester zie je dit steeds meer. Die gene met de grootste portemonnee stelen letterlijk alle items van de spelers die minder bij kas zijn. Zou eigenlijk een nieuwe regel moeten komen dat een speler maar twee keer maximaal een item kan ophalen. Maar dat gebeurt niet omdat DM belangrijke is dan de kleine spelers. Nee ik zie het niet gebeuren dat deze Universum een hit wordt. Ogame wordt steeds minder aantrekkelijk gemaakt voor de echte liefhebber. Waarom geen Universum waar geen DM wordt aangeboden.
      Een universum zonder DM daar zeg je wat @Sanctuary daar zou ik nog wel eens willen overwegen opnieuw te beginnen. Ik zou zeker mijn legerleiding missen maar als dat betekend dat er niet ineens iemand met 500 rips en 100k nietjes op je af komt omdat hij toch alle GS nieuw kan kopen is dat het mij wel waard.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      discordia wrote:

      Het is wel te hopen dat er meer dan 50 verschillende spelers starten dan,al zal het GF geen ruk uitmaken als er maar dm verkocht word.
      Of 50 keer dezelfde speler maakt volgens de regels van dit universum kennelijk niet uit zolang ze maar genoeg DM uitgeven. En van het DM gebruik wat ik in Spica zie kan meneer hete pepper met zijn boefjes best best dit universum vullen met meerdere accounts pp

      Sanctuary wrote:

      Mijn Antwoord is een Harde NEE, ik vertik het om nog langer een prooi te zijn van de heren met het meeste GELD om DM te kopen. Ik speel graag een miner speelstijl en soms leunt het naar Turtle stijl.

      Maar deze nieuwe Universum heb je geen enkel kans als Miner, behalve dat je constant wordt aangevallen omdat je defensie hoog is. Nee dank je wel. Ik zie het in Universum Rhea en Spica waar ik speel.
      De spelers met het meest geld hebben de grootste voordeel. Ook de bij de veilingmeester zie je dit steeds meer. Die gene met de grootste portemonnee stelen letterlijk alle items van de spelers die minder bij kas zijn. Zou eigenlijk een nieuwe regel moeten komen dat een speler maar twee keer maximaal een item kan ophalen. Maar dat gebeurt niet omdat DM belangrijke is dan de kleine spelers. Nee ik zie het niet gebeuren dat deze Universum een hit wordt. Ogame wordt steeds minder aantrekkelijk gemaakt voor de echte liefhebber. Waarom geen Universum waar geen DM wordt aangeboden.
      Een universum zonder DM daar zeg je wat @Sanctuary daar zou ik nog wel eens willen overwegen opnieuw te beginnen. Ik zou zeker mijn legerleiding missen maar als dat betekend dat er niet ineens iemand met 500 rips en 100k nietjes op je af komt omdat hij toch alle GS nieuw kan kopen is dat het mij wel waard.
      je blijft een slechte verliezer dus :thumbsup:
    • hete pepper wrote:

      Jester wrote:

      discordia wrote:

      Het is wel te hopen dat er meer dan 50 verschillende spelers starten dan,al zal het GF geen ruk uitmaken als er maar dm verkocht word.
      Of 50 keer dezelfde speler maakt volgens de regels van dit universum kennelijk niet uit zolang ze maar genoeg DM uitgeven. En van het DM gebruik wat ik in Spica zie kan meneer hete pepper met zijn boefjes best best dit universum vullen met meerdere accounts pp

      Sanctuary wrote:

      Mijn Antwoord is een Harde NEE, ik vertik het om nog langer een prooi te zijn van de heren met het meeste GELD om DM te kopen. Ik speel graag een miner speelstijl en soms leunt het naar Turtle stijl.

      Maar deze nieuwe Universum heb je geen enkel kans als Miner, behalve dat je constant wordt aangevallen omdat je defensie hoog is. Nee dank je wel. Ik zie het in Universum Rhea en Spica waar ik speel.
      De spelers met het meest geld hebben de grootste voordeel. Ook de bij de veilingmeester zie je dit steeds meer. Die gene met de grootste portemonnee stelen letterlijk alle items van de spelers die minder bij kas zijn. Zou eigenlijk een nieuwe regel moeten komen dat een speler maar twee keer maximaal een item kan ophalen. Maar dat gebeurt niet omdat DM belangrijke is dan de kleine spelers. Nee ik zie het niet gebeuren dat deze Universum een hit wordt. Ogame wordt steeds minder aantrekkelijk gemaakt voor de echte liefhebber. Waarom geen Universum waar geen DM wordt aangeboden.
      Een universum zonder DM daar zeg je wat @Sanctuary daar zou ik nog wel eens willen overwegen opnieuw te beginnen. Ik zou zeker mijn legerleiding missen maar als dat betekend dat er niet ineens iemand met 500 rips en 100k nietjes op je af komt omdat hij toch alle GS nieuw kan kopen is dat het mij wel waard.
      je blijft een slechte verliezer dus :thumbsup:
      Ik geef hier alleen aan dat jullie veel DM gebruiken wat jullie een (oneerlijk) voordeel geeft. Je mag dit best ontkennen hoor maar dan ben ik helaas eergebonden om je keihard uit te lachen.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Kamikaze wrote:

      Zolang alle accounts van dit universum niet in de graveyard kunnen komen en dus niet kunnen mergen in andere uni's stem ik voor.

      Dit is in andere community's ook een groot hekelpunt.

      Maak met een groep bekenden allemaal een account aan, push 1 account omhoog naar bizarre getallen en hoppa mergen naar een andere uni. En dan daar vervolgens alles kapot maken...

