Is er iemand die een App/Programma kan maken t.b.v. Expedities

    • Is er iemand die een App/Programma kan maken t.b.v. Expedities

      Goedenavond iedereen, :D

      Een vraag is er iemand van jullie die handig is met het schrijven/maken van een software programma. :thumbup:

      Ik wil/zoek een programma waar je met een druk op een knop een willekeurig nummer te zien krijgt. (Nummer generator) Tussen 1 en 499, maar het nummer die tevoorschijn komt, mag niet meer hergebruikt worden, totdat je alles hebt gereset. 8o

      Ook mag de gegevens niet verloren gaan nadat je de pc/telefoon hebt uitgezet. ?(

      Met als uitbreiding heb je de keuze uit 4 geheugen slots. (Zonnestelsels)Dat wilt zeggen: :cool:
      Slot 1(zonnestelsel 1) keuze uit 1 tot 499 (Melkwegen).
      Slot 2(zonnestelsel 2) keuze uit 1 tot 499 (Melkwegen).
      Slot 3(zonnestelsel 3) keuze uit 1 tot 499 (Melkwegen).
      Slot 4(zonnestelsel 4) keuze uit 1 tot 499 (Melkwegen).

      Als optie zou het ook mogelijk moeten zijn om de getallen 1 tot 499 kleine te maken, bijvoorbeeld 200 tot 400. (Als je niet ver wilt reizen met je expeditie vloot)Als je klasse onderzoeker bent, dan kun je zien, waarvoor ik het wil gebruiken. (Hoop ik)

      Een werkend voorbeeld, kun je vinden op randomnummer.nl/, maar hier worden de getrokken nummers niet bewaard.

      Alvast bedankt.
    • Als jij 10 vloten hebt om 10 expo te doen.

      Bij elke vloot dien jij een coördinaten te geven waar deze vloot naar toe moet gaan. Jij bepaalt waar deze naartoe moet.


      Na een tijdje weet je niet meer waar je ze naar toe hebt gestuurd. Als je nou iets had wat deze coördinaten bijhoudt en elke keer met een suggestie komt, dan stuur je de vloot niet meerdere keren naar een en dezelfde plek.

      The post was edited 1 time, last by Sanctuary ().

    • Ik denk dat die het anders bedoeld. Luxe versie van pen en papier zeg maar..

      Ik heb 12 expo sloten dus ik pak altijd 24 stelsels

      Bijvoorbeeld
      1:140 t/m 1:151
      1:152 t/m 1:163

      Stuur er elk gewoon 1 expo heen. Kan gewoon op men vloot scherm zien waar ik dan ben gebleven. En heeft het stelsel 16 precies een 1,5 uur om te herstellen wat zat is 9/10x.

      Maar ik denk wat @Sanctuary bedoeld is dat je niet hoeft na te denken over waar je ze heen stuurt. Het hoeft niet perse met een fast send knop samen te werken.

      Correct of niet?
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Ik kan mij nog heugen dat hiervoor vroeger een rekensommetje was op de grafische rekenmachine… Middelbare school struggles… Helaas niet goed genoeg opgelet, want zou t niet meer weten :whistling:

      via onderstaande link kan je het ook doen, dat is echter wel 1x invullen en dan het lijstje afwerken. Ff vinkje aanzetten om herhaling in nummers te voorkomen.

      commentpicker.com/nl/random-nummer-generator.php

      ik stuur zelf altijd alles naar 1 stelsel.. merk geen verschil in opbrengsten, behalve dat ik minder deut kwijt ben
    • Mijn ervaring is ook dat het niet uitmaakt hoe vaak je een stelsel bezoekt.
      extra pluspunten is minder deutverbruik zoals scaapiee al zei , en minder reistijd waardoor je in principe een extra rondje zou kunnen vliegen mocht je erg actief zijn met expo.

      wil je echt graag een ander stelsel bezoeken kun je beter even naar een andere maan springen en daar een rondje expo versturen.
      :thumbsup: