Discussietopic / Poll nieuw universum Tarazed

    • Lange Giraffe wrote:

      discordia wrote:

      Ik wil liever zeuren Bolder :) Dus wil je zeuren doe dat hier en wil je dat niet lees er overheen.
      Bij je eerste punt krijg je natuurlijk helemaal gelijk.
      Zou persoonlijk liever een uni zien waar we de specs van uni 1 krijgen toen die open ging maar helaas gaat dat veel te traag voor de huidige spelers.
      Het voordeel van een chaos uni is je kan niet valsspelen als alles mag.
      Iedere twee maanden is er een nieuwe uni, dus die uni die je zoekt komt vanzelf weer aan bod.
      Geloof jij echt dat er nog een uni komt waar je alleen maar commander kan kopen met je dm,ik gok dat je zelfs Willem engel en Lange Frans dan niet kan wijs maken.
    • discordia wrote:

      Geloof jij echt dat er nog een uni komt waar je alleen maar commander kan kopen met je dm,ik gok dat je zelfs Willem engel en Lange Frans dan niet kan wijs maken.
      Dan zien we de definitie van specificaties toch beiden net even anders. Ik kijk daarbij niet naar DM-opties, maar naar de snelheden voor eco enz. Als je een universum zoekt met minimale DM-opties, dan kan je eeuwig wachten inderdaad. Continu nieuwe universums openen is juist het verdienmodel aangezien dan het meest gespendeerd wordt.

      Neemt niet weg dat je hier net zo goed een Chaos universum voor kan maken, voor degenen die dat willen. 2 maanden en tenslotte staat er alweer een nieuwe normale universum klaar. En vanaf een Chaos universum mag er enkel verhuist worden naar andere chaos universums.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Een uni openen met uni1 specs zou wel kunnen, gok ik... als je wilt betalen om binnen te komen.

      Hmmm... op zich nog niet eens een slecht idee! €10 om lekker old skool te wachten op je transportjes en aanvallen... Ik prefereer overigens dan wel uni4 (domweg omdat ik niet weet of AGS in uni1 t/m 3 er was... ).
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Jillian wrote:

      Puur het chaos onderdeel is ter discussie mensen, ik snap de nostalgie naar "de goede oude tijd" echter aan uni speccs of features kan voor dit uni in iedergeval niets gedaan worden.


      De hoeveelheid nieuwe uni's beperken we al zoveel mogelijk; iniedergeval tot zover gameforge toelaat.
      mss eens een heel deel uni's samen mergen tot er trug actie is
    • hete pepper wrote:

      Jillian wrote:

      Puur het chaos onderdeel is ter discussie mensen, ik snap de nostalgie naar "de goede oude tijd" echter aan uni speccs of features kan voor dit uni in iedergeval niets gedaan worden.


      De hoeveelheid nieuwe uni's beperken we al zoveel mogelijk; iniedergeval tot zover gameforge toelaat.
      mss eens een heel deel uni's samen mergen tot er trug actie is

      Ook de merge is, niet iets waar wij aan kunnen helpen. In het kort, zodra er een nieuwe "wave" merges start, zullen wij waarschijnlijk een van de eerste zijn. Maar bedenk je dan even dat de "wave" vorig jaar bij ons begonnen is, en nog steeds niet klaar is ;) :paniek:

      edit.

      wat zeg ik nu, 1 jaar geleden? dat is bijna anderhalfjaar terug geweest

      :love: Thanks Syrabi
    • paul-maximilianus wrote:

      U3 was geloof ik de eerste AGS uni.

      Overzicht AGS Top 10 ~ Uni 3

      De zwerver staat er al in, netjes hoor.

      Ja een uni zonder Winkel, Handelaar, Officieren en iedereen wel gratis Commander zou leuk zijn.
      Wel 2 speed graag, eventueel U-10 style met puin van kapotte def.
      Volgens mij was Uni 5 de eerste AGS uni .. ergens in 2007 schat ik.
      Helaas zijn die gegevens en HOF nergens meer te vinden.

      Verder ben ik geen fan van het chaos idee, maar ben ook niet van plan te starten in een nieuwe uni dus zal niet gaan stemmen.
      :thumbsup:
    • Jillian wrote:

      Puur het chaos onderdeel is ter discussie mensen, ik snap de nostalgie naar "de goede oude tijd" echter aan uni speccs of features kan voor dit uni in iedergeval niets gedaan worden.


      De hoeveelheid nieuwe uni's beperken we al zoveel mogelijk; iniedergeval tot zover gameforge toelaat.
      Heeft weinig nut om een discussiedraadje te starten dan, he?...

      Maar je hebt een punt hoor... de afgelopen maanden, zolang als ik weer speel, hoor ik de roep om een chaos-uni hier op het forum steeds luider worden. In vrijwel ieder draadje komen mensen er op terug, is wel schijt-irri... tant... oh... wacht... nee... uh... bij de opening van dit draadje was het eigenlijk voor het eerst dat ik er over las... hmmmm...


      Mijn punt? Nou... eigenlijk heeft het helemaal geen zin om het ook maar ergens over te hebben, hier, want GF doet toch waar het zelf zin in heeft (terecht, zij betalen de zooi...). Maar daarom zou het nog wel leuk zijn om terug te gaan naar de allereerste uni's... (mijn voorkeur gaat dan uit naar een uni met AGS, geen idee waarom, want ik val eigenlijk nooit iemand aan, laat staan samen met een ander!)

      Een chaos uni hoeft voor mij, verrassend genoeg, niet...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Dat wij niet veel opbrengen is natuurlijk waar , we zijn ook maar een klein landje en taalgebied .
      Anderzijds is het voor GF ook eenvoudig om te zeggen , jullie zijn niet rendabel over een jaar wordt alles gemigreerd naar .Org of .DE .
      Maar dat doen ze ook niet , dan moet je ook volwaardig de NL community behandelen
    • Ik weet niet of wij zo weinig opbrengen hoor. Als ik naar de top alliantie in Spica kijk denk ik dat die ondertussen alweer genoeg geïnvesteerd hebben om de lichten bij GF ten minste een jaar aan te houden.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Bolder wrote:

      Are you ready for the next adventure?
      New servers are starting today at 14:00 CET!
      Here is the servers and server settings list:
      NL: Economy x8, Fleet Peaceful x8, Fleet Holding x5, Fleet War x5, Research x16, 4 Galaxies, 70% DF, 70% DiDF, 70% Deu consumption, +25 fields, 25.000 DM

      Uurtje :)
      Er zit geen v-mode in deze uni, Bolder... dus jij gaat er zeker niet spelen... Tis een uni voor échte mannen, niet voor lafaards... Ik overweeg nog of ik... oh nee... ik vind Polaris al heftig genoeg. Zéker nu je vandaag weer 3 minuten uit v-mode was!
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...