      GF... :WS:

      Hoewel het Graveyard systeem behoorlijk f*cked is, worden 'chaos universa' wel goed behandeld. Je mag namelijk niet vanuit een chaos uni naar een andere uni mergen vanuit de graveyard.
    • Jester wrote:

      hete pepper wrote:

      Jester wrote:

      discordia wrote:

      Het is wel te hopen dat er meer dan 50 verschillende spelers starten dan,al zal het GF geen ruk uitmaken als er maar dm verkocht word.
      Of 50 keer dezelfde speler maakt volgens de regels van dit universum kennelijk niet uit zolang ze maar genoeg DM uitgeven. En van het DM gebruik wat ik in Spica zie kan meneer hete pepper met zijn boefjes best best dit universum vullen met meerdere accounts pp

      Sanctuary wrote:

      Mijn Antwoord is een Harde NEE, ik vertik het om nog langer een prooi te zijn van de heren met het meeste GELD om DM te kopen. Ik speel graag een miner speelstijl en soms leunt het naar Turtle stijl.

      Maar deze nieuwe Universum heb je geen enkel kans als Miner, behalve dat je constant wordt aangevallen omdat je defensie hoog is. Nee dank je wel. Ik zie het in Universum Rhea en Spica waar ik speel.
      De spelers met het meest geld hebben de grootste voordeel. Ook de bij de veilingmeester zie je dit steeds meer. Die gene met de grootste portemonnee stelen letterlijk alle items van de spelers die minder bij kas zijn. Zou eigenlijk een nieuwe regel moeten komen dat een speler maar twee keer maximaal een item kan ophalen. Maar dat gebeurt niet omdat DM belangrijke is dan de kleine spelers. Nee ik zie het niet gebeuren dat deze Universum een hit wordt. Ogame wordt steeds minder aantrekkelijk gemaakt voor de echte liefhebber. Waarom geen Universum waar geen DM wordt aangeboden.
      Een universum zonder DM daar zeg je wat @Sanctuary daar zou ik nog wel eens willen overwegen opnieuw te beginnen. Ik zou zeker mijn legerleiding missen maar als dat betekend dat er niet ineens iemand met 500 rips en 100k nietjes op je af komt omdat hij toch alle GS nieuw kan kopen is dat het mij wel waard.
      je blijft een slechte verliezer dus :thumbsup:
      Ik geef hier alleen aan dat jullie veel DM gebruiken wat jullie een (oneerlijk) voordeel geeft. Je mag dit best ontkennen hoor maar dan ben ik helaas eergebonden om je keihard uit te lachen.
      het is fair play? het is iets wat toegelaten is
    • Bolder wrote:

      Jester en peper, gaan jullie nu elke forum post verpesten met jullie "oorlogje" ??

      Leuke uni, wil je spelen doen, wil je niet spelen, prima, maar zeur er ook niet over!
      Ik wil liever zeuren Bolder :)
      Dus wil je zeuren doe dat hier en wil je dat niet lees er overheen.
      Bij je eerste punt krijg je natuurlijk helemaal gelijk.
      Zou persoonlijk liever een uni zien waar we de specs van uni 1 krijgen toen die open ging maar helaas gaat dat veel te traag voor de huidige spelers.
      Het voordeel van een chaos uni is je kan niet valsspelen als alles mag.
    • discordia wrote:

      Ik wil liever zeuren Bolder :) Dus wil je zeuren doe dat hier en wil je dat niet lees er overheen.
      Bij je eerste punt krijg je natuurlijk helemaal gelijk.
      Zou persoonlijk liever een uni zien waar we de specs van uni 1 krijgen toen die open ging maar helaas gaat dat veel te traag voor de huidige spelers.
      Het voordeel van een chaos uni is je kan niet valsspelen als alles mag.
      Iedere twee maanden is er een nieuwe uni, dus die uni die je zoekt komt vanzelf weer aan bod.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • discordia wrote:

      Bolder wrote:

      Jester en peper, gaan jullie nu elke forum post verpesten met jullie "oorlogje" ??

      Leuke uni, wil je spelen doen, wil je niet spelen, prima, maar zeur er ook niet over!
      Ik wil liever zeuren Bolder :) Dus wil je zeuren doe dat hier en wil je dat niet lees er overheen.
      Bij je eerste punt krijg je natuurlijk helemaal gelijk.
      Zou persoonlijk liever een uni zien waar we de specs van uni 1 krijgen toen die open ging maar helaas gaat dat veel te traag voor de huidige spelers.
      Het voordeel van een chaos uni is je kan niet valsspelen als alles mag.
      Die start vrijdag, echter wel op .de ;)
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane
    • Dit zou voor mij een uni zijn, om niet aan mee te gaan spelen.
      Ik speel ogame al sinds uni 5 en sindsdien is er zoveel veranderd, waarbij voor mij (mening) het spel er eigenlijk alleen maar minder interessant op is geworden.
      De mogelijkheid geven om dan ook nog eens geoorloofd te multi-en te bashen etc, is voor mij een echte NO-GO.

      Het zou juist veel mooier zijn, om een uni te starten waarbij de regels met harde hand worden nagestreefd en bij elke onverklaarbare overtreding wordt afgestraft met een permaban.

      Ik hoop van harte weer met een andere uni mee te gaan spelen, maar "Tarzan" zal dat zeker niet gaan zijn...
      "Do, or do not, there is no try."
    • didf? ik gok defence in debris field

      verder over het accepteren van bashen, en multi-en. je zou haast zeggen dat jullie van plan zijn dit universum pas op 1 april te openen, zo slecht is dit idee.
      als je eenmaal begint met het accepteren van valsspelen, wat tegen je eigen gedragsregels in gaat waar eindigt het dan?

      The post was edited 1 time, last by goaber ().